2 of 8 |  < 1 2 3 4 >  Last ›
The Color Purple naar NL
  [ # 16 ] 07 December 2017 12:00 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Ik zag net een mail van OpusOne met een paar belangrijke nieuwtjes mbt deze productie! Vanaf 12:00 zal alle info in de mail voor iedereen beschikbaar zijn.

  [ # 17 ] 07 December 2017 08:47 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

Ik kreeg hem ook gisteravond. Ben benieuwd wat iedereen ervan vindt als bij iedereen bekend is hoe en wat….

  [ # 18 ] 07 December 2017 11:04 AM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Ik heb nog geen mail gehad maar begrijp dat de kaartverkoop nu ook officieel geopend is. Heeft iemand een link voor me?

  [ # 19 ] 07 December 2017 11:30 AM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  12
Geregistreerd  2017-12-07

Dit is de nieuwe site waar je ook kunt boeken:

http://colorpurplemusical.nl/

Vanf 12 april tot 14 mei in de NSDM loods (interesante keuze, had ik niet verwacht) Premiere is op 16 april. Naomi van der Linden gaat de hoofdrol vertolken, rest van da cast wordt nog bekend gemaakt.

  [ # 20 ] 07 December 2017 12:20 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

Tot nu toe baal ik een beetje. Had graag gezien dat het in het Zonnehuis gespeeld zou worden…

  [ # 21 ] 07 December 2017 12:46 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Naomi van der Linden ken ik helemaal niet, leuk dat ze in ieder geval voor de casting van die rol een beetje buiten de gebaande paden zijn gegaan. De verhuizing naar de loods had ik ook niet verwacht; Zou dat alleen te maken hebben met deze voorstelling of gaat er in dezelfde periode iets in het Zonnehuis gebeuren? Hun invulling van “dynamic pricing” begrijp ik echter niet helemaal. Iedere speelweek heeft een andere toegangsprijs (neemt met 5 euro per speelweek toe), maar meestal is het met een dergelijke boekingsstrategie zo dat je een aantal boekingsperiodes hebt waarin de prijs per nieuwe periode oploopt voor álle kaarten of dat het afhankelijk van de vraag naar kaarten oploopt. Als je nu al wil boeken maar alleen de laatste speelweek kan heb je niet bepaald voordeel bij dit systeem.

[ Gewijzigd: 07 December 2017 12:48 PM by Laush ]
  [ # 22 ] 07 December 2017 01:04 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1642
Geregistreerd  2009-02-12

Die prijzen vind ik ook wel heel raar. Het varieerd nu van 24.50 (begin) tot 44.50 (einde) Hoe eerder je boekt des te goedkoper begrijp ik maar dit is vreemd…

  [ # 23 ] 07 December 2017 01:41 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  111
Geregistreerd  2016-04-27

Eigenlijk: hoe eerder je komt, hoe goedkoper..

  [ # 24 ] 07 December 2017 01:57 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

Ik hoop heel erg dat er ook iets in het Zonnehuis komt, want snap de keuze voor de ndsm loods ook niet helemaal. Ken Naomi niet en had iemand in m’n hoofd die ik hheel graag als Celie had gezien, maar helaas. Ga Naomi natuurlijk wel een eerlijke kans geven. Ben benieuwd naar de rest van de cast. Zou Gitty Pregers of Peggy Sandaal graag als Shug zien, al denk ik dat Gitty niet zomaar een paar weken kan stoppen bij TLK…

  [ # 25 ] 07 December 2017 02:21 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  744
Geregistreerd  2012-01-08

Naomi van der Linden is een prachtige actrice en zangeres. Heb een voorstelling van haar op de Parade gezien en was erg onder de ondruk van haar spel en zang!! Denk dat zij een hele mooie speelster is voor deze rol.

@MarronSisters: mag ik vragen wie je dan graag in deze rol had willen zien? Gewoon, uit nieuwsgierigheid. 😊

[ Gewijzigd: 07 December 2017 03:36 PM by HOI. ]
  [ # 26 ] 07 December 2017 04:10 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1024
Geregistreerd  2013-05-26

Laush - 07 December 2017 12:46 PM

Hun invulling van “dynamic pricing” begrijp ik echter niet helemaal. Iedere speelweek heeft een andere toegangsprijs (neemt met 5 euro per speelweek toe), maar meestal is het met een dergelijke boekingsstrategie zo dat je een aantal boekingsperiodes hebt waarin de prijs per nieuwe periode oploopt voor álle kaarten of dat het afhankelijk van de vraag naar kaarten oploopt. Als je nu al wil boeken maar alleen de laatste speelweek kan heb je niet bepaald voordeel bij dit systeem.

Ik vind het een vrij achterlijk systeem. Ik had de mail ook ontvangen en ben dus een van de eersten die geboekt heeft. Bij een ‘alternatief’ prijssysteem hoor je daar normaal toch voordeel van te hebben. Maar de eerste week komt me toevallig niet uit, en daardoor ben ik dus automatisch € 5 meer kwijt.

Ik ben toch wel benieuwd naar de diepere gedachte achter deze prijsstrategie. Of waren ze gewoon straalbezopen toen ze dit besloten?

  [ # 27 ] 07 December 2017 04:35 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Edit: Ik heb de mail nog eens gelezen en wordt gesproken over het zelf kunnen bepalen van de prijs en “hoe eerder in de reeks je boekt, hoe lager de prijs is”. Er wordt dus niet over vroeg boeken gesproken, maar ik snap alsnog niet goed hoe dit een mooie aanbieding voor je trouwe bezoekers is. Het is meer een mooie aanbieding voor mensen met een flexibele agenda.

Overigens staat dit op de FB van Musicalworld:

Geeft OpusOne het vertrouwde Zonnehuis op? “Showbusiness is nu eenmaal ook business”, zegt Maarten (Voogel). “Het Zonnehuis met zijn 300 stoelen is te klein om ons de omzet te leveren die nodig is voor deze productie. De NDSM-loods biedt 500 plaatsen. En voor onze kleine voorstellingen is het Zonnehuis weer te duur. Een geval van te groot voor het servet, te klein voor het tafellaken. Ons kantoor blijft echter wel in het Zonnehuis.”

Toekomstige musicals niet meer in het Zonnehuis dus?

[ Gewijzigd: 07 December 2017 04:41 PM by Laush ]
  [ # 28 ] 07 December 2017 04:59 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

Dat zou ik wel echt ontzettend jammer vinden. Ik snap het wel qua kosten, maar het Zonnehuis is zo’n fijne plek

  [ # 29 ] 07 December 2017 05:01 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

HOI. - 07 December 2017 02:21 PM

@MarronSisters: mag ik vragen wie je dan graag in deze rol had willen zien? Gewoon, uit nieuwsgierigheid. 😊

Tuurlijk! Ik had graag Cynthia de Neef of Carolina Dijkhuizen in de rol gezien, maar helaas. Overigens ben ik wel erg benieuwd naar Naomi!

  [ # 30 ] 07 December 2017 11:57 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Toen ik een tijd terug Vamos! zag, kreeg ik bij Carolina juist een enorme Shug-vibe… Ik moet hier wel bij zeggen dat ik dit vooral baseer op de film, omdat ik de score van de musical nauwelijks ken.

Maar wat jammer zeg, dit prijssysteem. Het trapsgewijs laten oplopen van de prijzen, zoals de Menier Chocolate Factory bijvoorbeeld doet, lijkt me een stuk aantrekkelijker om kaarten te kopen. Dat de laatste week bijna twee keer zo duur is als de eerste week vind ik belachelijk… Het zou natuurlijk kunnen dat ze een massale run op de kaarten verwachten als ze aangeven dat het later duurder wordt (want o, wat zijn we krenterig met zijn allen), maar joh, dan ben je in ieder geval zeker dat je voorstelling qua publiek kan doorgaan. Gooi je er nog een paar weken achteraan, of een reprise of een tour, waarbij je de prijzen wat opschroeft en klaar, les geleerd.

De locatie vind ik ook een beetje een domper. De faciliteiten aldaar, althans zoals ze beschikbaar waren voor A New Brain, zijn niet bepaald berekend op 500 man. Ik hoop dat Opus One een goede schoonmaakploeg regelt voor deze run in de loods.


Oja, ik heb wel meteen maar voor twee voorstellingen een kaartje gekocht… 🙈

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

 < 1 2 3 4 >  Last ›
2 of 8