28 of 28 | ‹ First  < 26 27 28
Anastasia Scheveningen
  [ # 406 ] 06 April 2021 11:32 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  130
Geregistreerd  2012-04-19

Eindelijk duidelijkheid vanuit Stage entertainment op facebook:

Anastasia komt helaas niet terug. ? We hebben echt álles uit de kast gehaald om jou toch van Anastasia te kunnen laten genieten. Helaas. De pandemie en de lockdown duren te lang. Het lukt ons niet meer om Anastasia te programmeren. Ontzettend jammer! Alle boekers ontvangen uiterlijk binnen 3 werkdagen een e-mail! Hopelijk tot ziens bij een van onze andere producties. Stay safe! ?

Ook ik had nog kaarten liggen en heb inmiddels de mail ontvangen. Men ontvangt een voucher, t.w.v. de kaarten en boekingskosten, die je kunt inwisselen voor The Sound Of Music (ook voor de tour door het land na het circustheater) of Aladdin die nog steeds vanaf september gepland staat in ‘t Circustheater.

  [ # 407 ] 06 April 2021 11:33 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  661
Geregistreerd  2005-05-05

Zojuist mail van Eventim dat kaartjes kunnen worden omgeruild voor Sound of Music of voor Aladdin.
Mijn optie geld terug staat er ook bij :-)

   Handtekening   

MarcelHensema*TimTeunissen*JobGreuter*Kooten,Spaaij,Bosch*Roosendaal, Boer*Michelle van de Ven*Luuk Ransijn*Marijn Brouwers*Marjolijn Touw*Renee van Wegberg*Rundfunk*Cinderella*The Visit

  [ # 408 ] 06 April 2021 12:52 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Ik ben wel benieuwd naar de echte reden, want de voorstelling niet meer kunnen programmeren is natuurlijk onzin. Het enige wat ik kan bedenken is dat ze de rechten van Aladdin kwijtraken als ze die niet binnen een bepaalde tijd programmeren. Anastasia is een productie van Stage zelf, dus die kunnen ze in de toekomst altijd nog wel van stal halen.

  [ # 409 ] 11 April 2021 10:30 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1099
Geregistreerd  2010-04-28

Wat doet stage met alle cd’s van ANASTASIA ?

  [ # 410 ] 05 May 2021 10:47 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  223
Geregistreerd  2008-02-19

martijn-j - 06 April 2021 12:52 PM

Ik ben wel benieuwd naar de echte reden, want de voorstelling niet meer kunnen programmeren is natuurlijk onzin. Het enige wat ik kan bedenken is dat ze de rechten van Aladdin kwijtraken als ze die niet binnen een bepaalde tijd programmeren. Anastasia is een productie van Stage zelf, dus die kunnen ze in de toekomst altijd nog wel van stal halen.

Dit dacht ik dus zelf ook. Ik vermoed dat er al contracten e.d. getekend waren voor Aladdin en ze die productie dus gewoon niet nog meer konden uitstellen.

Ben benieuwd of ze Anastasia dan uiteindelijk weer een keer terug zullen brengen? Ik denk dat er zeker wel vraag naar is, ik heb al van onwijs veel mensen gehoord dat ze deze productie graag wilden zien maar er simpelweg nog niet aan toegekomen waren. Ik betwijfel of ze hem al gelijk terug zullen brengen na Aladdin (ik vermoed dat Frozen dan zal volgen) maar ik zie de productie echt wel terug komen binnen nu en 5 tot 10 jaar.

   Handtekening   

‘The hardest thing in this world is to live in it. Be brave. Live.’

‹ First  < 26 27 28
28 of 28