26 of 39 | ‹ First  < 24 25 26 27 28 >  Last ›
The Lion King
  [ # 376 ] 01 July 2017 08:26 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  986
Geregistreerd  2013-09-09

Zjon wordt inderdaad Pumbaa, bevestigd op zijn instagram. Ontzettend leuk!

  [ # 377 ] 12 July 2017 10:05 AM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  86
Geregistreerd  2016-05-27

En Anne Appelo speelt vanaf nu Sarabi

  [ # 378 ] 12 July 2017 06:45 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  335
Geregistreerd  2010-11-01

Leuk! Enig idee wat Charmaine Kloof ( ex Sarabi) gaat doen?!

  [ # 379 ] 12 July 2017 07:19 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1042
Geregistreerd  2011-12-22

musical-stitch - 12 July 2017 10:05 AM

En Anne Appelo speelt vanaf nu Sarabi

En Zjon vanavond zijn premiere als Pumbaa:)

Volgens mij is Bram Blankestijn bezig met audities voor de rol van Ed.. Was op te maken uit zijn instastory waarin hij zei ‘door voor de movers call voor Ed’.

   Handtekening   

Hoop niet, droom niet, geen verwachting, geen verdriet…

  [ # 380 ] 24 July 2017 06:41 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  100
Geregistreerd  2011-09-10

Sorry als deze vraag hier niet hoort, maar heeft iemand ervaring met het pauze/kinderarrangement? Ik kan nergens vinden wat je er voor krijgt. En weten jullie of je dit ook nog in het theater kunt reserveren? Ik ga over 2 weken naar The Lion King.

  [ # 381 ] 24 July 2017 06:48 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Informatie vind je hier. Ik weet haast zeker dat je zo’n arrangement in het theater zelf ook nog kunt regelen, alleen durf ik niet te zeggen waar. Wellicht gewoon aan één van de bars en anders weten zij ongetwijfeld waar je moet zijn.

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 382 ] 25 July 2017 01:24 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1042
Geregistreerd  2011-12-22

Gewoon aan de bar idd:)

   Handtekening   

Hoop niet, droom niet, geen verwachting, geen verdriet…

  [ # 383 ] 25 July 2017 04:53 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1074
Geregistreerd  2011-07-31

Pauze arrangement kun je bij de info balie regelen.

  [ # 384 ] 25 July 2017 05:25 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1042
Geregistreerd  2011-12-22

Ook aan de bar, daar doe ik het ook namelijk altijd..

   Handtekening   

Hoop niet, droom niet, geen verwachting, geen verdriet…

  [ # 385 ] 06 August 2017 02:03 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1074
Geregistreerd  2011-07-31

Afgelopen 2 zaterdagavonden heb ik de show gezien, beide keren met 4 understudy’s

29 juli
Mufasa - Robin
Rafiki - Gabisile
Simba - Jonathan
Banzai - Boudewijn

5 augustus
Rafiki - Gitti
Nala - Annefleur
Zazu - Tim
Ed - Boudewijn

Ik merk beide keren dat er te weinig spelers zijn bij het “douche gordijn” door maar 4 giraffen terwijl ik er ook al eens 5 heb gezien en vorige week ontbrak daar ook nog een pop.

Gitty heeft mij positief verrast, ik zou haar graag nog eens zien als Rafiki. Zelfs het klakken gaat haar goed af.

Zazu wordt beide keren leuk gevarieerd met de “ontslag tekst” vorige week een opmerking over flexwet, deze week werd de eiercrisis genoemd. Vorige week was er ook een ander lied te horen, Non! Je ne regrette rien moest wijken voor Ik voel me zo verdomd alleen.

  [ # 386 ] 08 August 2017 11:18 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Vanavond zat ik in de zaal, de eerste keer The Lion King als musical voor mij. De eerste keer dat deze musical in Nederland was, was ik nog wat jong om alleen te gaan en kreeg ik mijn moeder ook niet overal mee naartoe. Zij zei over musicals als deze en Beauty and the Beast “zet de film maar op”. Nou, had ik nu alsnog maar naar mama geluisterd… Wat een teleurstelling! Men heeft denk ik te veel willen vasthouden aan de film, zo van “we doen er een paar extra liedjes bij en dan is het een musical”. Erm, tja, zo werkt het niet. Beauty and the Beast is in vergelijking met dit een fantastisch kunstwerk, zelfs met de lachwekkende transformatie die ze hier gebruikt hebben.

Was dan alles slecht? Neuh, dat niet, maar ik bleef wel verdikke op mijn honger zitten. De opening is gaaf met vraag-antwoord en de dieren die door de zaal opgelopen komen. En Gaia is mooi en sterk als Nala, zingt goed en acteert geloofwaardig. Verder heb ik me aan Pumbaa (Zjon, en wát een leuke pop!), Zazu (Maarten) en Rafiki (Gitty, hoewel slecht bij stem) nog het minst gestoord, de rest is à³f te veel karikatuur (wat waarschijnlijk vooral de schuld is van het materiaal en de regie) à³f valt door de mand qua performance. Ik heb wat extra gelet op Jorrit Ruijs als Scar (omdat ik van dichtbij gezien heb hoe iemand tot twee keer toe werd afgewezen voor de rol, terwijl het eigenlijk zowat in kannen en kruiken was), maar voor mij blijft hij te vlak in zijn spel en vraagt de rol te veel van hem qua zang. Máár, bij hem zag het er tenminste niet uit alsof hij zich ongemakkelijk voelde, terwijl ik dat bij heel veel andere rollen wel had en dat haalt de boel echt wel onderuit. Als er geen mensen zijn die dit beter kunnen, moet Stage dan vanuit artistiek oogpunt zo’n show wel weer terugbrengen?

Enfin, dit Disneygedrocht hoef ik niet meer te zien. Ik zal binnenkort de dvd wel opzetten, want die komt een stuk meer binnen dan dat dit deed.

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 387 ] 09 August 2017 09:30 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1099
Geregistreerd  2010-04-28

June - 08 August 2017 11:18 PM

Ik heb wat extra gelet op Jorrit Ruijs als Scar (omdat ik van dichtbij gezien heb hoe iemand tot twee keer toe werd afgewezen voor de rol, terwijl het eigenlijk zowat in kannen en kruiken was), .

Dat hebben we al vaker gezien bij Stage met rollen ... ben nu wel benieuwd wie er het veld moest ruimen voor Jorit en waarom deze persoon geen ensemble plek kreeg

  [ # 388 ] 13 August 2017 05:35 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  4
Geregistreerd  2011-10-02

Gisteren middag de musical voor het eerst gezien. Veel kleurrijk spektakel, goed spel, de zang wat minder. Maar al met al een heel geslaagde middag. Leuk ook dat er op sommige momenten werd ingespeeld op de actualiteit.

Wat ik wel vreemd vind, ben al een tijdje niet meer in het circustheater geweest, dat rugzakken niet mee de zaal in mogen, maar vol gepropte enorme schoudertassen wel. Ik zie daar het verschil niet in…

  [ # 389 ] 14 August 2017 07:23 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  642
Geregistreerd  2005-05-23

Martin - 13 August 2017 05:35 PM

Wat ik wel vreemd vind, ben al een tijdje niet meer in het circustheater geweest, dat rugzakken niet mee de zaal in mogen, maar vol gepropte enorme schoudertassen wel. Ik zie daar het verschil niet in…

Ja, dat is vreemd inderdaad vind ik ook.  Ik vind dat ze dan beter zouden kunnen zeggen “Alle tassen, wat voor soort tas dan ook, willen we niet in de zaal hebben”.  Dan is het in elk geval duidelijker.

  [ # 390 ] 23 August 2017 10:24 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  294
Geregistreerd  2007-05-03

Er is zojuist een aankondiging op o.a. facebook geplaatst dat de musical verlengd is tot augustus 2018!

Disney’s The Lion King verlengd tot augustus 2018

Gepubliceerd op 23-08-2017

Met de nieuwe producties On Your Feet! en Was Getekend, Annie M.G. Schmidt gaat Stage Entertainment Nederland een nieuw theaterseizoen tegemoet. Daarnaast wordt de ‘Koning der Musicals’ Disney’s The Lion King verlengd tot augustus 2018. Aankomend weekend wordt het nieuwe culturele seizoen geopend met alweer de 40e editie van de Uitmarkt in Amsterdam, dit jaar op een nieuwe locatie namelijk het Oosterdok. Op zondagavond mogen de musicals van Stage Entertainment natuurlijk niet ontbreken op het hoofdpodium tijdens de jaarlijkse Musical Sing-a-Long van AVROTROS, welke live wordt uitgezonden om 21.15 uur op NPO 1.

Zomerse vibes bij de stand

Bij de stands van Stage Entertainment Nederland op de Uitmarkt kan je informatie verkrijgen over de diverse producties van komend seizoen, maar er is natuurlijk meer te doen. Bij de strandtent van On Your Feet! waan je jezelf in de zomerse sferen van Miami en heb je de mogelijkheid om een salsa workshop te volgen. Uiteraard komen er diverse castleden langs voor signeersessies en heb je de mogelijkheid om met je vrienden op de foto te gaan in de sferen van jouw favoriete musical. Gedurende de Uitmarkt is de nieuwe uitgave van het Stage Musical Magazine gratis verkrijgbaar, het magazine bevat interviews met castleden en er wordt vooruitgeblikt op aankomend theaterseizoen.

Musical Sing-a-Long

Op zondag 27 augustus wordt de Uitmarkt traditioneel afgesloten met de Musical Sing-a-Long van AVROTROS. De cast van On Your Feet! laat van zich horen met een medley van de hits van Gloria Estefan. Een bijzonder moment, want voor het eerst staan Vajèn van den Bosch en Jim Bakkum in de rollen van Gloria Estefan en haar man Emilio op het podium. Ook voor de cast van Was Getekend, Annie M.G. Schmidt, met onder anderen William Spaaij, Marjolijn Touw, Wim van den Driessche en Jeske van de Staak, is het dit het eerste optreden. Zij geven een voorproefje van de nieuwe Nederlandse biografische musical. De cast van Disney’s The Lion King pakt dit jaar groots uit, met een optreden waarmee zij de Afrikaanse savanne naar de Musical Sing-a-Long brengen. De Musical Sing-a-Long is live te volgen vanaf 21:15 uur bij AVROTROS op NPO 1.

Theaterseizoen 2017/2018

Disney’s The Lion King zal ook in het nieuwe theaterseizoen te zien zijn in het AFAS Circustheater te Scheveningen met een verlenging tot augustus 2018. Naast deze ‘Koning der Musicals’ brengt Stage Entertainment Nederland de succesvolle Broadway-show On Your Feet! over het leven van ‘The Queen of Latin Pop’ Gloria Estefan en haar man en producer Emilio naar het Beatrix Theater te Utrecht. Was Getekend, Annie M.G. Schmidt zal aankomend seizoen te zien zijn in 45 theaters in Nederland, dé nieuwe Nederlandse voorstelling over het leven van Annie M.G. Schmidt, gebaseerd op de succesvolle biografie van Annejet van der Zijl. Na het succes van Elisabeth in Concert afgelopen juni keert Stage Entertainment Nederland ook dit seizoen terug met een openlucht musicalevenement op een unieke locatie.

‹ First  < 24 25 26 27 28 >  Last ›
26 of 39
‹‹ Spring Awakening in Eindhoven      Spijt ››