6 of 6 | ‹ First  < 4 5 6
ONE
  [ # 76 ] 24 February 2022 04:14 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1024
Geregistreerd  2013-05-26

Laush - 22 February 2022 05:14 PM

Afgaande op de IG van Nienke Latten heeft Soy Kroon inmiddels zijn laatste show gespeeld.

Yoran de Bont neemt de rol over.

  [ # 77 ] 26 February 2022 05:40 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Inmiddels onderweg naar huis, na vanmiddag One te hebben gezien.

Het deed me een beetje denken aan de musicals van Max Mini uit Etten-Leur. Een amateurgezelschap, maar ze maken eigen producties van hoge kwaliteit. Maar ook zij kunnen beter. Dus bij een professionele productie verwacht ik echt meer dan wat ik nu gezien heb. Qua verhaaldiepte, qua songteksten, eenheid in de muziek, functionele dans (en eventueel stunts), logische kostuums… Dat ontbrak hier voor mij compleet. Wellicht is hier 25 jaar te lang aan gewerkt, is een misschien prachtig maar niet bijster origineel idee in die periode geheel de vernieling in geholpen.

Set met de schermen ziet er wel tof uit en wordt voor de stunts ook goed gebruikt.

Qua performance vond ik Jeroen Phaff als Cheops en Yoran de Bont als Amon erg sterk. Nienke Latten krijgt veel te doen, ze heeft volgens mij drie of vier solonummers, maar ze kan bij niet bekoren. Jammer voor de cast dat de zaal zo leeg was.

Voor wie het toch zelf wil gaan zien, kies een plek halverwege de zaal (vanaf rij 14 schat ik), dan krijg je ook meer mee van de projecties aan de zijkant en het geloop over de loopbruggen.

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 78 ] 09 March 2022 10:21 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

ONE de Musical geeft benefietvoorstelling op 12 maart
#LOVENOTWAR

ONE de Musical organiseert op zaterdag 12 maart om 20:00 uur een benefietvoorstelling voor de oorlog in Oekraïne. Men kan kosteloos genieten van het hartstochtelijke verhaal over de eeuwige liefde tussen Amon, een stoere piramide-arbeider en de mooie Mira een rebelse prinses die tegen alle regels in gaat en haar eigen hart volgt. In de foyer, bij het grote bloemenhart, kan men de speciale ‘Love. Always.’ roos aanschaffen voor minimaal €5,55 om #LOVENOTWAR te steunen.
De bloemen worden gedoneerd door onze buren in Aalsmeer en de gehele opbrengst van de benefietvoorstelling op 12 maart wordt gedoneerd aan giro555 in actie voor Oekraïne.
Reserveren voor de benefietvoorstelling kan via .(JavaScript must be enabled to view this email address)
Volg ONE de Musical via Facebook, Instagram en de website

  [ # 79 ] 09 June 2022 03:04 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

ONE stopt, 26 juni laatste voorstelling!
ONE de Musical is een meeslepend verhaal over verraad en bedrog, passie en eeuwige liefde. Alles of niks. Een hartstochtelijke familiespektakel over de eeuwige liefde tussen Amon (Yoran de Bont), een stoere piramide-arbeider en de mooie Mira (Nienke Latten), een rebelse prinses die tegen alle regels in gaat en haar eigen hart volgt. ONE de Musical is nog tot 26 juni te beleven in Studio’s Aalsmeer. Bekijk hier de trailer.
Cast en crew
De hoofdrollen in ONE de Musical worden vertolkt door Yoran de Bont (Grease, My Fair Lady, EVITA, Hello Dolly) en Nienke Latten (De Gelaarsde Kat, Aladdin). Naast hen zien we onder meer Jeroen Phaff (Evita, Phantom of the Opera en Les Miserables) als keizer Cheops en Danny de Nooy (‘t Schaep met de vijf Pooten) in de rol van Dr. North.
Marc Forno, bekend als jurylid van onder meer Sterren Dansen op het IJs, So You Wanna Be a Popstar en K2 zoekt K3, is in het team van creatives verantwoordelijk voor de meeslepende choreografie. Regisseur: Bart Doerfler | Muziek: Edwin Schimscheimer | Producent en schrijver: Roel Pieters
Visueel spektakel in het eerste LED-Box Theater ter wereld
Het speciaal voor ONE gebouwde eerste LED-Box Theater ter wereld zorgt voor een adembenemende sfeer waarin het publiek, jong en oud, wordt meegezogen. Door de geavanceerde techniek met maar liefst 450m2 aan state-of-the-art bewegende LED-panelen en het totaal vernieuwde podium met bewegende onderdelen is ONE de Musical een feest voor de zintuigen.

  [ # 80 ] 10 June 2022 11:44 AM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Ze hebben het nog lang volgehouden met matig bezette zalen..

  [ # 81 ] 17 June 2022 03:41 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1024
Geregistreerd  2013-05-26

De muziek van de voorstelling staat op Spotify.

‹ First  < 4 5 6
6 of 6
‹‹ Urinetown 2017/2018      Goodbye Norma Jeane ››