5 of 6 | ‹ First  < 3 4 5 6 > 
ONE
  [ # 61 ] 28 November 2021 12:13 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Ondanks dat zijn naam nog in het recente persbericht staat en hij groot bovenaan de cast pagina te zien is, is Edwin Jonker verder volledig verdwenen van de cast pagina. Jeroen Phaff is nu gewoon Cheops in plaats van alternate..
https://www.onedemusical.nl/cast-creatives/

Bijzonder dat alle producties hebben aangekondigd te sluiten, maar dat ONE wél matinees blijft spelen.

  [ # 62 ] 28 November 2021 08:30 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1109
Geregistreerd  2005-08-14

Ja inderdaad, waar is Edwin Jonker? Eieren voor z’n geld gekozen?

  [ # 63 ] 29 November 2021 12:40 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1415
Geregistreerd  2004-09-12

Musicalworld bezocht de première van ONE de musical. Bekijk de videoreportage op: http://www.musicalworld.nl/artikel/one_de_musical_eindelijk_in_premiere. En lees de recensie op
http://www.musicalworld.nl/artikel/one_de_musical_talent_pootje_gehaakt_door_script_starstar1_2.

  [ # 64 ] 29 November 2021 11:20 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  169
Geregistreerd  2018-01-27

Ik zag de show afgelopen vrijdag en ik kan mij enorm vinden in de recensie hierboven.

Ik vind het ook wel gek dat Edwin Jonker ineens weg is. Er werd vrijdag wel aan het begin van de show verteld dat Jeroen met heel weinig repetitietijd toch speelde. Edwin zal dus wel last-minute weg zijn gegaan? Wel een aparte situatie.

   Handtekening   

No good deed goes unpunished…

  [ # 65 ] 29 November 2021 05:50 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Metro en zeker De Volkskrant zijn ook niet over de voorstelling te spreken. Het lef van de producent wordt in beide recensies aangestipt, evenals enkele individuele prestaties van castleden, maar dat was het dan ook wel.

  [ # 66 ] 29 November 2021 10:17 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

De recensies zijn zo heerlijk om te lezen! Ik krijg helemaal zin om de voorstelling te gaan bezoeken.. Alleen wel om de verkeerde redenen..

  [ # 67 ] 29 November 2021 10:31 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Heb ik er nog wat voor je 😉

Een stevige, één-sterrecensie van Trouw en een wat mildere, maar evengoed kritische recensie van Theaterkrant. Bianca Bartels van Trouw refereert zelfs nog even aan Sky, maar merkt wel op dat de techniek daar beter in orde was.

  [ # 68 ] 30 November 2021 12:22 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1561
Geregistreerd  2011-07-31

Ik heb net bericht dat de mattinées van One-de musical in de weekenden wel doorgang vinden. Voortstelling wordt alleen met een half uur vervoegd naar 13:30.
Ben benieuwd als ik onderstaande reacties lees…

  [ # 69 ] 01 December 2021 07:57 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  72
Geregistreerd  2016-07-24

Oei die recensies zijn niet best. Vraag me af hoe lang ze blijven spelen.

Het valt me ook op dat Soy niks post over de musical op zijn Instagram, terwijl een aankondiging voor een nieuw theaterstuk in maart al wel promotie krijgt op zijn instagram.

  [ # 70 ] 02 December 2021 02:03 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Iets in mij zegt ook dat Soy niet perse happy is met de productie en we over een aantal jaar de verhalen wel gaan horen ;)

  [ # 71 ] 05 February 2022 03:41 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15


PERSBERICHT
2 februari 2022
Magisch en innovatief
Familiespektakel ONE de Musical
vanaf 11 februari te beleven in het theater

In het Valentijnsweekend (11 februari) opent ONE de Musical haar deuren in het voormalige Broadway theater in Studio’s Aalsmeer. ONE de Musical vertelt het hartstochtelijke verhaal over de eeuwige liefde tussen Amon (Soy Kroon), een stoere piramide-arbeider en de mooie Mira (Nienke Latten), een rebelse prinses die tegen alle regels in gaat en haar eigen hart volgt.
Studio’s Aalsmeer is speciaal voor ONE de Musical omgebouwd tot het eerste LED-Box Theater ter wereld en zorgt voor een adembenemende sfeer waarin het publiek wordt meegezogen. ONE de Musical is tot 26 juni te zien in Nederland.

ONE de Musical biedt entertainment voor de hele familie. Door de geavanceerde techniek met maar liefst 450m2 aan state-of-the-art bewegende LED-panelen, het totaal vernieuwde podium met bewegende onderdelen en de sensationele stunts verzorgd door professionele free-runners, is ONE de Musical een feest voor de zintuigen.

Cast en crew
De hoofdrollen in ONE de Musical worden vertolkt door Soy Kroon en Nienke Latten. Soy Kroon is bekend van onder andere Goede Tijden Slechte Tijden, Goodbye Norma Jeane en Mamma Mia! Nienke Latten was eerder te zien in De Gelaarsde Kat en Aladdin.  Andere belangrijke rollen worden vertolkt door Jeroen Phaff (Evita, Phantom of the Opera en Les Miserables), Peter Lusse (Chicago, Fien en Rembrandt de Musical).
Regisseur: Bart Doerfler | Choreograaf: Marc Forno | Muziek: Edwin Schimscheimer | Producent en schrijver: Roel Pieters

Arrangementen
Tickets variëren van €24,- tot €74 en zijn hier te boeken. Om de ervaring compleet te maken biedt ONE de Musical ook dinerarrangementen aan onder leiding van Maison van den Boer.
Volg ONE de Musical via Facebook, Instagram en de website.

  [ # 72 ] 22 February 2022 05:14 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Afgaande op de IG van Nienke Latten heeft Soy Kroon inmiddels zijn laatste show gespeeld. Op Soy’s social mediakanalen staat überhaupt geen vermelding van ONE, maar de productie zelf heeft er ook geen bericht over naar buiten gedaan. Peter Lusse lijkt ook exit, actrice Danny Nooy heeft de rol blijkbaar overgenomen (als ik de officiële website moet geloven)...

  [ # 73 ] 22 February 2022 10:41 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  344
Geregistreerd  2004-01-17

In dit artikel staat in ieder geval wat meer over de, blijkbaar, vernieuwde ONE.

https://www.theaterparadijs.nl/musical/4153-one-de-musical-voorstelling-in-de-herkansing

  [ # 74 ] 22 February 2022 11:00 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Aha! Nou, het is in ieder geval te prijzen dat ze de lockdown hebben gebruikt om nog eens naar de voorstelling te kijken. Ergens ook wel bizar dat dit ná de première gebeurt, gezien men al ruim 20 jaar met ONE bezig is. ‘t Zou ook wel netjes zijn als ze Marc Forno dan ergens met naam en toenaam vermelden.

  [ # 75 ] 23 February 2022 06:50 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Ik had nog een voucher liggen die ik heb verzilverd voor aanstaande zaterdag. Nét op tijd, want hij was nog maar tot en met zondag geldig.

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

‹ First  < 3 4 5 6 > 
5 of 6
‹‹ Urinetown 2017/2018      Goodbye Norma Jeane ››