8 of 9 | ‹ First  < 6 7 8 9 > 
Hamilton!
  [ # 106 ] 17 June 2016 08:42 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Ook Phillipa Soo (Eliza) gaat de productie verlaten. Ze is gecast als Amélie in een nieuwe musical gebaseerd op de gelijknamige film. Deze zou in het voorjaar van 2017 op Broadway in première moeten gaan en speelt in december en januari ook in Los Angeles. Wanneer ze Hamilton verlaat is nog niet bekend.

  [ # 107 ] 17 June 2016 09:05 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  600
Geregistreerd  2010-12-27

Wow ja, op basis van wat ik van Amelie heb gezien vind ik Pippa daar echt een geweldige keus voor, zeker ook omdat ze nu zo bekend is. Ik ben wel heel benieuwd wie de nieuwe Eliza gaat worden. Stiekem hoop ik dat Carleigh Bettiol kan doorschuiven, maar ik vrees dat zij te onbekend is… 😕

   Handtekening   

never let tall buildings block the view of your dreams

- Ordinary Days

  [ # 108 ] 17 June 2016 09:26 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2012
Geregistreerd  2010-11-17

Maar goed, Phillipa was dan ook niet zo heel bekend voor ze Hamilton ging doen toch? Ik denk juist dat het bij deze productie niet zo heel veel uitmaakt of er bekende (theater)namen te zien zijn.

En leuk voor Phillipa!

   Handtekening   

Look in that mirror. I see a strong, confidant young lady. Oh and look, you’re here too!

  [ # 109 ] 18 June 2016 08:11 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

Met iedereen hier die alles over Hamilton bij houdt, ben ik nu de eerste die de documentaire op PBS aankondiging gezien heeft?

http://www.bostonglobe.com/arts/theater-dance/2016/06/17/hamilton-performance-comes-pbs-fall/yLXiX00L7mzr1sjUKIY0vI/story.html?s_campaign=bostonglobe:socialflow:twitter

  [ # 110 ] 19 June 2016 07:43 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Leslie Odom Jr. verlaat de productie ook op 9 juli!

  [ # 111 ] 06 July 2016 05:18 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1329
Geregistreerd  2008-11-20

Brandon Victor Dixon zal vanaf augustus Aaron Burr gaan spelen, Lexi Lawson Is de nieuwe Eliza Hamilton.
Zoals al bekend, Javier Muà±oz, wordt 1e cast Hamilton maar nu is ook zijn alternate bekend: Michael Luwoye.
Ik ben benieuwd!

  [ # 112 ] 09 July 2016 06:58 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  501
Geregistreerd  2012-08-18

Nou, ik kom hier even véééééééél te laat binnenvallen. Gisteren namelijk eindelijk de Tony Awards bekeken en nouja, ik had de mopjes over Hamilton niet meteen door (Hamilton: wie wat??).

Nouja, na het zien van de Tony Awards meteen naar tickets gaan kijken, daar zowat van achterover gevallen, en dan hier komen kijken naar dit topic.

Jezus, gewoon van wat ik op de Tony awards al heb gezien: wat een verademing.

Ben de musical even aan het binnenhalen (foei foei), maar gezien tickets gewoon niet beschikbaar of onbetaalbaar zijn (zeker in combi met een vliegticket), doen we het momenteel maar zo even. Sowieso sta ik mee op de eerste rij klaar om tickets in Londen te kunnen boeken :D.

   Handtekening   

30/11/2019: Anastasia

  [ # 113 ] 10 July 2016 02:43 PM
Avatar
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  16
Geregistreerd  2011-11-07

Dit was het dan… de woorden ‘one last Time’ en ‘teach them how to say goodbye’ werden gisteravond wel erg definitief voor Lin, Pipa en Leslie.

Woorden schieten mij te kort om voor jullie te beschrijven hoe belangrijk deze man voor mij en in mijn ogen voor de musical theatre industry is.

Is deze man de modern Shakespeare? Who knows, hij is in ieder geval een genius!
Lin bevestigd met Hamilton maar weer dat dromen werkelijkheid kunnen worden. En het maakt niet uit of iedereen je uitlacht, zolang jij er maar in gelooft en nooit stopt met het volgen van je dromen. En we leveren geen half werk. Want als we iets doen, dan doen we het goed.

‘Who lives, who dies, who tells your story’
Dank je Lin!

https://www.youtube.com/watch?v=HtevYNDZee4

  [ # 114 ] 11 July 2016 09:40 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

Ook nog even een final goodbye van de drie originele Schuyler Sisters samen.

https://www.youtube.com/watch?v=pBbgdno5uwo

  [ # 115 ] 13 July 2016 07:16 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Ook Daveed Diggs en Renée Elise Goldsberry gaan stoppen. Daveed speelt 15 juli al zijn laatste. Voor Renée is er nog geen datum, ze vertrekt in het najaar.

Ook zijn de eerste namen voor de productie in Chicago bekendgemaakt:

Tony winner Karen Olivo, Miguel Cervantes and Alexander Gemignani will headline the Chicago company of Lin-Manuel Miranda’s Tony-winning tuner. The trio take on the roles of Angelica Schuyler, Alexander Hamilton and King George III, respectively. Performances begin September 27 at the PrivateBank Theatre in Chicago.

Olivo won the Tony for her portrayal of Anita in the 2009 Broadway revival of West Side Story and created the role of Vanessa both on and off-Broadway in Miranda’s Tony-winning In the Heights. Cervantes’ Great White Way credits include If/Then, American Idiot and 25th Putnam County Spelling Bee. Gemignani starred as Jean Valjean in the 2006 revival of Les Miz, and performed in Stephen Sondheim’s Assassins, Sweeney Todd and Sunday in the Park with George, all on Broadway.

Other principal roles in Hamilton in Chicago will be played by Ari Afsar as Eliza Hamilton, Chris Lee as Marquis de Lafayette/Thomas Jefferson, Joseph Morales as Cervantes’ alternate, Jose Ramos as John Laurens/Phillip Hamilton, Wallace Smith as Hercules Mulligan/James Madison and Samantha Marie Ware as Peggy Schuyler/Maria Reynolds.

  [ # 116 ] 14 July 2016 08:01 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

Karen Olivo als Angelica….Dat zie ik helemaal zitten! Niet dat ik ooit naar Chicago zal gaan om dat te aanschouwen, maar toch! Hahaha.

  [ # 117 ] 21 October 2016 04:48 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1329
Geregistreerd  2008-11-20

Live streaming van de Hamilton documentaire op Facebook vannacht om 03.00 uur onze tijd!!!
http://www.pbs.org/wnet/gperf/episodes/hamiltons-america/

  [ # 118 ] 23 October 2016 11:39 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  111
Geregistreerd  2016-04-27

Heeft iemand een link waar de documentaire terug gekeken kan worden? Via de site zelf lukt niet i.v.m. rechten per land/regio..

  [ # 119 ] 23 October 2016 12:11 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Dat is raar ik heb gisteren nog gewoon via de PBS link naar de docu gekeken.

Staat inmiddels op YouTube al is het maar de vraag voor hoe lang ... Hamilton docu

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 120 ] 04 November 2016 10:07 PM
Avatar
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  22
Geregistreerd  2015-04-30

Mixtape van hamilton komt 2 dec uit, maar wauw wat ziet die lijst met liedjes en zangers er goed uit!
Quiet uptown door kelly clarkson inmiddels al gehoord, Wauw!
en nu maar wachten op de rest!

   Handtekening   

Awesome, Wow.

‹ First  < 6 7 8 9 > 
8 of 9