4 of 7 | ‹ First  < 2 3 4 5 6 >  Last ›
Musical Awards 2017
  [ # 46 ] 09 January 2017 12:05 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  160
Geregistreerd  2016-06-22

sky14 - 08 January 2017 01:06 PM

the lion king speelt donderdag een show dus ik gok dat Gaia Arm Land zingt. Misschien met wat swings voor de backing ? April zal wel iets uit the Bodyguard doen ?
Hair en A Chorus Line hebben shows .... helaas :-(

Ciske is wel vrij en die zullen wel een medley krijgen.
Elisabeth in concert zal een promotie krijgen. Musicals in concert idem. De grote drie. Into the Woods.

April zal niet aanwezig zijn bij de musical awards. Afgelopen donderdag gevraagd en ze gaf aan dat ze bij haar vriend in Berlijn is.

   Handtekening   

Musical & Friends are my life

  [ # 47 ] 09 January 2017 06:22 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Jammer dat April niet gaat optreden. :(

Gloria Estefan zal op het gala een award uitreiken, aldus Boulevard. Soort-van-promotie voor On Your Feet.

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 48 ] 09 January 2017 06:28 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  111
Geregistreerd  2016-04-27

Gloria herself komt dus een prijs uitreiken. Misschien worden er nog wat castleden uit New York meegenomen voor een promo? Ik heb namelijk opgevangen dat eind deze week audities zijn in Nederland in aanwezigheid van Amerikaanse cast/creatives..

Overigens denk ik dat Lion King nu nog niet zal optreden. Hebben ze de promotie nu al nodig? Ze verkopen tot nu toe vrij snel uit elke avond dus een filmpje zal genoeg zijn voor nu denk ik. Daarnaast wel nieuwsgierig of er dan toch nog een onverwacht optreden zal zijn!

  [ # 49 ] 09 January 2017 06:38 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Romy Monteiro schrijft op Instagram dat ze op het gala van dit jaar “iets speciaals zal meemaken”. Duo-optredentje met Estefan? Of wellicht de opening…

  [ # 50 ] 09 January 2017 06:54 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2700
Geregistreerd  2012-06-25

Zag net op Facebook voorbij komen dat On Your Feet vanaf oktober in het Beatrix theater staat, dus een promo optreden zou me niet geheel verbazen…

   Handtekening   

Ik voel me voorgoed…..echt….. WICKED

  [ # 51 ] 09 January 2017 08:22 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  90
Geregistreerd  2015-10-04

Ik denk niet dat Gloria en Emilio helemaal hier heen komen om alleen een award uit te reiken. Ik denk dat Gloria wel wat gaat zingen om de kaartverkoop (die op die dag start en dat is waarschijnlijk geen toeval) een boost te geven. Het is natuurlijk ook aannemelijk dat ze dit gewoon meepakken omdat ze voor de audities toch in het land zijn.

  [ # 52 ] 10 January 2017 01:11 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Quote vanuit het “te zien topic”

June - 09 January 2017 05:59 PM

Simone Kleinsma vanavond in RTL Late Night.

Begrijp uit het gesprek dat Simone een Oeuvre Award krijgt a.s. donderdag bij het MAG.

Zeker verdiend en ook leuk dat Jim Bakkum Simone toezong met “Zonder Jou” (origineel Nederlands Simone en Paul de Leeuw).

  [ # 53 ] 10 January 2017 07:08 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  519
Geregistreerd  2013-12-14

Hmmm, ik vraag me dan af wat de overwegingen zijn. Ik zou toch eerder aan Pia Douwes gedacht hebben. Heeft ook een fantastische carriere met vele prachtige rollen, nationaal EN internationaal. Broadway, West End, Duitsland, Oostenrijk, als je ziet wat Pia op haar naam heeft staan en anno 2017 nog steeds op jaarbasis aan musicals doet dan is dat imponerend veel. Toch komt zij er door de jaren heen qua awards bekaaid vanaf. Iets waar ik helemaal niets van begrijp.

  [ # 54 ] 10 January 2017 07:22 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

De oeuvre-award is natuurlijk sowieso een rare prijs, die maar zelden wordt uitgereikt. Als ik het zo overzie is er een keer eerder een performer bekroond, namelijk Willem Nijholt. Verder vooral makers als Joop van den Ende, Sanders/Brink. Bannink Schmidt en Bjorn van Abba. Zeker die laatste naam hoort natuurlijk in zo’n kort rijtje met ultieme musicalawards niet thuis. (ALW, Sondheim, Cameron Mackintosh, Kander/Ebb, Rodgers/Hammerstein, zelfs Elton John is nog logischer).

Ondanks dat ik Simone Kleinsma een voortreffelijk uitvoerende vind, vraag ik me af of je zo’n vage prijs moet uitreiken als dit je historie is.

  [ # 55 ] 10 January 2017 08:30 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1714
Geregistreerd  2009-07-23

Eden15 - 09 January 2017 08:22 PM

Ik denk niet dat Gloria en Emilio helemaal hier heen komen om alleen een award uit te reiken. Ik denk dat Gloria wel wat gaat zingen om de kaartverkoop (die op die dag start en dat is waarschijnlijk geen toeval) een boost te geven. Het is natuurlijk ook aannemelijk dat ze dit gewoon meepakken omdat ze voor de audities toch in het land zijn.

Ik hoop niet dat ze zelf zal gaan zingen, zag een stukje bij de Tony waards en dat was niet heel goed, laat dat maar aan de Broadway cast over

  [ # 56 ] 10 January 2017 09:44 PM
Avatar
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  24
Geregistreerd  2015-10-12

Zelf ben ik donderdag bij het gala, nu heb ik vandaag de mail gekregen dat de dresscode black tie is.
Moet je als vrouw echt verplicht in een jurk? misschien een wat blonde vraag.
Is een nette zwarte broek met een nette blouse/top/tuniek ook goed?

  [ # 57 ] 10 January 2017 10:16 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  168
Geregistreerd  2012-07-17

Patricia02 - 10 January 2017 09:44 PM

Zelf ben ik donderdag bij het gala, nu heb ik vandaag de mail gekregen dat de dresscode black tie is.
Moet je als vrouw echt verplicht in een jurk? misschien een wat blonde vraag.
Is een nette zwarte broek met een nette blouse/top/tuniek ook goed?

Ze doen niet zo moeilijk hoor,als je sommige mensen ziet lopen…..maak je niet druk 😉

   Handtekening   

Chantalfan

  [ # 58 ] 10 January 2017 10:32 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  434
Geregistreerd  2011-03-22

Dresscode is black tie. Niemand zal je buiten zetten of weigeren. Waarschijnlijk. Hoe dan ook val je op als je er niet aan voldoet. Maak je keuze.

  [ # 59 ] 11 January 2017 09:20 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Ik denk dat je als vrouw niet perse in een jurk hoeft, zolang je kleding maar valt binnen die dress code. En ik kan me goed voorstellen dat niet iedereen een galajurk in de kast heeft hangen of de middelen heeft om er één te kopen of te huren.

Misschien dat stylist Google je advies kan geven. 😊

[ Gewijzigd: 11 January 2017 09:24 AM by June ]
   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 60 ] 11 January 2017 12:13 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1874
Geregistreerd  2006-09-11

LondonMark - 10 January 2017 07:08 AM

Hmmm, ik vraag me dan af wat de overwegingen zijn. Ik zou toch eerder aan Pia Douwes gedacht hebben. Heeft ook een fantastische carriere met vele prachtige rollen, nationaal EN internationaal. Broadway, West End, Duitsland, Oostenrijk, als je ziet wat Pia op haar naam heeft staan en anno 2017 nog steeds op jaarbasis aan musicals doet dan is dat imponerend veel. Toch komt zij er door de jaren heen qua awards bekaaid vanaf. Iets waar ik helemaal niets van begrijp.

Sluit ik me helemaal bij aan. Volstrekt onbegrijpelijk.

   Handtekening   

Het is niet de criticus die telt. De eer komt toe aan de man die daadwerkelijk in de arena staat , die als het tegenzit en hij faalt, in elke geval grote moed heeft getoond. T. Roosevelt

‹ First  < 2 3 4 5 6 >  Last ›
4 of 7
‹‹ site      Nieuw seizoen ‘Theaterkids’ ››