8 of 12 | ‹ First  < 6 7 8 9 10 >  Last ›
The Phantom of the Opera- London
  [ # 106 ] 02 February 2017 06:57 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  467
Geregistreerd  2008-04-14

Wat ik vaak hoor is dat de Alternate Christine de Matinee voorstellingen doet.
De kans op Celinde is dus klein.

  [ # 107 ] 02 February 2017 07:14 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Toen ik vorig jaar mijn kaarten voor Phantom op ging halen heb ik gewoon mijn reserveringsmail laten zien en dat was genoeg. Celinde’s vrije dagen zijn maandag en vrijdag, alle andere dagen zou ze er in principe moeten zijn (ook matinees). Je kan het even aan haar vragen via Twitter, vaak geeft ze wel antwoord!

  [ # 108 ] 03 February 2017 08:50 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  533
Geregistreerd  2012-03-17

Dank jullie wel allemaal voor de reacties!
Nu weet ik een beetje wat ik straks aan de kassa moet verwachten.
Wat de speeldagen van Celinde betreft; ik hoop dat ze gewoon als iedere week de maandag en vrijdag vrij is, want dan lijkt mij de kans wel aannemelijk, dat ze speelt en anders maar Harriet of Maria als Christine.
Ik ga het haar vragen via Twitter, ben benieuwd!
Nogmaals DANK! 😊

  [ # 109 ] 13 February 2017 04:27 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Uit dit bericht zou je kunnen afleiden dat de huidige cast van The Phantom op 2 september zijn laatste voorstelling speelt. Of Celinde haar contract verlengt, is nog niet bekend.

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 110 ] 13 February 2017 04:59 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  483
Geregistreerd  2011-09-14

Celinde heeft volgens mij in een interview gezegd dat ze het in september wel genoeg vind en op zoek gaat naar weer nieuwe uitdagingen. Grote kans dat ze dan dus stopt.

  [ # 111 ] 01 March 2017 09:52 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  533
Geregistreerd  2012-03-17

Ai, Maria Coyne is gisteravond vlak voor II Muto ingevallen voor de Christine die toen opwas (Celinde neem ik aan), ben nu wel heel erg benieuwd wie ik morgenmiddag als Christine ga hebben…  🐛
Oh ja, ik heb het Celinde wel gevraagd, maar ik heb helaas geen antwoord gekregen en sowieso; stel ze zou ziek zijn, veranderd het toch weer allemaal.

  [ # 112 ] 01 March 2017 10:48 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Op basis van een bericht op Twitter zou ik denken dat ze last van haar stem heeft en daarom moest afhaken. Kan gebeuren, natuurlijk. Het lijkt me dat de alternate het dan zal overnemen…

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 113 ] 01 March 2017 01:09 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  533
Geregistreerd  2012-03-17

Wat sneu voor Celinde! Ik zal vrijdag/zaterdag een verslag schrijven van de voorstelling met Harriet, Maria à³f Celinde als Christine…

  [ # 114 ] 02 March 2017 12:08 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1127
Geregistreerd  2010-08-16

Celinde was er vanavond (1-3) gelukkig gewoon.

  [ # 115 ] 04 March 2017 08:50 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  533
Geregistreerd  2012-03-17

Op donderdag 2 maart bezocht ik de matinee van The Phantom of the Opera…
Bij binnenkomst zag ik het castbord, gelukkig wist ik al van Celinde zelf, dat ze toch zou gaan spelen en inderdaad; ze ging op! Ik haalde na een foto van het castbord te hebben gemaakt, mijn tickets op. Ik kocht een programmaboekje plus souvenirbrochure en toen was het tijd om de trappen op te lopen richting de ‘Royal Circle’. Bij binnenkomst was ik opslag verliefd op de zaal. Wat een sfeervolle, intieme, maar toch grootse zaal. Het openingsdecor past er ook mooi bij. Na een half uurtje, was het dan tijd voor de voorstelling…
Op het moment dat de ouverture begint en de kroonluchter opstijgt, dacht ik twee dingen. Eén; dit is beter dan op Broadway en twee; ik wil hierna nog een keer! Toen kwam de Carlotta van die middag op in de vorm van Charlotte Vaughan, die understudy voor de rol is. Heel eerlijk? Ik vond haar niet zo sterk in deze rol. De kostuums maakte haar een diva, maar qua spel en zang was het, het voor mij steeds net niet. Te klein gespeeld, te weinig volume. Jammer. Toen kwam ‘onze’ Celinde, samen met de andere Ballet Girls, het toneel op. Wauw. Wat een verschijning. Ze speelde de rol van Christine zeer verdienstelijk. De zang was prima. Soms merkte je, dat ze zich een beetje inhield, maar dat is ook logisch als je twee voorstellingen daarvoor nog voor de pauze moet stoppen. Wel viel mij op dat ze sommige uithalen net iets langer aanhield, dan gebruikelijk is. Erg mooi en bijzonder. Ben Forster was op als Phantom. Hij speelde zijn rol prima, hij had veel meer energie dan James Barbour. Verder heb ik onwijs genoten van iedere scène. Wat mij dit keer opviel was de bijzonder techniek. Zeker als je bedenkt dat deze productie als dertig en een half jaar op West End staat. Ik zou eigenlijk nog veel meer willen schrijven, maar ik moet dit even laten bezinken. Genoten heb ik in ieder geval!

  [ # 116 ] 07 March 2017 07:38 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  97
Geregistreerd  2011-06-07

Vraagje over stoelkeuze in Her Majesty Theatre:

In hoever heb je beperkt zicht vanaf achterin de Stalls, dus hoeveel van de bovenkant van het toneel mis je?
Ik snap dat je de kandelaar niet ziet vallen, en de phantom niet bovenin de ‘toneellijst’ ziet, maar zijn er nog meer momenten die je dan mist?

Ik zit nml te twijfelen tussen Stalls-plaatsen (achterin) of Grand Circle (aan de zijkant) plaatsen.
Ik besef ook dat dit de goedkopere plekker in het theater zijn dus dat ze beide een minder zicht geven, maar wil graag jullie mening horen 😊  Wat zou jullie keuze zijn?

Alvast bedankt!

  [ # 117 ] 07 March 2017 08:29 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Ik weet niet welke rij in de stalls je als optie hebt, maar ik heb zelf op rij O in het midden gezeten en toen kon ik wel het hele toneel zien, en ik denk de rij achter mij (met een beetje bewegen) ook nog wel. Verder naar achteren zou ik persoonlijk niet doen, dan krijg je denk ik wel “last” van dat balkon boven je.

Kijk anders even hierop: https://seatplan.com/london/her-majestys-theatre/. Wellicht staan er foto’s van je beoogde plekken op en kun je bepalen welk zicht je meer bevalt 😉

[ Gewijzigd: 07 March 2017 08:35 PM by Laush ]
  [ # 118 ] 08 March 2017 08:31 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  745
Geregistreerd  2015-04-02

Ligt een beetje aan welke plekken de GC is, maar anders zou ik voor stalls gaan. Ik zat laatst op de achterste rij en was echt verbaasd hoe goed het zicht was.
In de GC heb je goede plekken, maar zeker aan de zijkant als er een lang iemand voor je zit, kan het zicht ineens heel beperkt worden.

   Handtekening   

I believe that God lives on a planet called Kolob.
I once sat next to Stephen Schwartz during a preview of Carrie B)

  [ # 119 ] 08 March 2017 10:04 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  483
Geregistreerd  2011-09-14

Ik zat afgelopen zomer GC op de voorste rij, maar helemaal aan de zijkant. Vond het, zeker voor die prijs, echt prima plaatsen. Je mist alleen een hoek achterop het toneel, maar verder zit je best dichtbij dus kan je de gezichten etc goed zien en geeft het goed zicht op de kandelaar en de gebeurtenissen hoog boven het toneel. Het viel me wel op, als je helemaal aan de zijkant zit daar, dat als je een rij naar achterin zit, je ook meteen een flink stuk extra mist. Eerste rij was echter prima te doen dus.

Met de Stalles heb ik geen ervaring daar dus daarbij kan ik je niet helpen.

  [ # 120 ] 08 March 2017 12:11 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  693
Geregistreerd  2012-07-04

Ik zat vorig in de Stalls op rij N. Wel naar het midden toe. Vond dat ik goed zicht had (en ik ben klein). Heb alleen de kroonluchter gemist. Die zag je ineens langskomen. Mijn zusje zat een paar rijen naar achter aan de zijkant (omdat ze ziekjes was) en die zei dat je daar wel echt veel minder goed zicht had.

   Handtekening   

Show yourself
Step into the power
Grow yourself
into something new

‹ First  < 6 7 8 9 10 >  Last ›
8 of 12