7 of 39 | ‹ First  < 5 6 7 8 9 >  Last ›
The Lion King
  [ # 91 ] 17 February 2016 11:38 AM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Madelonne - 16 February 2016 10:32 PM

Pfff, Humberto Tan (RTL Late Night) oppert net aan Albert Verlinde Pearl Jozefzoon…

Er zat ook iemand bij RTL Late Night die toch half-subtiel, half-onsubtiel Berget Lewis opperde, omdat hij haar in Dreamgirls zo goed vond. Nou ja, ik heb Dreamgirls niet gezien maar ik weet dat de reacties hier op het forum bij lange na niet overweldigend positief waren.
Maar ‘gelukkig’ wordt Rafiki inderdaad altijd door een Zuid-Afrikaanse gespeeld, en in de andere rollen zie ik Berget eigenlijk sowieso niet passen..dus dat scheelt weer…

Maar in de Dreamgirls-cast zaten genoeg andere talenten toch, zitten daar misschien nog geschikte Nala’s tussen bijvoorbeeld? Ik weet het eigenlijk niet zo goed.. Groot deel zit nu ook bij The Bodyguard dacht ik (in elk geval April).

  [ # 92 ] 17 February 2016 11:55 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  335
Geregistreerd  2010-11-01

Tjindjara Metschendorp of Naomi Sharon Webster of Aicha Gill graag als Nala!

  [ # 93 ] 17 February 2016 11:58 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1099
Geregistreerd  2010-04-28

April Darby en Freek Bartels als Nala en Simba
Edwin Jonker als Mufassa

Dieter Spielers als Timo en Zion Smaal als Pumba
Tony Neef als Zazou

Carolina Duikhuizen misschien als de moeder ? Ik weet haar naam even niet…..

  [ # 94 ] 17 February 2016 11:59 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1099
Geregistreerd  2010-04-28

June - 17 February 2016 07:19 AM

Romy Monteiro gaat vooralsnog niet over naar The Lion King.

BRON ?

  [ # 95 ] 17 February 2016 01:10 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1074
Geregistreerd  2011-07-31

IngeG - 17 February 2016 11:38 AM

Er zat ook iemand bij RTL Late Night die toch half-subtiel, half-onsubtiel Berget Lewis opperde, omdat hij haar in Dreamgirls zo goed vond.

Ach ja, dat is promoten van familie. (Berget=zus van vriend van Trijntje/uitspraak was van Tjeerd)

  [ # 96 ] 17 February 2016 01:27 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Volgens mij is het wel zo dat Disney altijd het laatste woord heeft qua casting, dus iemand die de rol echt niet kan zingen zal niet zo snel aangenomen worden. Het probleem is alleen wel dat het heel moeilijk is om iemands spel te beoordelen als je die taal niet spreekt. Dat zag je bij de vorige productie ook. Veel acteurs schoten daar echt tekort.

Ik krijg een beetje het idee dat Albert nu hij bij Stage werkt ineens de rechten voor heel veel shows heeft die hij zelf nooit kon doen en daar een beetje gebruik (misbruik) van maakt.

In ieder geval fijn dat Frans de zorgen van het forum over de terugkeer heeft overbracht in het filmpje van de perspresentatie. Voor alsnog ben ik niet van plan te gaan. Ik heb de vorige productie drie keer gezien en als ik hem nog een keer wil zien zou ik eerder voor Londen kiezen.

  [ # 97 ] 17 February 2016 01:39 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  745
Geregistreerd  2015-04-02

Eens martijn! 😊 En wat betreft Verlinde en zijn rechten; Prima als hij nu dingen kan/mag produceren waar hij eerst de middelen niet voor wat, maar jammer dat dat dan ook (tot nu toe) op een typische Verlinde manier gebeurd..

Maar zoals meneer Disney ook zegt; voor hen is 10 jaar goed, en in bv Australie was de 2e run succesvoller.
Maar wij als forumgangers zijn niet geinteresseerd in het succes in terms of kaartverkoop (waar Disney dat wel is). Wij willen (waarschijnlijk) kwaliteit, nieuwe dingen zien, of een revival zien die kwalitatief improved is. En daarnaast liggen er nog wat shows die van ons ook best terug mogen komen die langer geleden zijn dan TLK.
Om niet te spreken over de persoonlijke smaak. Sommige mensen zijn heel blij, want houden van TLK, en voor andere mensen is 15 jaar of 20 jaar te snel om hem terug te halen, want die hebben er niets mee.

   Handtekening   

I believe that God lives on a planet called Kolob.
I once sat next to Stephen Schwartz during a preview of Carrie B)

  [ # 98 ] 17 February 2016 01:40 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  335
Geregistreerd  2010-11-01

Is het een Nederlands ensemble tijdens de perspresentatie ?

  [ # 99 ] 17 February 2016 02:26 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  729
Geregistreerd  2005-10-07

Misschien kan Albert de casting director van Madrid naar Nederland halen? Daar hebben ze in ieder geval duidelijk de juiste mensen weten te vinden!

  [ # 100 ] 17 February 2016 03:45 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1127
Geregistreerd  2010-08-16

Was een Nederlands koor, Zo! Gospel choir,  bij de perspresentatie, hebben ook opgetreden bij de Kerstshow in Ziggodome.. Nala en Simba zijn van Westend. En ik denk Rafiki ook, maar dat weet ik niet zeker.

[ Gewijzigd: 17 February 2016 03:49 PM by poohfan ]
  [ # 101 ] 17 February 2016 03:59 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Niet van West End, maar van Madrid.

  [ # 102 ] 17 February 2016 05:28 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  694
Geregistreerd  2008-09-08

Ik vind dit een draak van een show en denk dat Stage Entertainment moet oppassen dat ze niet hun eigen glazen ingooien.

De magie van de film is de animatie. De prachtige bewegingen van de karakters, de cinematografie, de bladeren die je ziet waaien op de wind, de magie, etc.

De show slaat dood op toneel en komt kinderachtig en gemaakt over. Met als dieptepunt nummers als “chow down”, een 7 minuten durende streetdance van Hyena’s, inclusief instrumental break.

Ik denk dat het huidige publiek op heel andere dingen zit te wachten. Niet op mensen verkleed als leeuw en aap.

  [ # 103 ] 17 February 2016 06:38 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  713
Geregistreerd  2010-02-28

Waarom wordt Freek hier als mogelijke Simba benoemd?
Sorry hij is geweldig, maar past qua etniciteit toch niet helemaal in deze rol…

Ik neem aan dat net als in London, The Morning Report eruit is gehaald, de Can You Feel aerial eruit wordt gehaald en t lied dus korter is en we waarschijnlijk een meer Nederlands geïnspireerde dans krijgen van Timon en Pumba in t gevecht.

  [ # 104 ] 17 February 2016 07:29 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  153
Geregistreerd  2011-01-02

Is Carolina te oud voor Nala? Ik zou haar graag terugzien in die rol…

  [ # 105 ] 17 February 2016 07:38 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  39
Geregistreerd  2014-09-20

Ben ik de enige die vind dat sinds Albert Verlinden bij Stage zit, meer de Albert Verlinden show is.
Elke keer de zelfde musicals terug halen, helemaal geen vernieuwing steeds de zelfde gezichten.
Ik ben bang dat de kwaliteit die Stage had nu de kwaliteit krijgt die Albert bracht met zijn voorstelling.

Simba moet gespeeld worden, door een nieuw jong talent een fris gezicht en niet steeds te zelfde mensen.
Net zoals de hele cast, cast mensen met kwaliteit, die daar voor opgeleid, als je die persoon aankijkt en zegt van dat is de juiste persoon en niet weer alla verlinden we geven de rol aan een bekende Nederlander voor de kaartverkoop.

‹ First  < 5 6 7 8 9 >  Last ›
7 of 39
‹‹ Spring Awakening in Eindhoven      Spijt ››