1 of 3 |  1 2 3 > 
Tarzan Duitsland
change_status
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  465
Geregistreerd  2010-04-05

Nieuwe rol voor Willemijn Verkaik.

Ze gaat Kala spelen vanaf 21 Augustus.

http://www.broadwayworld.com/article/Willemijn-Verkaik-Joins-the-Cast-of-DISNEYS-TARZAN-in-Germany-20150814

[edit Jeroen: titel maar eens aangepast]

[ Gewijzigd: 03 March 2018 10:15 AM by Jeroen ]
  [ # 1 ] 14 August 2015 05:47 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Het is de bedoeling dat ik haar vier keer ga zien gedurende haar tijd in de jungle… De bedoeling, want ik word er erg zenuwachtig van dat ze drie (!!!) understudy’s heeft en de huidige Kala in haar laatste weken naar mijn idee best veel “ongepland” (?) afwezig is voor first cast bezetting… Enfin, we gaan het zien hoe dat met Willemijn zal zijn…

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 2 ] 16 August 2015 09:46 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  713
Geregistreerd  2010-02-28

Z gaat ook nog wat concerten doen. In haar eerste week al, de 25ste is ze hier in London and 27 & 28 in NYC.

Geen idee hoe vaak ze daarna nog concerten doet 😊

  [ # 3 ] 16 August 2015 09:59 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Sowieso gaat de huidige Kala Melanie Ortner pas na de 30e weg, dus tot dan zal Willemijn niet full time spelen. 21-23 augustus heeft zij concerten, dus waarschijnlijk daarom zal Willemijn nu opgaan. Qua concerten heeft Willemijn buiten Delamar in oktober niks gepland staan, dus zou ze moeten spelen. Ortner heeft op haar site een agenda staan en daar staat ook steeds dat ze gewoon opgaat in Tarzan, terwijl dat dus niet altijd klopt… Daarom dat ik het zeg…

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 4 ] 16 August 2015 11:02 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1561
Geregistreerd  2011-07-31

Kan iemand mij vertellen tot wanneer Willemijn in Tarzan zal spelen? Ben benieuwd!

  [ # 5 ] 16 August 2015 11:15 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Ik heb ergens gelezen dat ze tot (of tot en met?) mei een contract heeft…

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 6 ] 31 August 2015 03:00 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  83
Geregistreerd  2013-12-27

Zijn er meer mensen van plan om eind september of in oktober te gaan?
En wat raden jullie aan qua vervoer, trein, auto, vliegtuig?

  [ # 7 ] 31 August 2015 05:48 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  886
Geregistreerd  2012-07-24

Auto:
Vanaf Utrecht is het ongeveer 6 uur rijden en 600 km. Met gemiddeld 1 op 15, heb je 40 liter benzine enkele reis nodig, 80 liter incl. terugreis. Tank je in Duitsland, dan betaal je ongeveer 1,50 euro per liter. Benzinekosten dus 120 euro.

Vliegen:
Vliegticket kost al gauw 100 euro. dan moet je in NL. nog naar Schiphol (ik heb geen vluchten vanaf Rotterdam of Eindhoven kunnen ontdekken) en vanaf Stuttgart naar je hotel toe. Vluchttijd is 1 uur 15 minuten, maar met alle reistijd naar en van én wachttijd op de luchthavens ben je zo 4 uur kwijt.

Trein:
Duurt 5 uur (vanaf Amsterdam CS) en is duur: zo’n 80 euro enkele reis. Kun je nog beter gaan vliegen…

Kortom: ga je alleen, dan zou ik gaan vliegen, ben je met 2 of meer, pak dan de auto.

   Handtekening   

En ook al vlieg ik solo, ik vlieg tenminste vrij!

  [ # 8 ] 02 September 2015 09:34 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2700
Geregistreerd  2012-06-25

Willemijn als Kala.

   Handtekening   

Ik voel me voorgoed…..echt….. WICKED

  [ # 9 ] 03 September 2015 06:30 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  83
Geregistreerd  2013-12-27

Dankjewel Hannetje!

Uit betrouwbare bron vernomen dat SE volgend jaar Wicked opnieuw in Duitsland gaat brengen. Wat zal Willemijn doen?

  [ # 10 ] 03 September 2015 07:32 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  886
Geregistreerd  2012-07-24

Eliza20 - 03 September 2015 06:30 PM

Dankjewel Hannetje!

Uit betrouwbare bron vernomen dat SE volgend jaar Wicked opnieuw in Duitsland gaat brengen. Wat zal Willemijn doen?

Graag gedaan.

Ik vraag me af of Willemijn terug in haar groene huid gaat kruipen, zou ze haar Elphaba periode nu niet echt voorgoed (#punintended) hebben afgesloten?
Maar als je het mij als fan vraagt: JAJAJAJAJAJA.

   Handtekening   

En ook al vlieg ik solo, ik vlieg tenminste vrij!

  [ # 11 ] 04 September 2015 08:10 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  745
Geregistreerd  2015-04-02

Oeffff. Dat lijkt me fantastisch om d’r nog een keer als Elphaba te zien!

   Handtekening   

I believe that God lives on a planet called Kolob.
I once sat next to Stephen Schwartz during a preview of Carrie B)

  [ # 12 ] 04 September 2015 08:41 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2700
Geregistreerd  2012-06-25

Ik geloof niet dat ze weer voor vast zou gaan, hooguit tijdelijk zoals bv Mamma Mia of een korte run zoals op Broadway…maar goed zeg nooit nooit 😉 Don’t dream to far…

   Handtekening   

Ik voel me voorgoed…..echt….. WICKED

  [ # 13 ] 04 September 2015 10:16 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  713
Geregistreerd  2010-02-28

Ze zei tijdens haar live show in London dat ze NIET meer die rol (Elphaba) zal spelen. Maar ze kan daar natuurlijk nog op terug komen.

  [ # 14 ] 21 September 2015 12:53 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  886
Geregistreerd  2012-07-24

Afgelopen weekend zag ik - met June - Willemijn 2x als Kala. Dat was de reis naar Stuttgart meer dan waard!

Tarzan is een aangename productie, leuk dat alle gorilla’s boven en door het publiek heen zweven en lopen. De fysieke inspanningen van de cast zijn enorm en het decor zit prachtig in elkaar.

June heeft de papiertjes met wie wie speelde, dus vraag me niet naar namen (met uitzonderingen daargelaten), maar hierbij mijn ervaringen:
Tarzan: ‘s middags hadden wij een cover Tarzan, die wat mij betreft prima 1e cast had kunnen zijn. Mooie stem, overtuigende acteerprestatie. ‘s Avonds hadden wij als prettige verrassing John Vooijs! In alle eerlijkheid vond ik hem stemtechnisch minder dan de middag-Tarzan, maar het was zeer aangenaam om naar te kijken.
Kleine Tarzan: ‘s middags een jochie wiens zang niet zijn sterkste punt was, maar zich wel lekker bewoog. ‘s Avonds hadden we een Tarzan, die ook nog goed kon zingen, dik in orde.
Jane: 2x first cast en tja….. nou….. ik was niet heel enthousiast. ‘s Middags ging het een paar keer pijnlijk mis, ‘s avonds had ze een betere show, maar ik vond het al met al niet prettig om te zien/horen.
Kerchak: 2x first cast. Wat een prachtige stem, mooi klassiek geschoold. Op en top de baas van de troep gorilla’s. Enige minpuntje is dat hij soms vanwege zijn klassiek geschoolde stem wat onverstaanbaar was.
Terk: ‘s middags echt een fantastische Terk gezien: grappig, beweeglijk en een fantastische stem. De avondversie was minder bij stem en ook minder grappig.
Kala: 2x Willemijn en ja wat moet je nog zeggen: ze geeft echt 200% in alles wat ze doet. Vocaal misschien niet de allermoeilijkste rol (zeg ik als leek dan), maar fysiek is het best pittig (dat bevestigde ze zelf ook bij de stage door). Ze heeft ook hier de gave om volledig te transformeren naar het personage dat ze speelt. Erg leuk is dat ook zij van een liaan naar beneden komt in het publiek (2e akte) en dan langs het publiek naar het podium loopt.

Verder nogmaals hulde voor het ensemble, wat een kracht en conditie moet je hebben om het 2,5 uur als gorilla te kunnen volhouden.

Ik wacht de planning af wanneer Willemijns laatste show is en dan reis ik denk ik nog een keertje naar Stuttgart.

   Handtekening   

En ook al vlieg ik solo, ik vlieg tenminste vrij!

  [ # 15 ] 24 September 2015 01:31 PM
Avatar
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  19
Geregistreerd  2014-07-19

Leuk Hannetje! First cast Kerchak is overigens Jan Ammann 😉

   Handtekening   

11/10 Rent (Amsterdam)
08/11 Phantom der Oper (Oberhausen)
15/11 & 17/11 Mozart (Wenen)
16/01 Musical Allstars (Duisburg)
23/07 Sommernacht des Musicals (Dinslaken)

 1 2 3 > 
1 of 3