1 of 5 |  1 2 3 >  Last ›
Marmelade Content - Beauty and the Beast BE
change_status
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  789
Geregistreerd  2010-06-30

Marmelade content, producent van films zoals “De Ontsnapping”, “Wat Mannen Willen”, “Allemaal Familie” pakt in December 2016 uit met een Vlaamse versie van Beauty and the Beast.
http://marmaladecontent.com/marmalade-presenteert-disneys-beauty-and-the-beast/

Zou dit dan een geheel nieuwe professionele versie zijn van deze musical? Want ik dacht dat Stage Entertainment als enige de rechten had om Disney musicals als professionele producties te brengen.

[ Gewijzigd: 10 September 2016 06:23 AM by jonahke ]
  [ # 1 ] 10 September 2016 09:32 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  38
Geregistreerd  2012-11-30

Is dit Beauty and the Beast dat eerder naar België zou komen met Nordin De Moor en Deborah de ridder in de hoofdrollen?

  [ # 2 ] 10 September 2016 09:50 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1042
Geregistreerd  2011-12-22

Lijkt me niet dat Nordin dan meedoet.. Die doet Charlie Chaplin de musical…

   Handtekening   

Hoop niet, droom niet, geen verwachting, geen verdriet…

  [ # 3 ] 11 September 2016 07:34 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Ze hebben in ieder geval audities uitgeschreven, maar slechts voor een paar van de bijrollen. Ik denk dat de hoofdrollen al gecast zijn…

[ Gewijzigd: 11 September 2016 07:41 AM by June ]
   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 4 ] 30 September 2016 01:29 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  789
Geregistreerd  2010-06-30

De cast is vandaag bekend gemaakt.
Belle: Josje Huisman
Beest: Jan Schepens
Lumière: Peter Van de Velde
Tickens: Ivan Pecnik
Mevrouw Pot: Barbara Dex
Babette: Eline De Munck
Gaston: Dieter Troubleyn
LeFou: Peter Thyssen

Het hele persbericht kan je hier lezen: http://marmaladecontent.com/marmalade-maakt-topcast-disneys-beauty-and-the-beast-bekend/

[ Gewijzigd: 30 September 2016 01:35 PM by jonahke ]
  [ # 5 ] 30 September 2016 03:13 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  986
Geregistreerd  2013-09-09

Waarom is deze cast zo geweldig?  :down:

  [ # 6 ] 30 September 2016 04:05 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  192
Geregistreerd  2010-06-19

galinda met een ga - 30 September 2016 03:13 PM

Waarom is deze cast zo geweldig?  :down:

Ik hoop dat dat sarcastisch is…. een duidelijke casting waar de regisseur kickt op bekendheid en niet meteen op kwaliteit.

  [ # 7 ] 30 September 2016 04:34 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  361
Geregistreerd  2011-11-01

Josje Huisman als Belle zie ik zowel in het plaatje als het zanggedeelte niet voor me. K3 nummers zijn vrij hoog, maar daar vond ik haar na wat youtube zoekwerk wel wat zwak overkomen. Maar wie weet verbaast ze iedereen.

  [ # 8 ] 30 September 2016 05:12 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  789
Geregistreerd  2010-06-30

Verassende cast, kan me Josje niet meteen als brunette inbeelden en is het leeftijdsverschil met Jan niet te groot? (16j) Ook Dieter vind ik met zijn 46j persoonlijk te oud voor de rol van Gaston.
Ben wel benieuwd naar het ‘spektakel’ gehalte. Want dat is toch vooral waar BatB om draait, dus krijgen we misschien iets meet glitter and glamour zoals op Broadway mét de magische opening?

  [ # 9 ] 30 September 2016 09:19 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Ik ben absoluut geen fan van haar, maar Eline De Munck zie ik qua plaatje en acteren zo voor me als Babette. De rest van de cast vind ik te makkelijk, te veel gaan voor bekendheid. Josje in de hoofdrol lijkt mij vooral marketingtechnisch een goede zet, maar ik vraag me serieus af of ze het vocaal aankan.

Er moet heel wat gebeuren wil ik deze show gaan zien - oh, ik zou dolgraag weer eens naar Gent gaan *zucht*. Ik ben wel ontzettend benieuwd naar de transformatie. Zou het Stage-decor worden overgenomen?

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 10 ] 30 September 2016 09:34 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Decor is ontworpen door de Vlaamse Stefaan Haudenhuyse. Het Stage decor door David Gallo.

Bijzonder ook dat Jan en Peter de rollen 10 jaar geleden ook speelde.

  [ # 11 ] 30 September 2016 09:48 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Hm, doet Disney aan non-replica?

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 12 ] 30 September 2016 10:30 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  352
Geregistreerd  2011-10-02

Er zijn Beauty and the Beast voorstellingen met verschillende soorten decors. Dus nieuw is dit niet. Ik lees hierboven ook dat men verwacht dat Josje een brunette zal worden. Aangezien men in het verleden de lyrics hebben aangepast, aan het blonde haar van oa. Chantal Janzen, zie ik dit opnieuw gebeuren.

De website is net online. Hieruit valt dus te verstaan dat ze de zaal, foyer ect volledig gaan thematiseren. Uit de trailer valt op te maken dat de voorstelling rondom het publiek gaat afspelen.

Ik weet het toch niet hoor. Op de casting info stond dat men mogelijk tot 2 januari zou spelen maar nu is te zien op de ticketspagina dat ze heel voorzichtig aan doen en maar tot de helft van december de ticketverkoop hebben geopend.

Ze wachten dus duidelijk de verkoop af.

Men spreekt over castle seats als premium kaarten. Ik heb het gevoel dat de eerste rijen en de zaal dus het kasteel zullen gaan moeten voorstellen. Just my guess. Ik laat dit aan me voorbij gaan. De cast is puur gekozen op gebied van bekendheid. En helaas hebben ze dan weer een verkeerd blik aan BV’s opengetrokken. à‰én deel is al over houdbaarheidsdatum, een ander deel irriteer ik me mateloos aan. Benieuwd wie ze nog vinden voor de rol van Maurice.

De prijzen zijn best ook aan de hoge kant. Zeker voor wat ik denk dat de mensen hiervoor terug gaan krijgen. 85 euro plus mogelijk 5 euro toeslag in weekend. Neen bedankt. Hiervoor ga ik liever de grens over voor een deftige productie.

Daarbij is er nog eens de mogelijkheid om voor première tickets te kopen van rond de 185 euro om nog meer BV’s in je strot geduwd te krijgen. Voor die prijs ben je naar Londen, heen en terug en heb je nog wat geld over om last minute een voorstelling te gaan zien. 1000x beter je geld besteed.

  [ # 13 ] 30 September 2016 10:58 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Oeps, wat een prijzen! Is de Euro soms gevierendeeld in waarde terwijl ik sliep?

  [ # 14 ] 01 October 2016 06:03 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  789
Geregistreerd  2010-06-30

Fentom - 30 September 2016 10:30 PM

ENeen bedankt. Hiervoor ga ik liever de grens over voor een deftige productie.

Zo goed was de revival van BatB in Nederland nu ook weer niet…

  [ # 15 ] 01 October 2016 09:04 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  352
Geregistreerd  2011-10-02

jonahke - 01 October 2016 06:03 AM
Fentom - 30 September 2016 10:30 PM

ENeen bedankt. Hiervoor ga ik liever de grens over voor een deftige productie.

Zo goed was de revival van BatB in Nederland nu ook weer niet…

Ik doelde eigenlijk op totaal iets anders. Daarom niet persé Beauty and the Beast :-p En daarbij ben ik er van overtuigd dat casting gewijs ze het in Nederland veel beter gedaan hebben.

 1 2 3 >  Last ›
1 of 5