2 of 4 |  < 1 2 3 4 > 
My Fair Lady 2017
  [ # 16 ] 20 February 2017 06:25 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  111
Geregistreerd  2016-04-27

sky14 - 19 February 2017 12:49 AM

Iemand enig idee wie de hoofdrollen gaan spelen ?

Chris Tates als Higgins ?
Lone van Roosendaal als juffrouw Pearce ?
Nandi van Beurden als Eliza of is ze te keurig ?

Uit bronnen vernomen dat maar zeer weinig mensen zijn uitgenodigd voor de audities destijds. De complete cast is, a la Stage Entertainment, intern gecast. Verwacht dus vooral heel veel huidige medewerkers van DommelGraaf..

Zelfs acteurs/actrices die op dit moment in b.v. Duitsland hoofdrollen/bijrollen spelen mochten niet komen omdat ze niet in het plaatje van het creative team pasten.

  [ # 17 ] 20 February 2017 08:55 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Zit er in A Chorus Line een potentiële Eliza? Kan me voorstellen dat ze daar nieuw talent voor willen casten en dan voor Higgins inderdaad iemand als Chris Tates (die werkt ook veel met DG&C).

  [ # 18 ] 20 February 2017 09:33 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1099
Geregistreerd  2010-04-28

Als dat zo is denk ik

Eliza - Esmee Dekker ? Roos van Erkel ? Fleur Jagt ?
Higgins - Matteo van der Gijn ? Of toch Chris Tates
Kolonel P - Alfred van den Heuvel ?0
Freddy - David Tempel ?
Mevrouw Higgins - Frederique Sluyterman van Loo - geen twijfel meer over
Juffrouw Pearce - Esther van Boxtel ?

  [ # 19 ] 20 February 2017 09:35 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2012
Geregistreerd  2010-11-17

Ik vond Esmée Dekker ook erg goed als Diana. Geen idee hoe ze het als Eliza zou doen, maar ze kon in ieder geval wel lekker zingen.

   Handtekening   

Look in that mirror. I see a strong, confidant young lady. Oh and look, you’re here too!

  [ # 20 ] 21 February 2017 08:34 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Julia Berendse zie ik het ook nog wel doen (Heeft ingevallen bij Nonsens en is dus ook voor hen een bekend gezicht. David van den Tempel als Freddy lijkt me ook geen gekke gedachte. Voor Higgins zou ik toch wel een bekendere naam verwachten, zoals ook bij De Graaf en Cornellissen tegenwoordig nagenoeg altijd wel gebeurt.

  [ # 21 ] 21 February 2017 11:08 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1099
Geregistreerd  2010-04-28

Jeroen - 21 February 2017 08:34 PM

Julia Berendse zie ik het ook nog wel doen (Heeft ingevallen bij Nonsens en is dus ook voor hen een bekend gezicht. David van den Tempel als Freddy lijkt me ook geen gekke gedachte. Voor Higgins zou ik toch wel een bekendere naam verwachten, zoals ook bij De Graaf en Cornellissen tegenwoordig nagenoeg altijd wel gebeurt.

Te onbekend denk ik ? Esmee Dekker is een beetje de Anouk Maas van Dommel de Graaf en C
Eerst HDHL en vorig seizoen ook iets bij die producent

  [ # 22 ] 18 March 2017 09:33 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

De cast wordt aanstaande maandag 20 maart bekend gemaakt in ‘Tijd Voor Max’ 17.10u op NPO 1

In het najaar van 2017 keert de musical-evergreen ‘My Fair lady’ terug in de Nederlandse theaters. In de uitzending mogen we bekendmaken hoe de cast eruit gaat zien. Alle zeven hoofdrolspelers van deze vernieuwde versie zijn bij ons te gast en natuurlijk treden zij ook voor ons op.

Tijd voor Max

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 23 ] 19 March 2017 10:20 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1099
Geregistreerd  2010-04-28

Theo - 18 March 2017 09:33 AM

De cast wordt aanstaande maandag 20 maart bekend gemaakt in ‘Tijd Voor Max’ 17.10u op NPO 1

In het najaar van 2017 keert de musical-evergreen ‘My Fair lady’ terug in de Nederlandse theaters. In de uitzending mogen we bekendmaken hoe de cast eruit gaat zien. Alle zeven hoofdrolspelers van deze vernieuwde versie zijn bij ons te gast en natuurlijk treden zij ook voor ons op.

Tijd voor Max


Ze brengen het wel groots ... gelijk alle hoofdrollen !

  [ # 24 ] 19 March 2017 11:16 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

Misschien is ze wat te oud, maar ik zie Brigitte Heitzer ook wel voor me als Eliza

  [ # 25 ] 20 March 2017 02:57 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  5
Geregistreerd  2013-09-08

Kick Spijkerman (Nu te zien in A Chorus Line) heeft in zijn Instagram Story een foto gedeeld over de bekendmaking van de cast zodadelijk bij Tijd Voor Max. Mogelijk zit hij ook in deze voorstelling?

  [ # 26 ] 20 March 2017 03:17 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Puur kijkende naar de vaste leden van de Cornelissen stal kom ik hier op uit:

Gok voor Eliza:
Nikki van Ostaijen, Roos van Erkel of Esmee Dekker

Alfred Doolittle:
Alfred van den Heuvel of Arie Cupé

Higgins:
Matteo van der Grijn of Chris Tates

Freddy:
Job Bovelander, Kick Spijkerman of Stefan de Kogel

Moet vast wel iets goed gokken :p

  [ # 27 ] 20 March 2017 04:17 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Tot nu toe bekend: Alfred v/d Heuvel als Kolonel Pickering, Sjoukje Hooymaayer als Mrs Higgins, Yoran de Bont als Freddy en Chris Tates als Henry Higgins

  [ # 28 ] 20 March 2017 04:28 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

CAST MY FAIR LADY BEKEND.

Sjoukje Hooymaayer zal komend seizoen te zien zijn als Mrs. Higgins in de wereldwijd geliefde musical My Fair Lady. Voor de rol van de hartveroverende Eliza Doolittle hebben vele musical-actrices auditie gedaan. Artistiek producent Hans Cornelissen en zijn team hebben voor de talentvolle Esmée Dekker gekozen. Na rollen in de klassiekers De Jantjes, Heerlijk duurt het langst en A Chorus Line heeft Esmée met de rol van Eliza Doolittle nu haar eerste hoofdrol te pakken. Chris Tates zal de rol van Professor Higgins vertolken, Alfred van den Heuvel speelt Kolonel Pickering en Han Oldigs is te zien als Alfred Doolittle.

‘My Fair Lady is een droomstart in de reeks van grote musical-klassiekers die wij de komende jaren in de Nederlandse theaters willen brengen,’ laat producent Hans Cornelissen van Dommelgraaf & Cornelissen weten. ‘Met een cast waar ik uitermate trots op ben.’ Andere rollen zijn er voor Gerrie van der Klei (alternate voor Mrs. Higgins), Yoran de Bont, Ellen Röhrman, Esther van Boxtel, Raymond Curvers, Yannick Pluggers en Leo-Alexander Hewitt. De regie is in handen van Paul van Ewijjk.

Bron: BroadwayinHolland.tv

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 29 ] 20 March 2017 05:49 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  533
Geregistreerd  2005-08-01

Toch wel de vaste namen.

Sjoukje Hooymayer vind ik wel verrassend. Ik ben een fan van Gerrie van der Klei, die ook in de versie uit 2006 alternate was voor mevrouw Higgins. Ik zou haar ook graag in de rol willen zien.


Esmée Dekker vind ik een talent, dus terecht. Chris Tates zie ik voor me.

Esther van Boxtel wordt us voor de verschillende oudere rollen en speelt een ensemblerol.

   Handtekening   

Mijn recensies lees je op:

http://www.theaterreview.nl - de nieuwste theatersite!

Ook op facebook: https://www.facebook.com/theaterreview/?fref=ts

  [ # 30 ] 20 March 2017 06:13 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Ik zag een foto voorbijkomen waarop zo’n beetje de hele cast van A Chorus Line staat. Ensemble voor deze voorstelling, neem ik aan?

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

 < 1 2 3 4 > 
2 of 4