Karaoke/Musical producent aangeklaagd
change_status
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  713
Geregistreerd  2010-02-28

Haha, grappig artikel over iemand die een producent aanklaagt omdat hij naar een karaoke had zitten kijken en niet naar een musical.

En waarom?
Backing track in plaats van een orkest!

http://www.dailymail.co.uk/news/article-1189628/Family-sues-Wizard-Oz-production-karaoke-musical.html

  [ # 1 ] 30 December 2015 10:30 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  745
Geregistreerd  2015-04-02

hahaha supermooi! Ik moest daar laatst wel aan denken omdat je het natuurlijk steeds vaker ziet.
Ik zat bij een amateur voorstelling en er was een bescheiden groep van 5 muzikanten. Ja de trompetten klonken wat nep (want met keyboard oid ingespeeld), maar toch er zaten vijf live muzikanten. Dat is als ik me niet vergis bijna evenveel als in het CT nu waar een professionele, dure productie staat.

   Handtekening   

I believe that God lives on a planet called Kolob.
I once sat next to Stephen Schwartz during a preview of Carrie B)

  [ # 2 ] 30 December 2015 10:47 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Dat is al een oud artikel. Hij heeft de zaak overigens gewonnen en de prijs van zijn kaartje teruggekregen en ook de gemaakte juridische kosten.

  [ # 3 ] 30 December 2015 01:00 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  713
Geregistreerd  2010-02-28

martijn-j - 30 December 2015 10:47 AM

Dat is al een oud artikel. Hij heeft de zaak overigens gewonnen en de prijs van zijn kaartje teruggekregen en ook de gemaakte juridische kosten.

Oops dat had ik niet gezien. T kwam ergens voorbij op Facebook geloof ik haha

Bij onze pantomime hebben we altijd backingtracks, maar bij de zomer musical hebben we een echte (gratis) band met vaak ook nog wat profs uit the West End :D