2 of 5 |  < 1 2 3 4 >  Last ›
Musicals in Concert - Live on Tour
  [ # 16 ] 31 March 2016 06:50 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  693
Geregistreerd  2012-07-04

Fientjes - 31 March 2016 02:17 PM

Ik vind een tour best een leuk idee! Zouden er later nog meer namen bekend worden gemaakt? Ik vind 6 zo weinig

Op de een of andere manier vind ik 6 niet weinig gezien de nieuwe manier van ‘Musicals in Concert’... of nouja nu ‘Musicals on Tour’ dan. De poster ziet er ook best wel ‘af’ uit dus ik denk dat het bij deze 6 blijft, maar wie weet.

   Handtekening   

Show yourself
Step into the power
Grow yourself
into something new

  [ # 17 ] 31 March 2016 08:59 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  83
Geregistreerd  2013-12-27

24-1 / 29-1 Heerlen
31-1 / 5-2 Breda
12 en 13 februari Carre Amsterdam
15-2 / 19-2 Apeldoorn
21-2 / 26-2 Groningen
28-2 / 5-3 Rotterdam

  [ # 18 ] 01 April 2016 01:45 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1042
Geregistreerd  2011-12-22

Dan zal The Bodyguard eind dit jaar wel stoppen, aangezien Carolina in deze cast zit…

   Handtekening   

Hoop niet, droom niet, geen verwachting, geen verdriet…

  [ # 19 ] 01 April 2016 03:40 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Dat lijkt me een grote fout. Misschien stopt zij en gaan ze wat castleden vervangen?

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 20 ] 01 April 2016 04:22 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1561
Geregistreerd  2011-07-31

MIC is natuurlijk niet zo’n lange Tour. Kan best zijn dat ze Carolina een paar weken uit The Bodyguard uit plannen. Komt wel vaker voor natuurlijk.

  [ # 21 ] 03 April 2016 06:32 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

De hele promo-tekst:

31 maart 2016


Simone Kleinsma, Jim Bakkum, Stanley Burleson, Carolina Dijkhuizen, Tony Neef en Vajèn van den Bosch in Musicals in Concert - Live on Tour


Musicalconcert volgend theaterseizoen te zien in heel Nederland

Musicals in Concert gaat volgend theaterseizoen op tournee langs de Nederlandse theaters. Simone Kleinsma, Jim Bakkum, Stanley Burleson, Carolina Dijkhuizen, Tony Neef en Vajèn van den Bosch presenteren een nieuwe, afwisselende show met een verrassende selectie van de grootste en meest geliefde musical songs. Musicals in Concert - Live on Tour is vanaf januari 2017 exclusief te zien in zes theaters in Nederland.

Albert Verlinde: “Musicals in Concert - Live on Tour is een unieke kans om van dichtbij te genieten van onvergetelijke musical songs, gezongen door een keur aan topsolisten. In een gloednieuw, intiem theaterconcert brengen zij de mooiste hits uit musicals ten gehore. Ik ben er van overtuigd dat de veelzijdige topcast, aangevoerd door grande dame Simone Kleinsma, het publiek een fantastische avond uit gaat bezorgen.”

Musicals in Concert - Live on Tour
Simone Kleinsma, Jim Bakkum, Stanley Burleson, Carolina Dijkhuizen, Tony Neef en Vajèn van den Bosch staan aankomend theaterseizoen voor het eerst samen op het toneel. Samen presenteren zij een unieke concert show, waarin zij in een intieme concertsetting de mooiste songs uit het musicalrepertoire ten gehore brengen. Zij worden begeleid door een live band onder leiding van Bernd van den Bos. De grootste hits uit onder andere Miss Saigon, Hairspray, Sister Act, Grease, Aida, The Sound of Music, Wicked en natuurlijk The Bodyguard passeren de revue. Ook het Nederlandse repertoire van Wim Sonneveld en Annie M.G. Schmidt komt voorbij. Uiteraard mogen swingende jukebox-musicals als Mamma Mia! en Jersey Boys niet ontbreken.

Musicals in Concert — Live on Tour is vanaf januari 2017 exclusief te zien in zes theaters in Nederland: Parkstad Limburg Theaters Heerlen, het Chassé Theater in Breda, Koninklijk Theater Carré in Amsterdam, Theater Orpheus in Apeldoorn, MartiniPlaza in Groningen en het Oude Luxor Theater in Rotterdam. Meer informatie: http://www.musicalsontour.nl 

  [ # 22 ] 03 April 2016 09:49 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  986
Geregistreerd  2013-09-09

De kaartverkoop van Musicals on Tour in Martiniplaza start op 1 mei.

  [ # 23 ] 20 January 2017 10:46 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

19 januari 2017

Musicals in Concert — Live on Tour start repetities

Simone Kleinsma, Jim Bakkum, Stanley Burleson, Carolina Dijkhuizen, Tony Neef en Vajèn van den Bosch zijn deze week gestart met de repetities voor de ultieme en exclusieve show Musicals in Concert — Live on Tour.

Vanmiddag gaven de solisten in de repetitiestudio’s in Amsterdam alvast een eerste indruk van deze theatershow, met de grootste hits uit onder andere Aida, Hairspray, Frozen, Mamma Mia! en On Your Feet!

Simone Kleinsma: “Musicals in Concert is echt een feest der herkenning, de mooiste songs uit alle bekende musicals passeren de revue. Heerlijk om te doen, want we brengen musicalhits ten gehore waar we zelf mooie herinneringen aan hebben, maar ook nummers die we altijd al graag hebben willen zingen. Als kers op de taart worden we ook nog eens begeleid door een heerlijk live orkest van negen muzikanten onder leiding van Bernd van den Bos en staan er tien fantastische dansers op het toneel. We kunnen niet wachten tot we in het theater staan, dit concert mag je als musicalliefhebber echt niet missen!”

De tournee van Musicals in Concert — Live on Tour gaat aanstaande dinsdag 24 januari van start in Parkstad Limburg Theaters in Heerlen. De show is slechts zes weken exclusief te zien en doet naast Heerlen nog vijf grote theaters aan in Nederland: het Chassé Theater in Breda, Koninklijk Theater Carré in Amsterdam, Theater Orpheus in Apeldoorn, MartiniPlaza in Groningen en het Oude Luxor Theater in Rotterdam. Meer informatie: http://www.musicalsontour.nl

  [ # 24 ] 25 January 2017 04:14 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

Iemand hier gisteren toevallig naar de eerste show geweest? Ik ben erg benieuwd naar de reacties!

  [ # 25 ] 25 January 2017 11:35 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  412
Geregistreerd  2012-06-29

Ik was er vanavond en het was echt fantastisch! Het zit heel goed in elkaar, is echt een frisse, energieke show. Aan niets valt te merken dat er maar zo’n korte repetitieperiode was. Hele mooie combi van de bekende en de (veel) minder bekende musicalnummers. Ik had een super avond!

De nummers die ik onthouden heb (niet per se in goede volgorde). Aanvullingen zijn welkom!!!

Ouverture, musical musical
Hij leeft in jou (Lion King)
Te ver gegaan (Aida)
Moed wordt altijd beloond (Aida)
Voel je hoe de liefde groeit (Lion King)
Jij woont in mijn hart (reprise) (Tarzan)
Mensenkind (Tarzan)
Disneyblok a capella (oa Kiss the girl, part of your world, circle of life, hakuna matata, bibbediebabbedieboe, let it go, a whole new world)
Frozen
Friend like me (Aladdin)
Out there (klokkenluider van de notre dame)
Annie (tomorrow)
Meidengrut (annie)
Is dit wat ik wil (Droomvlucht)
Cell block tango (chicago)
Into the woods (oa Hello little girl)
Sister act (ze blijft mijn meissie)
Footloose
Hairspray (Ladies choice)
Flashdance
I know him so well
Total eclipse of the heart (Tanz der Vampire)
Kiss of the spiderwoman
Spaar al je liefs voor mij (Mamma mia)
Weet je moeder dat (Mamma mia)
De winnaar krijgt de macht
Voulez vous
Sonneveld (Tuinpad van m’n vader)
Moeder ik wil bij de revue
Pastorale (Ramses)
Zing lach huil bid (Ramses)
Het is over (Heerlijk duurt het langst)
Funny girl (don’t rain on my parade)
Sweet charity
Zestien, bijna zeventien (Sound of Music)
Vergeet hem (Aida)
Fosse (mr bojangles)
Rocky horror show
Grease
Climb every mountain (Sound of Music)
Waarom God (Miss saigon)
Aquarius (Hair)
Let the sunshine in (Hair)
Dreamgirls (one night only)
Motown
I wanna dance with somebody

[ Gewijzigd: 28 January 2017 10:46 AM by lmluiten ]
  [ # 26 ] 26 January 2017 08:20 AM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Ze hebben het concert decor van DeLaMar ook weer uit de kast gehaald zie ik op Instagram foto’s..

  [ # 27 ] 27 January 2017 04:31 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

Wat een toffe setlist! Is het ook zo dat iedere artiest dan ook een beetje die liedjes zingt die hij/zij ooit in een voorstelling zong? Dus Simone die liedjes van Mamma Mia die in dat lijstje stonden en Carolina ‘vergeet hem’ en de andere Aida nummers die erin staan, vajen droomvlucht etc etc?

  [ # 28 ] 27 January 2017 07:37 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  412
Geregistreerd  2012-06-29

Ja, in principe wel! Eigenlijk zingen ze allemaal hun eigen liedjes. In de tweede helft zit een blokje waarbij Simone een nummer doorgeeft aan Vajèn (Sweet charity), Vajèn aan Tony (Zestien, bijna zeventien wordt Zestig, bijna zeventig.. Hilarisch), Tony aan Jim (die dan in een heel pikant pakje een nummer uit de Rocky Horror show komt doen), Jim aan Carolina (Grease in soul versie), Carolina aan Stanley (Vergeet Hem), Stanley aan Simone (Mr Bojangles, waarbij Stanley danst).

  [ # 29 ] 27 January 2017 09:00 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  434
Geregistreerd  2011-03-22

Volgens castleden was de premiere gisteren, maar ik heb verder geen publiciteit gezien. MW niet aanwezig?

  [ # 30 ] 27 January 2017 08:16 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  434
Geregistreerd  2011-03-22

Er was dus wel pers: http://www.chapeaumagazine.com/nl/headlines/2017/01/musicals-in-concert/ Maar voor een première was er maar bar weinig aandacht.

 < 1 2 3 4 >  Last ›
2 of 5
‹‹ Sondheim in Concert      musical monday ››