7 of 12 | ‹ First  < 5 6 7 8 9 >  Last ›
The Phantom of the Opera- London
  [ # 91 ] 25 September 2016 12:55 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  198
Geregistreerd  2008-07-19

Eind juli heb ik de show gezien met Ben en Celinde en ik vond Ben vooral een aparte Phantom! Hij geeft het karakter vooral een hoog er-is-een-steekje-los-achter-het-masker-gehalte mee. Weinig tragiek in ieder geval.

  [ # 92 ] 26 September 2016 03:06 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  745
Geregistreerd  2015-04-02

Kaartjes voor de 30ste verjaardag zijn in de verkoop!
Fijn geprijst (vanaf 19.86 pond (naar het jaartal dat de show opende), en die van mij zijn binnen! 😊 (Dat ik mijn vlucht ervoor heb moeten omboeken (kaching) en een dag vakantie er door mis nemen we maar voor lief.
Volgens de verhalen wordt het eenzelfde soort avond als de 30ste verjaardag van Les Miserables, inclusief special guests (naja Michael Crawford zit een paar theaters verderop, en Ramin is bezig met Murder Ballad dus ook in Londen…..) en dat was echt een van de meest magische avonden die ik ooit in het theater heb mogen beleven.

En toch wel speciaal.. Celinde als Christine tijdens zo’n voorstelling. EXCITED!

   Handtekening   

I believe that God lives on a planet called Kolob.
I once sat next to Stephen Schwartz during a preview of Carrie B)

  [ # 93 ] 26 September 2016 03:59 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1329
Geregistreerd  2008-11-20

abronsius - 25 September 2016 12:55 PM

Eind juli heb ik de show gezien met Ben en Celinde en ik vond Ben vooral een aparte Phantom! Hij geeft het karakter vooral een hoog er-is-een-steekje-los-achter-het-masker-gehalte mee. Weinig tragiek in ieder geval.

Dat is precies wat ik bedoel! Alleen maar krankzinnig en weinig diepte.

  [ # 94 ] 27 September 2016 07:33 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  745
Geregistreerd  2015-04-02

Kan me er goed in vinden, de eerste keer dat ik Ben zag dacht ik ook ‘wtf ben jij aan het doen?!’
Maar ik moet zeggen, ik vind het nu wel wat hebben. Phantom wordt naar mijn mening toch een beetje ouderwets. De muziek/ set etc blijven prachtig, maar het verhaal vind ik soms wat te oubollig ofzo. Dus ik vind het juist wel interessant dat er iemand is die wat minder sloom, tragisch en melodramatisch de rol invult.
Haalt niet weg dat hij soms echt over de top is, en er meer diepgang in mag worden gebracht, maar ik vond zn performance wel verfrissend. Daarnaast vind ik hem vocaal echt goed! Daar was ik voornamelijk bang voor toen ik las dat Ben de nieuwe Phantom zou worden.

   Handtekening   

I believe that God lives on a planet called Kolob.
I once sat next to Stephen Schwartz during a preview of Carrie B)

  [ # 95 ] 27 September 2016 08:16 AM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  5
Geregistreerd  2016-03-24

Ik vind Phantom ook best oubollig. Heb hem pas gezien in Oberhausen (sorry, ik weet dat we het hier hebben over Phantom in Londen), heb hem in Nederland en Londen gezien. Veel mensen noemen bij een musical vaak Phantom als hun nummer één maar dat komt m.i. omdat het de eerste musical was die ze zagen.
Ik zou Celinde heel graag zien als Christine.
Phantom is mooi, gedateerd/stoffig/oubollig (dat heeft ook wel weer zijn charme), maar zeker niet mijn nummer één.

  [ # 96 ] 07 October 2016 05:55 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Leuk nieuws: de speciale finale van de 30th anniversary-voorstelling wordt gelivestreamd op Facebook! Op maandag 10 oktober kun je van 20.00-20.30 het rode loper-moment volgen en vanaf ongeveer 23:10 de finale.

  [ # 97 ] 10 October 2016 10:09 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  713
Geregistreerd  2010-02-28

Nog niet alles kunnen zien, maar wat een geweldige finale vanaf ‘PotO’ tot t einde! Kan niet wachten om de rest terug te kijken. Celinde klinkt fantastisch!

  [ # 98 ] 10 October 2016 10:16 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Mooie finale inderdaad! Ik zal een beetje cryptisch blijven voor de mensen die nog moeten kijken: Het eerste nummer dat door de huidige cast ism een gastartiest werd gedaan vond ik fantastisch (ook door de muzikant 😉), en onverwacht erg hilarisch. Tweede nummer vond ik eerlijk gezegd een béétje rommelig, tot het eindstuk; briljante samenzang! Het slotstuk was ook prachtig, geeft mooi de rijke historie van deze productie weer. Phantom is niet mijn favoriete musical qua verhaal, maar die muziek… ja, die doet ‘t m wel!

  [ # 99 ] 11 October 2016 05:12 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  745
Geregistreerd  2015-04-02

Wat. een. avond! Ik wilde hier heel graag bij zijn, en ben heel blij dat het gelukt is!

Voor iedere bezoeker lag een gratis brochure klaar, met speciale 30th anniversary cover. Het publiek was lekker enthousiast wat toch wel een speciale sfeer creëerde.

Hoogtepuntje van de show; Toch wel Wishing. Ik heb Celinde ‘m nog nooit zo horen zingen, en ze kreeg me daar een applaus… niet te doen, maar heel erg verdiend. (Safe to say dat er een paar hele trotse Nederlanders in de zaal zaten) Verder gewoon een prima show, voor mij persoonlijk niet heel anders dan normaal, en ik denk dat het persoonlijk is of je wellicht liever ‘nog een tandje bij’ had willen zien, of dat deze show gewoon deed wat ze moest doen.

Over de finale zal ik nog niet teveel zeggen, aangezien mensen deze wellicht nog willen zien, maar er was champagne. (en net als bij de les mis 30th, heb ik wellicht wederom een fles meegejat bij wijze als aandenken.. 😉 , couldn’t resist!)
Na de show dachten we naar huis te gaan, in de wetenschap dat er een afterparty was, en hoe verrast waren we toen bleek dat dit feestje op een andere locatie was en iedereen ‘gewoon door SD’ naar buiten kwam. Dus nog even gewacht op Celinde, die zichtbaar de avond van haar leven had gehad, en ons vertelde dat ze ook wel even een ‘wtf gebeurd hier momentje’ had bij het applaus na Wishing.

Hele toffe avond gehad, en het omboeken van mijn vlucht/een dag vakantie inleveren meer dan waard geweest! 😊
Qua opzet hetzelfde als het Les Mis 30th gala. Hoewel die avond nog iets epischer was (zeker qua finale) vond ik het gisteravond wel mooi dat er ruimte was voor een geintje, en dat ze niet probeerden zichzelf te overbewijzen met onnodig veel bombarie.

[ Gewijzigd: 11 October 2016 11:39 AM by Anniek ]
   Handtekening   

I believe that God lives on a planet called Kolob.
I once sat next to Stephen Schwartz during a preview of Carrie B)

  [ # 100 ] 11 October 2016 09:15 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1329
Geregistreerd  2008-11-20

Stiekem jaloers anniek! Heel gaaf om bij te zijn!
Ik heb de finale inmiddels gezien erg gaaf (en grappig!)
Zeker de moeite waard om even te bekijken dus.

  [ # 101 ] 11 October 2016 05:15 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2065
Geregistreerd  2005-09-04

Waar kijken jullie het terug?

  [ # 102 ] 11 October 2016 05:41 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Je kunt het hier terugkijken. Wel even doorspoelen.

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 103 ] 02 February 2017 04:05 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  533
Geregistreerd  2012-03-17

Hallo allemaal!
Over precies één maand zit ik nu bij de donderdag matinee van The Phantom. Nu heb ik een paar vragen.
Ik heb acht tickets geboekt via http://www.londonboxoffice.nl, nu weet ik al dat de site betrouwbaar is. Alleen heb ik een vraag over de tickets zelf. Ik moet namelijk de bevestigingsmail waar ook het reserveringsoverzicht op staat uitprinten en meenemen naar de kassa van het theater om ze vervolgens daar, een half uur voor aanvang, in te wisselen voor de ‘echte tickets’, moet ik daarbij nog iets verwachten? Gaan ze mij iets vragen of zo? Ik weet dat ik de creditcard waarmee de tickets zijn geboekt moet meenemen (creditcard van mijn vader). Moet ik verder nog iets van controle verwachten?  :gulp:

En…is de kans op Celinde groot? Ik weet dat ze op vrijdagen vrij is, maar heb geen idee hoe het met de rest van de week zit…

Alvast enorm bedankt! Ik zal zeker een uitgebreid verslag gaan schrijven.

  [ # 104 ] 02 February 2017 04:52 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1042
Geregistreerd  2011-12-22

Ik heb nooit een bevestiging hoeven laten zien.. Ook is in alle jaren nooit om mijn cc gevraagd.. Ze vragen altijd naam en woonplaats.. (Althans dit is mijn ervaring)

   Handtekening   

Hoop niet, droom niet, geen verwachting, geen verdriet…

  [ # 105 ] 02 February 2017 05:55 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Het zal misschien van de naam afhangen, maar doorgaans krijg ik de tickets al mee als ik mijn achternaam zeg en spel, soms wordt mijn voornaam gevraagd.  Een enkele keer wordt inderdaad verzochtom de genoemde creditcard te tonen. Geprinte overzicht heb je ook vrijwel nooit nodig. Alleen als er iets mis is gegaan is het handig dat je bewijs hebt. Een heel enkele keer gaat er wel eens iets mis met de levering van de tickets aan het theater. Dan kunnen ze die alsnog voor je uitprinten.

‹ First  < 5 6 7 8 9 >  Last ›
7 of 12