Tanz der Vampire - Berlijn
change_status
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  72
Geregistreerd  2007-02-06

Op 24 april vond de première van Tanz der Vampire in het Theater des Westens in Berlijn plaats. Deze productie speelt van april tot eind september in Berlijn en gaat daarna van oktober tot eind januari naar München. In deze productie spelen ook een aantal Nederlanders mee: Merel Zeeman, Fleur Alders, Milan van Waardenburg, Tom van der Ven, Sander van Wissen en Sanne Buskermolen!

Afgelopen zaterdag is er een speciale ‘fan-preview’ geweest. Op de Facebookpagina van het Theater des Westens is onder andere het volgende filmpje te vinden:

https://www.facebook.com/StageTheaterDesWestens/videos/1118777011476015/

[ Gewijzigd: 30 April 2016 03:46 PM by delete ]
  [ # 1 ] 29 April 2016 09:51 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1203
Geregistreerd  2009-11-25

En een aantal vernietigende kritieken. Orkest met tien man, dus niet het bombastische wat we van TdV mogen verwachten. Dan ga ik toch twijfelen, wel of niet gaan. Er zou ook meer met projecties zijn gedaan. Iemand al geweest? Oh ja, prijzen wel fors omhoog, dat dan wel.

   Handtekening   

“Stop worrying where you’re going. Move on!”

  [ # 2 ] 29 April 2016 02:41 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  72
Geregistreerd  2007-02-06

Maar 10 man orkest??? Daar is niets van te merken dan. Het klonk als een klok…

De projecties vond ik juist een goede aanvulling: die werden gebruikt in overgangen van scenes (bijvoorbeeld de tocht van de herberg naar het kasteel). In vergelijking met de voorstellingen van een aantal jaar geleden is volgens mij hetzelfde decor gebruikt.

Kortom: wij hebben genoten!!!

  [ # 3 ] 21 July 2017 09:42 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  111
Geregistreerd  2016-04-27

Per 1 augustus start de nieuwe cast voor de Duitse tour van Tanz der Vampire en zal nog t/m september in Stuttgart te zien zijn en daarna in Hamburg en Keulen (is toch een stukje dichterbij)! Onder de vandaag aangekondigde cast een heleboel Nederlanders: Maureen Mac Gillavry als Sarah, Tom van der Ven als Alfred en in het ensemble Sander van Wissen, Janis van Dosselaar, Thijs Kobes, Elise Doorn, Sanne Bunkerkolen en Albert-Jan Kingma.