24 of 39 | ‹ First  < 22 23 24 25 26 >  Last ›
The Lion King
  [ # 346 ] 25 April 2017 01:16 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1024
Geregistreerd  2013-05-26

Na de prijsverhogingen en het upgraden van de rang van slechte plaatsen zijn nu ook de Premium plaatsen uitgebreid. Deze liepen eerst t/m rij 10 plus de zijloges, nu zijn daar rij 11 t/m 15 en de AFAS loge aan toegevoegd.

  [ # 347 ] 25 April 2017 07:21 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  361
Geregistreerd  2011-11-01

Het kan altijd nog erger tijdens de feestdagen :p, mag je voor 80 euro pp aan de zijkanten van de ring zitten, premium loopt tot rij 18

  [ # 348 ] 25 April 2017 08:57 AM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  100
Geregistreerd  2011-09-10

Ik zag het laatst en ik schrok me echt rot! De normale 1e rangs plekken zijn er niet meer en de prijzen zijn enorm hoog. En dan heb krijg je niet eens een orkest of helemaal het officiële decor. Jammer dat het bij SE alleen om geld gaat, ik denk dat ik deze show in Londen ga zien.

  [ # 349 ] 25 April 2017 09:27 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  348
Geregistreerd  2009-12-21

Klopt, er zijn bijvoorbeeld geen strijkers meer in het orkest. Daarvoor in de plaats staan nu twee Roland synthesizers in de orkestbak. Ik vind het zo zonde om op muziek te bezuinigen.. het is zo belangrijk voor de sfeer en beleving van een voorstelling. Ik verwacht dit niet van een `professionele productie´. We betalen tegenwoordig méér geld voor minder kwaliteit.

  [ # 350 ] 26 April 2017 11:32 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1024
Geregistreerd  2013-05-26

GXP - 25 April 2017 07:21 AM

Het kan altijd nog erger tijdens de feestdagen :p, mag je voor 80 euro pp aan de zijkanten van de ring zitten, premium loopt tot rij 18

Dat geldt zelfs voor de plaatsen op Balkon links. Net als de zijkanten van de ring zijn die normaal 4e rang voor € 24 tot € 39. In die week (23 t/m 30 dec) mag je daar ineens de hoofdprijs voor betalen. Een deel van die plaatsen werd in het verleden nota bene verkocht als luisterplaats!

Dan kan je beter een souvenirbrochure en een cd kopen, dan krijg je waarschijnlijk meer mee van de voorstelling.

  [ # 351 ] 05 May 2017 09:21 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

Weet iemand wat er met Gaia aan de hand is? Ze speelt momenteel erg weinig. Haar understudies Channah en Annefleur kondigden onlangs beide wat data aan dat ze zouden opgaan als Nala, maar buiten deze data lijken ze de laatste 1,5 week ook al samen de rol te delen. Ik krijg een beetje het idee dat Gaia het niet trekt….maar misschien zit ik een helemaal naast….

  [ # 352 ] 06 May 2017 10:06 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  160
Geregistreerd  2016-06-22

Dat klopt ja, dat viel mij ook al op.
Misschien is Gaia gewoon ziek op dit moment?
Ik vind het overigens niet erg dat Annefleur en Channah meer data krijgen. Beide ook gezien als Nala, ook echt geweldig. Vooral Annefleur is toch echt wel een aanrader😉

   Handtekening   

Musical & Friends are my life

  [ # 353 ] 06 May 2017 08:31 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  551
Geregistreerd  2011-11-01

Afgelopen middag zag ik deze musical voor de tweede keer. Ik vond het weer een fantastische ervaring! Gaia was Nala vanmiddag en ze deed het erg goed, ze was prima bij stem. Gugwana Dlamini speelde Rafiki, ze deed het weer erg goed. Na de pauze kregen we echter te horen dat ze niet verder zou spelen vanwege omstandigheden. Gitty Pregers viel voor haar in voor de rest van de show. Ze deed het wel anders maar net zo leuk. Ik heb weer genoten en stiekem zou ik best een derde keer willen maar helaas kan mijn portemonnee dat niet aan.

   Handtekening   

Sluit je ogen niet durf te dromen! Roze haalt groen enorm op!

  [ # 354 ] 08 May 2017 06:47 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  412
Geregistreerd  2012-06-29

Gisteren deze show voor het eerst gezien en ik vond het een hele mooie beleving!
Visueel is het een spektakel, de muziek is prachtig, maar de dialogen vond ik soms te langdradig (met name de stukken met Timon en Pumba.. Teveel flauwe humor achter elkaar… Haalde er de vaart een beetje uit) en spel vond ik niet altijd even goed.
Jorrit Ruys was Scar, maar vond hem toch net te vlak en zachtaardig spelen voor de slechterik. Jammer, want als iemand kwaadaardig bij uitstek is, is het toch Scar. De scene op het eind (Simba tegenover Scar) vond ik dan ook net niet helemaal de climax die het zou moeten zijn.
Gaia deed het top, Arm Land was voor mij het hoogtepunt.

Vond het dus echt een hele mooie ervaring, maar niet dé perfecte musical, zoals je vaak hoort. Visueel en qua decor is het inderdaad een prachtig plaatje, de muziek is ook top, maar het voelt voor mij toch net te vaak te langdradig aan.

Overigens was er gisteren na de Waanzin van Koning Scar een showstop.. Scene werd afgezongen, licht ging uit, doek omlaag, zaallicht aan. Er werd omgeroepen dat er een storing was. Na 10 minuten gingen ze gewoon weer verder bij Arm Land.
Iemand enig idee wat hier nou de oorzaak van kan zijn? Vond het zo frappant dat de scene helemaal afgemaakt werd voordat het doek omlaag ging (alsof ze al wisten dat er iets aan de hand was).

  [ # 355 ] 09 May 2017 04:26 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1071
Geregistreerd  2002-07-30

lmluiten - 08 May 2017 06:47 PM

Vond het zo frappant dat de scene helemaal afgemaakt werd voordat het doek omlaag ging (alsof ze al wisten dat er iets aan de hand was).

Omdat ze altijd proberen zo ver mogelijk door de spelen met een plan B. Mocht dat niet lukken, dan brei je er een mooi einde aan. Daar zijn hele protocollen voor.

[ Gewijzigd: 09 May 2017 05:18 AM by S7rin ]
  [ # 356 ] 09 May 2017 08:58 AM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  56
Geregistreerd  2010-10-13

@ de prijzen… Dat is dus precies waarom ik nog niet geweest ben. Ik was laaiend enthousiast toen de musical aangekondigd werd maar ik weiger gewoon een 1e rang prijs te betalen voor 3e (of zelfs 4e) rang tickets :(

Nu wachten op een goede aanbieding dan maar…

  [ # 357 ] 09 May 2017 09:51 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  986
Geregistreerd  2013-09-09

Precies zo zit ik ook! ^^

  [ # 358 ] 25 May 2017 11:49 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  986
Geregistreerd  2013-09-09

18 juni speelt Charmaine haar laatste show als Sarabi

  [ # 359 ] 30 May 2017 07:04 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  299
Geregistreerd  2011-05-02

Afgelopen zondag de voorstelling gezien. Leuk om hem toch nog een keer gezien te hebben. Wat helaas wel jammer was, was dat de Pride Rock niet gebruikt werd, zal wel een storing zijn geweest. Had gehoopt dat hij in de tweede akte wel zou verschijnen aangezien het in het eindduel een belangrijke rol speelt, maar helaas. Doordat het eindduel op de grond werd gespeeld was het een beetje zwakjes. En dus ook het iconische beeld van de opening en de finale miste.

Is het trouwens altijd zo dat de kleine Nala en Simba niet aanwezig zijn bij het slotapplaus? Bij een avondvoorstelling kan ik me voorstellen vanwege het late tijdstip, maar ook bij matinees.

  [ # 360 ] 07 June 2017 01:10 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  43
Geregistreerd  2011-01-25

Denk dat er dan inderdaad een storing/probleem mee is/was. Afgelopen donderdag (1-6) werd hij in de eerste acte wel gebruikt, maar aan het einde niet…

‹ First  < 22 23 24 25 26 >  Last ›
24 of 39
‹‹ Spring Awakening in Eindhoven      Spijt ››