6 of 6 | ‹ First  < 4 5 6
Annie - Mark Vijn
  [ # 76 ] 06 August 2020 07:02 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

In ieder geval de voorstellingen in Delamar betreft een verkorte versie zonder pauze, zag ik even terug op Facebook (van Delamar?) voorbij komen.

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 77 ] 26 March 2021 11:39 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  886
Geregistreerd  2012-07-24

Bericht van de Stadsschouwburg Utrecht:

“In juli lieten wij u weten dat de geannuleerde voorstellingen van ‘ANNIE de musical’ (april/mei 2020) verplaatst zouden worden naar juni 2021. Vandaag kregen wij helaas bericht van de producent dat de voorstellingen naar aanleiding van de persconferentie van het kabinet van 23 maart jl. definitief worden geannuleerd. De vooruitzichten omtrent mogelijke versoepelingen zijn van dien aard dat de voorstelling niet binnen de geldende richtlijnen kan worden gespeeld.”

Op de websites van de producent en/of de musical zie ik nog niet staan dat de voorstelling definitief is geannuleerd, maar ik vrees dat dat niet lang op zich zal laten wachten.

Wat een domper weer 😥

   Handtekening   

En ook al vlieg ik solo, ik vlieg tenminste vrij!

  [ # 78 ] 13 October 2021 01:21 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Annie keert in februari 2022 terug voor een reeks voorstellingen in het Delamar theater. Lucretia van der Vloot gaat Hannigan spelen, Doris Baaten keert ook terug. Zie website Delamar.

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 79 ] 21 October 2021 02:15 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Amsterdam – 13 oktober 2021
Annie de musical komt exclusief terug in DeLaMar Theater

‘Tomorrow’ is in zicht voor de roodharige heldin uit de wereldberoemde musical

Annie de musical moest in 2020 noodgedwongen de tour moest afbreken door de maatregelen ten
gevolge van corona, maar zal van 3 februari tot en met 27 februari 2022 exclusief terugkeren in
DeLaMar Theater in Amsterdam. Deze bekroonde musical onder de regie van Pim Veulings werd
eerder al onder lovende recensies ontvangen:
‘Muziek, zang en spel van hoog niveau’ ****- NRC
‘Ingenieus decor’****- AD
‘Snel, kleurrijk, komisch en met gevoel voor drama’ ****- Trouw

Een nieuwe morgen voor Annie
De cast en crew van Annie de musical gingen van een intensieve periode van repetities, try-outs, de
première en het spelen van zes voorstellingen per week volledig terug naar niets.
Daarom zijn we nu extra blij dit goede nieuws te kunnen brengen en het publiek alsnog de
mogelijkheid te kunnen bieden om Annie te bezoeken.

Na diverse verfilmingen is deze wereldwijde sensatie, gebaseerd op het populaire stripverhaal van
Little Orphan Annie, na ruim 2 jaar weer te zien in Nederland in een nieuwe, verfrissende regie van
Pim Veulings in samenwerking met het creatieve team van Fiddler on the Roof. De rol van Miss
Hannigan wordt vertolkt door Lucretia van der Vloot en Doris Baaten is te zien als de president.
Positieve instelling van Annie is actueler dan ooit
De wereldberoemde musical met hits als ‘Tomorrow’ en ‘It’s a hard knock life’ inspireerde al
generaties kinderen en volwassenen. Vastbesloten haar ouders terug te vinden, overwint Annie alle
tegenslagen en komt met de andere weeskinderen in opstand tegen de gemene Juffrouw Hannigan.
Wanneer miljardair Oliver Warbucks Annie helpt in haar zoektocht, krijgt haar leven plotseling een
bijzondere wending.

Annie komt terug in februari
Annie de musical, gepresenteerd door de Theateralliantie en Mark Vijn Theaterproducties, zal van 3
februari tot en met 27 februari te zien zijn in DeLaMar theater in Amsterdam. De kaartverkoop is
vandaag gestart via https://delamar.nl/voorstellingen/annie/

‹ First  < 4 5 6
6 of 6