2 of 19 |  < 1 2 3 4 >  Last ›
Ciske terug in het theater…
  [ # 16 ] 26 November 2015 01:24 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  114
Geregistreerd  2013-05-08

Ik kan hier wel heel enthousiast over worden! Vond het 8 jaar geleden al een pareltje.
Ik kijk hier echt naar uit en ik vind de idee van Paul Groot als meester Bruijs echt heel goed.
Ik ga dit op de voet volgen!

  [ # 17 ] 26 November 2015 02:03 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Ik vond Ciske destijds ook héél erg leuk. Die musical zat echt goed in elkaar!! Ook erg goede cast toen. Was niet voor niets zo’n groot succes.

Ik vind het ook wel vroeg om deze show weer terug te halen, maar toch zie ik liever Ciske terug dan The Lion King. Liever nog Aida, Phantom of Elisabeth, trouwens, of een helemaal nieuwe show die nog niet eerder in NL is geweest…maar dat is een andere discussie.

Ik ben benieuwd. Als ze niet teveel aan de show veranderen en een goede cast neerzetten, zou het nog leuk kunnen worden!

  [ # 18 ] 26 November 2015 02:33 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  215
Geregistreerd  2009-05-01

Er wordt gesproken over een nieuwe bewerking, ik hou mijn hart vast.

  [ # 19 ] 26 November 2015 02:57 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  418
Geregistreerd  2011-01-08

Ik snap de keuze wel, we zijn weer een aantal jaren verder, en er kan weer een hele nieuwe lading kinderen met (groot) ouders naar toe? Met een goede cast is succes verzekerd lijkt me.

  [ # 20 ] 26 November 2015 05:15 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  39
Geregistreerd  2014-09-20

Serieus ?!
Hier was ik al bang voor na de fusie met Albert Verlinde. Cheap en uit de oude doos.

Beauty and the Beast
The Lion King
Ciske de rat

Wat hier na, Marry Poppins ?

  [ # 21 ] 26 November 2015 05:32 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Ik hoop dat ze Billy Elliot nog eens terugbrengen. Erg mooie musical en toch al bijna een maand niet meer te zien. Dat schreeuwt gewoon om een revival.

  [ # 22 ] 27 November 2015 09:19 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  745
Geregistreerd  2015-04-02

martijn-j - 26 November 2015 05:32 PM

Ik hoop dat ze Billy Elliot nog eens terugbrengen. Erg mooie musical en toch al bijna een maand niet meer te zien. Dat schreeuwt gewoon om een revival.

:’) Billy Elliot 2.0 met een jong en ‘rauw’ randje?! 😉

   Handtekening   

I believe that God lives on a planet called Kolob.
I once sat next to Stephen Schwartz during a preview of Carrie B)

  [ # 23 ] 27 November 2015 11:13 AM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  72
Geregistreerd  2014-12-15

Demetz - 26 November 2015 05:15 PM

Serieus ?!
Hier was ik al bang voor na de fusie met Albert Verlinde. Cheap en uit de oude doos.

Beauty and the Beast
The Lion King
Ciske de rat

Wat hier na, Marry Poppins ?

Het is ook nooit goed volgens mij, brengt men nieuwe voorstellingen dan is er weemoed naar de voorstellingen van vroeger. Worden voorstellingen van vroeger gebracht dan moet meen eens wat meer gaan vernieuwen. Al met al kan men het nooit goed doen.

Ik zou zeggen heb je bovenstaande voorstellingen al gezien en niet de behoefte ze nogmaals te zien, ga dan lekker niet en laat anderen wel een geweldige avond hebben. Ik persoonlijk kan het alleen maar toejuichen dat ik pareltjes nogmaals mag gaan zien maar met een volledig andere cast.

De enige hoop die ik heb is dat ze de wat meer klassieke pareltjes zoals Elisabeth en The Phantom niet zullen negeren en ook weer terug gaan brengen.

   Handtekening   

Musicalliefhebber/bezoeker, verzamelaar musicalbrochures, voormalig lid nominatiecommissie musical-awards, voormalig presentator theaterprogramma op de radio. Bijnaam: lopende musical encyclopedie

  [ # 24 ] 27 November 2015 11:46 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Een revival is niet zo erg, maar er moet altijd een noodzaak zijn om iets terug te brengen. Sweeney Todd was bijvoorbeeld vorig jaar nog in Nederland te zien en keert volgend jaar weer terug. Dat is snel, maar je weet dat een voorstelling van Sondheim nooit twee keer hetzelfde is. Dat geldt bijvoorbeeld ook voor stukken van Shakespeare. Ik heb Hamlet drie keer gezien en drie keer waren het totaal verschillende producties met nieuwe inzichten. Dat gebeurt zelden met musicals. Hoe vaak is The Sound of Music niet te zien geweest en het wordt steeds op exact dezelfde manier gedaan. Het decor is misschien anders, maar daar houdt het dan wel mee op. Er is geen noodzaak om het terug te brengen. Die noodzaak mis ik ook nu met de vele revivals die Stage brengt.

  [ # 25 ] 27 November 2015 12:05 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  178
Geregistreerd  2004-12-01

Ik denk dat het de noodzaak is om Stage een beetje financieel gezond te maken.
Want ze hebben veel geleden denk ik. Want bijna niks heeft goed gelopen de afgelopen jaren.

  [ # 26 ] 27 November 2015 12:26 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  694
Geregistreerd  2008-09-08

Hier zit toch niemand op te wachten?

Voordeel is wel dat Ciske (samen met the Lion King) zo’n beetje een van de laatste uitgekouwde revival mogelijkheden is die met totaal niet interesseren.

Hopelijk komt dat eindelijk Phantom, Aida, Elisabeth of Miss Saigon (die laatste revival was een aanfluiting) weer eens terug in het Circustheater.

  [ # 27 ] 27 November 2015 01:49 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

Laat Elisabeth, the phantom en aida maar terugkomen, ik vond ciske echt geweldig maar die vind ik nog tekort geleden eerlijk gezegd

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 28 ] 27 November 2015 01:56 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  114
Geregistreerd  2013-05-08

Ik kijk er wel erg naar uit!  Ik zie het al helemaal voor me:

-Een “Op zoek naar Cis de man” presentatie Frits Sissing
- Mathieu Hinze (Kleine Andre Hazes in “Bloed, zweet en tranen film” als kleine Ciske (Nick van der Stroom kan het ook denk ik 😊
- Tournee langs Nederlandse en Belgische theaters
- Lone van Rosendaal als moeder Vrijmoeth
- Enkele voormalige Ciskes als soldaten Leendertse, Spijk e.d. (Dave, Flemming, Gijs) Weet niet of ze willen maar zou leuk zijn.
- Enkele nieuwe liedjes en een verbetering tov de eerste versie zoals schrijver Andre Breedland indertijd ook met “3 Musketiers”heeft gedaan.

Puur mijn mening hoor maar ik denk dat er zeker wat geweldigs van te maken is!

  [ # 29 ] 27 November 2015 05:09 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  434
Geregistreerd  2011-03-22

Of zou het Circustheater het “oude meuk theater” worden, met de ene revival na de andere? De eigen hoop stenen moet natuurlijk wel gevuld blijven.

  [ # 30 ] 27 November 2015 05:10 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  299
Geregistreerd  2011-05-02

Als ik Ciske wil zien zet ik de DVD wel weer op. Als ze dit echt weer gaan brengen kun je meteen na de première al stoppen

 < 1 2 3 4 >  Last ›
2 of 19
‹‹ Mariken      In bed met Dietrich en Piaf ››