12 of 71 | ‹ First  < 10 11 12 13 14 >  Last ›
Mamma Mia
  [ # 166 ] 22 February 2018 09:26 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  886
Geregistreerd  2012-07-24

Antje Monteiro heeft ook auditie gedaan voor de rol van Donna.

(bron: Antje zelf, die ook aangaf dat Willemijn haar directe concurrente was)

   Handtekening   

En ook al vlieg ik solo, ik vlieg tenminste vrij!

  [ # 167 ] 22 February 2018 10:21 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  370
Geregistreerd  2010-10-15

Als je tegenover Willemijn staat dan weet je toch dat je al verloren hebt. Antje lekker als Tanya of roos maar know wat als Donna

   Handtekening   

Madonna als Norma Desmond. Ik hoop het zo

  [ # 168 ] 23 February 2018 03:32 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1874
Geregistreerd  2006-09-11

Lijkt me ook dat met de huidige populariteit Willemijn 1e keus Donna zal zijn. Neemt niet weg dat Antje wel een interessant iemand is om voor Roos of Tanja te casten, omdat zij wel goed door kan schuiven naar Donna bij afwezigheid van Willemijn.

   Handtekening   

Het is niet de criticus die telt. De eer komt toe aan de man die daadwerkelijk in de arena staat , die als het tegenzit en hij faalt, in elke geval grote moed heeft getoond. T. Roosevelt

  [ # 169 ] 23 February 2018 06:27 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  693
Geregistreerd  2012-07-04

Los van het feit dat ik enorm op Willemijn hoop zie ik Antje op de een of andere manier niet voor me als Donna…

   Handtekening   

Show yourself
Step into the power
Grow yourself
into something new

  [ # 170 ] 23 February 2018 09:52 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  344
Geregistreerd  2004-01-17

Ieder zijn/haar mening uiteraard, dus ik ook.

Ik ben sinds Aida altijd wel erg gecharmeerd van Antje geweest. Ik zou het dan ook geweldig vinden om haar weer in een grote rol te zien. Zowel Donna als Tanya zie ik haar wel doen.
Maar Willemijn als Donna… Ook heel blij mee wanneer dat waar is.

  [ # 171 ] 24 February 2018 10:16 AM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  91
Geregistreerd  2017-06-28

Op dit moment heb ik 2 mensen waarvan ik hoop dat zij Donna gaan spelen, puur omdat zij al bewezen hebben dat ze het prachtige nummer De Winnaar krijgt de macht aankunnen. Willemijn en Vera.
Of Lone moet ook auditie gedaan hebben dan heb ik 3 Donna’s waarvoor ik een kaartje wel wil kopen. Maar please geen Antje.

  [ # 172 ] 24 February 2018 01:00 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  344
Geregistreerd  2004-01-17

Vera, Willemijn, Antje….... Marleen vind ik ook nog een goede optie.

Lone deed het prachtig, maar ik vind Lone niet zo sympathiek.  Bovendien heeft ze die rol al zo veel gespeeld.
Ik denk dat Willemijn het meest favoriet is hier op musicalworld.

  [ # 173 ] 25 February 2018 11:09 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1099
Geregistreerd  2010-04-28

Marleen is een beetje afgegleden de laatste jaren
Na AOL heeft ze niks noemenswaardig meer gedaan en ze is niet meer stage waardig

  [ # 174 ] 25 February 2018 12:53 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Marleen heeft de afgelopen jaren toch -als ik me niet vergis- een aantal Vlaamse producties gedaan? Daarbij, zoveel acteurs in de musicalwereld zijn gewoon “working actors”. Dat de spotlights niet (meer) op hen gericht staan betekent niet dat ze geen noemenswaardige carrière hebben of afgegleden zijn.

  [ # 175 ] 25 February 2018 01:06 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Na Aspects of Love heeft ze ook nog Love Story gedaan bij Stage.

  [ # 176 ] 25 February 2018 04:41 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  91
Geregistreerd  2017-06-28

Vandaag in een Belgisch interview over de best of musicals van Music Hall gaf Marleen aan het wel leuk re vinden om weer Donna te spelen in de Nederlandse Mamma Mia.

  [ # 177 ] 25 February 2018 11:02 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  370
Geregistreerd  2010-10-15

Sorry Marleen, maar blijf lekker in België spelen. Wat mensen hier zeggen over lond heb ik heel erg met Marleen. Ik vind haar zo niet sympathiek. Graag Willemijn

   Handtekening   

Madonna als Norma Desmond. Ik hoop het zo

  [ # 178 ] 26 February 2018 08:35 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1874
Geregistreerd  2006-09-11

Ik heb ook wel een “dingetje” met Marleen, maar dat ligt niet op het sympathievlak. ( ik heb dus absoluut niks tegen haar als persoon)

Als musicalactrice vind ik haar in alles wat ik van haar gezien altijd “wel ok ” maar ook nooit meer dan dat. Ik denk dat het niet voor niks is dat mensen als Vera, Lone, Pia, Willemijn (internationale) “sterren” zijn geworden en prijzenkasten vol met awards hebben en Marleen veel in relatief kleine producties in Vlaanderen speelt, understudy of alternate voor hoofdrollen scoort maar vrijwel nooit echt leading lady is en bij mijn weten nog nooit een echte grote award gewonnen heeft. Ik denk dat dat dan toch met kwaliteit en de musical X-factor te maken heeft en in dit geval het ontbreken daarvan.

Laat ik het zo zeggen: van een Aida of Elisabeth of Ciske met Marleen kwam ik zeker niet zwaar vloekend en gefrustreerd thuis: het was goed genoeg om nog steeds van de shows als geheel te hebben kunnen genieten. Maar dat “woow” gevoel of “magische” wat ik wel kon hebben als Antje of Pia of Mariska op waren heb ik bij Marleen nooit gehad. In geen enkele rol.

Voor mij dus ook geen Donna waar ik voor naar het theater ga, in tegendeel ik zou denk ik thuisblijven dan. Zeker ook nog eens omdat ik haar stem echt de kracht vind missen om nummers als “De winnaar krijgt de macht”  dat niveau hoger te tillen.

   Handtekening   

Het is niet de criticus die telt. De eer komt toe aan de man die daadwerkelijk in de arena staat , die als het tegenzit en hij faalt, in elke geval grote moed heeft getoond. T. Roosevelt

  [ # 179 ] 26 February 2018 03:54 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  91
Geregistreerd  2017-06-28

Marleen heb ik 1 keer live gezien en dat was in Chaplin vorig jaar. Wat de meeste hier zeggen ben ik het niet mee eens, bij Marleen voel ik wel wat ze zingt. Kijk maar eens naar haar vertolking van Inspiratie k kreeg kippenvel.

  [ # 180 ] 26 February 2018 07:19 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  104
Geregistreerd  2017-02-19

Ik ben heel benieuwd hoe Willemijn het zou doen, maar ik vond Marleen in 2009 heel erg goed. Ze heeft een heel moederlijke uitstraling en danst ook erg goed dus zou daadwerkelijk een voormalig rock chick supremo kunnen zijn. Stem iets zwak, maar in ieder geval erg zuiver.

Ik zou het begrijpen als Willemijn gecast wordt, maar kijkend naar de youtubefilmpjes van haar als Donna in Stuttgart, vind ik haar niet bij de rol passen. Ze had daar wat mij betreft weinig moederlijks en is ook niet zo’n goede actrice, dat ze dat erbij kon spelen. Verder is haar dans echt ondermaats. Dus geen rock chick supremo. Zang uiteraard geweldig. Ben benieuwd hoe ze het hier zou doen. Hopelijk wat natuurlijker dan in Duitsland.

‹ First  < 10 11 12 13 14 >  Last ›
12 of 71