43 of 71 | ‹ First  < 41 42 43 44 45 >  Last ›
Mamma Mia
  [ # 631 ] 13 August 2018 02:03 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  78
Geregistreerd  2015-07-19

Ratten zijn het, Eventim / Stage Entertainment.
Via ING Rentepunten had ik een voucher besteld voor 30% korting vooraf de beschikbaarheid gecheckt. Voucher is voor rang 1 tm 3 op basis van beschikbaarheid. Eenmaal ingelogd met de vouchercode die mij 5000 rentepunten heeft gekost kon ik enkel RANG 2 en 3 selecteren. Als reguliere klant kon ik wel RANG 1 reserveren maar met deze bon opeens niet.
Ik heb Eventim gebeld die zeggen dat ING bepaalt welke plaatsen beschikbaar zijn.
ING zegt dat Eventim niet bepaalt in overleg met de producent.
Voor een minimale zaalbezetting in september en zulke slechte service moet Ome Joop gewoon flink sponsoren of staan acteurs voor het minimumloon te werken. Wat is nu 30% korting op een eersterangs kaart van € 71 vlak na de premiere ?
Helaas Stage ... jullie verliezen wederom een klant.

  [ # 632 ] 13 August 2018 08:54 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  169
Geregistreerd  2018-01-27

MammaMia - 13 August 2018 02:03 PM

Ratten zijn het, Eventim / Stage Entertainment.
Via ING Rentepunten had ik een voucher besteld voor 30% korting vooraf de beschikbaarheid gecheckt. Voucher is voor rang 1 tm 3 op basis van beschikbaarheid. Eenmaal ingelogd met de vouchercode die mij 5000 rentepunten heeft gekost kon ik enkel RANG 2 en 3 selecteren. Als reguliere klant kon ik wel RANG 1 reserveren maar met deze bon opeens niet.
Ik heb Eventim gebeld die zeggen dat ING bepaalt welke plaatsen beschikbaar zijn.
ING zegt dat Eventim niet bepaalt in overleg met de producent.
Voor een minimale zaalbezetting in september en zulke slechte service moet Ome Joop gewoon flink sponsoren of staan acteurs voor het minimumloon te werken. Wat is nu 30% korting op een eersterangs kaart van € 71 vlak na de premiere ?
Helaas Stage ... jullie verliezen wederom een klant.

Precies hetzelfde met oyf op vakantieveilingen gehad! Was voor 1e en 2e rang stond er dus ik mijn vouchercode inwisselen kon ik alleen nog maar 2e rang selecteren terwijl regulier nog genoeg 1e rang beschikbaar was! Bizar!

   Handtekening   

No good deed goes unpunished…

  [ # 633 ] 14 August 2018 06:56 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

Wat een belachelijk hoge prijze voor Mamma Mia. Dit zijn eerder prijzen voor shows waar ook decor en kostuums heel groots en spectaculair (en dus duur) zijn, zoals The Lion King etc. Ik ga dit soort bedragen in ieder geval niet voor een show betalen waarin ik de cast ook voor 70% mwah vind.

  [ # 634 ] 14 August 2018 08:24 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2065
Geregistreerd  2005-09-04

MammaMia - 13 August 2018 02:03 PM

Ratten zijn het, Eventim / Stage Entertainment.
Via ING Rentepunten had ik een voucher besteld voor 30% korting vooraf de beschikbaarheid gecheckt. Voucher is voor rang 1 tm 3 op basis van beschikbaarheid. Eenmaal ingelogd met de vouchercode die mij 5000 rentepunten heeft gekost kon ik enkel RANG 2 en 3 selecteren. Als reguliere klant kon ik wel RANG 1 reserveren maar met deze bon opeens niet.

Ohhhh daar kwam ik ook al achter! Heb die rentepuntenvouchers zo weggemieterd.

  [ # 635 ] 15 August 2018 07:43 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  104
Geregistreerd  2017-02-19

Prijzen zijn inderdaad omhoog, erg jammer.
Albert verwacht, dat de show minimaal een jaar draaien zal. Ik zie dat niet gebeuren en ik hoop dat het geen OYF’je wordt; verlengen zonder animo. Dat is voor iedereen pijnlijk.
Hoop voor de artiesten dat het tot januari goed volloopt en dat het dan stopt.

  [ # 636 ] 15 August 2018 07:49 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  434
Geregistreerd  2011-03-22

Albert heeft gelijk. Er zal echt wel “minimaal een jaar” gedraaid worden. Maar als de kaartverkoop opdroogt (en dat gaat op enig moment zeker gebeuren), dan rekken ze het met Postcodeloterij (en eventueel Vakantieveilingen) wel tot eind juli. Veel langer verwacht ik zelf niet. De vraag is wanneer het massale dumpen van de kaarten gaat plaatsvinden. Het zou me niet verbazen als dat al heel snel is.

  [ # 637 ] 15 August 2018 12:42 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1642
Geregistreerd  2009-02-12

Dat zou mooi zijn want dan overweeg ik nog wel een kaartje te kopen. Maar voor deze prijzen echt niet. Ik vind 50 euro voor zo’n voorstelling echt de absolute max.

  [ # 638 ] 15 August 2018 03:57 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1874
Geregistreerd  2006-09-11

Ik denk dat ze zich zelf een beetje in de vinger gesneden hebben met de manier van zalen vullen zoals bij o.a. OYF . Een groot deel van het NL-se musicalpubliek kent de trucjes inmiddels ook wel en het gedeelte dat nog voor de volle mep een kaartje voor bijv. OYF heeft gekocht en 2 maanden later ziet dat ze bwvs voor 25 euro bij de Blokker in de uitverkoop liggen, bedenkt zich nu dan wel om op voorhand voor de volle prijs kaarten te gaan kopen. Komt ook nog eens bij dat het grootste gedeelte dat de zaal moet gaat vullen de show, film of beiden al eens gezien heeft ... dus het is ook niet zo dat men uit onbedwingbare nieuwsgierigheid of zo zich alvast wil verzekeren van tickets.

Kortom, het zal met dit soort shows steeds moeilijker worden om tickets tegen normale tarieven te verkopen, dus gaat men de zalen weer vullen tegen stuntprijzen .... dan moet het geld elders verdiend worden bijv. uit goedkopere decors, kleinere (of helemaal geen) orkesten,  goedkopere artiesten .... dan gaat de kwaliteit van de show (vaak) weer naar beneden en is het publiek dat komt nog minder bereid om volle tarieven voor kwalitatief mindere voorstellingen te betalen .... en is de cirkel rond. Mijns inziens hebben ze (in dit geval producent Stage) dat zelf over zich afgeroepen ... maar goed ... wie ben ik ...

   Handtekening   

Het is niet de criticus die telt. De eer komt toe aan de man die daadwerkelijk in de arena staat , die als het tegenzit en hij faalt, in elke geval grote moed heeft getoond. T. Roosevelt

  [ # 639 ] 15 August 2018 07:34 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  169
Geregistreerd  2018-01-27

Sander:) - 12 August 2018 09:28 PM

kan niet wachten op een cjp actie.

Er is alweer een CJP 30% korting actie voor voorstellingen in September https://www.cjp.nl/kortingen/mamma-mia/80618/

   Handtekening   

No good deed goes unpunished…

  [ # 640 ] 15 August 2018 07:41 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  338
Geregistreerd  2010-02-19

Al die voorstellingen staan op ‘momenteel niet beschikbaar’

  [ # 641 ] 15 August 2018 07:43 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  178
Geregistreerd  2004-12-01

Joop van den Ende heeft het over het bedrijf afgeroepen toen hij het aan investeerders verkocht voor een groot deel. Die hebben alleen maar als motto geld verdienen. Die verplichten min of meer het herkauwen van alles wat we al eerder hebben gezien omdat daar decors, kostuums en vertalingen van zijn en het minste kosten.
Daar komen inderdaad die eeuwige acties bij op. Of wel, ik denk dat Stage op deze manier meer en meer hun eigen graf aan het graven zijn. Want op een gegeven moment is het genoeg uitgehold en blijft er niks meer over.

  [ # 642 ] 16 August 2018 04:01 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  40
Geregistreerd  2018-08-16

Ben het volledig eens met jullie over de prijzen. En dan ook nog eens balkon loges tot de eerste rang rekenen. Wat een geldwolven.

  [ # 643 ] 17 August 2018 08:13 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1099
Geregistreerd  2010-04-28

Ik heb het met ze gehad !

  [ # 644 ] 27 August 2018 06:05 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1109
Geregistreerd  2005-08-14

91 euri voor Mamma Mia, hoe durf je ‘t te vragen…

  [ # 645 ] 27 August 2018 09:18 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

Inderdaad… en als ik dan zag hoe de Dynamo’s bij de Uitmarkt waren vraag ik me dat nà³g meer af. Antje was écht iets heel anders aan het doen…

‹ First  < 41 42 43 44 45 >  Last ›
43 of 71