1 of 3 |  1 2 3 > 
Bijzonder evenement op unieke locatie 2018 (Stage Entertainment)
change_status
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  19
Geregistreerd  2012-03-03

Op de site van Stage staat het volgende bericht:

Vanwege het grote succes van Elisabeth in Concert keert Stage Entertainment Nederland volgend jaar terug met een dergelijke bijzonder evenement op een unieke locatie. De titel en locatie is nog niet bekend, maar wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws hierover, schrijf je dan hier in.

(http://www.stage-entertainment.nl/nieuws/2017/een-koninklijk-applaus-voor-elisabeth-in-concert/)

Mijn eerste gedachtes: Aida in Concert of Phantom in Concert

Wat denken jullie?

  [ # 1 ] 14 June 2017 08:46 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  483
Geregistreerd  2011-09-14

Ik las het ook net en dat waren precies de twee shows die door mijn hoofd schoten haha

  [ # 2 ] 14 June 2017 09:28 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Van mij mag het Les Misérables worden met de originele cast. Echt bizar hoeveel grote namen in die cast zaten voordat het grote namen werden.

  [ # 3 ] 14 June 2017 09:58 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1071
Geregistreerd  2002-07-30

martijn-j - 14 June 2017 09:28 AM

Van mij mag het Les Misérables worden met de originele cast. Echt bizar hoeveel grote namen in die cast zaten voordat het grote namen werden.

Dit.

  [ # 4 ] 14 June 2017 10:41 AM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  90
Geregistreerd  2015-10-04

Ik dacht ook gelijk aan Phantom of Aida maar aan de andere kant heeft Stage al plannen om deze producties te hernemen. Les Miserables had ik nog niet aan gedacht maar lijkt mij een geweldig idee. Hopelijk horen we snel wat ze van plan zijn.

[ Gewijzigd: 14 June 2017 11:10 PM by Eden15 ]
  [ # 5 ] 14 June 2017 12:01 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Phantom, Les Mis, Aida, zou ik allemaal héél blij mee zijn. Zolang het maar niet Mamma Mia is ofzo.
Anyhow, ik heb me ingeschreven voor de nieuwsbrief. Ben heel benieuwd.

  [ # 6 ] 14 June 2017 03:15 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Aida had een aantal jaar geleden in het DeLaMar al een reünie concert. Lijkt me sterk dat ze daar voor kiezen.
Phantom en Les Mis komen eerder in aanmerking voor een nieuwe productie.

Lijkt mee eerder een voorstelling die het niet zal redden als volwaardige musical, zoals Elisebeth.
Joe of Titanic.. Niet dat ik daar op zit te wachten…

  [ # 7 ] 15 June 2017 08:26 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  745
Geregistreerd  2015-04-02

Titanic kleine kans, maar ik kom direct naar Nederland als dat gebeurt. Die muziek is zo ontzettend mooi

   Handtekening   

I believe that God lives on a planet called Kolob.
I once sat next to Stephen Schwartz during a preview of Carrie B)

  [ # 8 ] 15 June 2017 08:34 AM
Avatar
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  16
Geregistreerd  2005-05-05

Ik heb hier een enquete over ingevuld en tussen de opties zaten inderdaad Joe (op een vliegveld) en Titanic (op een boot) als opties tussen. Ik kan me niet zo goed herinneren wat er nog meer op de vragenlijst stond.

  [ # 9 ] 15 June 2017 11:00 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  519
Geregistreerd  2013-12-14

Anniek - 15 June 2017 08:26 AM

Titanic kleine kans, maar ik kom direct naar Nederland als dat gebeurt. Die muziek is zo ontzettend mooi


Titanic gaat volgend jaar gelukkig touren door de UK!

  [ # 10 ] 15 June 2017 11:16 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  661
Geregistreerd  2005-05-05

Ik zou ook voor Titanic gaan!!!

Van zowel Les Mis als Phantom hebben we al een film en een concert kunnen zien dus liever iets wat we minder vaak horen maar toch een bekende titel is.

Aïda vond ik als musical al saai laat staan als concert.

   Handtekening   

MarcelHensema*TimTeunissen*JobGreuter*Kooten,Spaaij,Bosch*Roosendaal, Boer*Michelle van de Ven*Luuk Ransijn*Marijn Brouwers*Marjolijn Touw*Renee van Wegberg*Rundfunk*Cinderella*The Visit

  [ # 11 ] 15 June 2017 12:07 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  745
Geregistreerd  2015-04-02

LondonMark - 15 June 2017 11:00 AM
Anniek - 15 June 2017 08:26 AM

Titanic kleine kans, maar ik kom direct naar Nederland als dat gebeurt. Die muziek is zo ontzettend mooi


Titanic gaat volgend jaar gelukkig touren door de UK!

Ik hoop dat ze ook nog een week of twee London aandoen. Elke avond weer op bench A seat 2 in het charing cross hoor haha! 😊 Komt wel een hele nieuwe cast geloof ik, wat begrijpelijk is, maar jammer (ik vond vorig jaar echt een prachtproductie)
Dus ja, ontopic; ik hoop op Titanic!  😊

   Handtekening   

I believe that God lives on a planet called Kolob.
I once sat next to Stephen Schwartz during a preview of Carrie B)

  [ # 12 ] 15 June 2017 12:39 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  412
Geregistreerd  2012-06-29

Maar Titanic heeft toch niet een score die zo lang duurt? Na een uur ben je wel klaar…
Het lijkt me eerder dat ze voor een doorgecomponeerde show kiezen waar ze (zoals nu bij Elisabeth ook is gedaan) al dan niet wat in knippen (wat ik overigens erg zonde vind, maar goed, allang blij dat dit er is!)...

  [ # 13 ] 15 June 2017 10:27 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

martijn-j - 14 June 2017 09:28 AM

Van mij mag het Les Misérables worden met de originele cast. Echt bizar hoeveel grote namen in die cast zaten voordat het grote namen werden.

I agree.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 14 ] 16 June 2017 07:18 AM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  19
Geregistreerd  2012-03-03

martijn-j - 14 June 2017 09:28 AM

Van mij mag het Les Misérables worden met de originele cast. Echt bizar hoeveel grote namen in die cast zaten voordat het grote namen werden.

Ik denk zelf dat marketing technisch gezien Stage ook een bepaald gevoel van nostalgie en sentiment wil oproepen met deze evenementen. Daar zou Les Miserables met originele cast inderdaad prima inpassen 😊 Titanic is dan wellicht ook een optie (zeker ook wat betreft een logische locatie), Joe zie ik om die reden minder snel gebeuren.

Over Aida heb ik inderdaad horen zeggen door Stage medewerkers in een theater dat deze wellicht opnieuw uitgevoerd zal gaan worden. Al vraag ik me wel af in hoeverre het voor Stage rendabel is om zowel Aida of the Phantom uit te voeren. Als Stage de aangekondigde strategie van familiemusicals (Scheveningen) en feel good musicals (Utrecht) blijft volgen zou Phantom of in het de la Mar (wat te klein lijkt), in een niet Stage theater als Theater Carre of als tourversie opgevoerd moeten worden. En ik vraag me eerlijk gezegd af of dit snel zal gebeuren. En voor Aida vraag ik me serieus af of een eenmalig concert in het de la Mar in Amsterdam meer dan 6 jaar geleden (door volgens mij een andere producent?) voldoende reden is om deze productie te laten liggen. Beide producties lijken mij, als ze niet rendabel blijken ze te zijn om te hernemen, een goede kanshebber voor “in Concert”.

  [ # 15 ] 16 June 2017 08:06 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  745
Geregistreerd  2015-04-02

Was Titanic een ding in NL? Ik was toen nog een beetje jong. Score duurt 5 kwartier dus sowieso wat kort.
Mij lijkt Les Mis/Aida/Phantom dan een logischere keuze.
Overigens las ik iemand Joe opperen, en dat mag van mij ook zo gebeuren. Nooit gezien, maar die muziek vind ik zo ontzettend fijn! 😊

   Handtekening   

I believe that God lives on a planet called Kolob.
I once sat next to Stephen Schwartz during a preview of Carrie B)

 1 2 3 > 
1 of 3
‹‹ Juni - Hermans Weet Raad      Catch me ››