Carlo Boszhard
change_status
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  344
Geregistreerd  2004-01-17

In een interview met Carlo Boszhard in de Story staat het volgende:

Over twee jaar gaat er eerst nog een carrièredroom vervulling. Daarvoor is hij zich nu aan het suf trainen. “Wat niemand nog weet, is dat ik me aan het voorbereiden ben op een droomrol, die ik over twee jaar mag vertolken. Meer kan ik daar nog niet over verklappen, maar het wordt de rol van mijn leven!”


Welke rol zou dat kunnen zijn???? Ik dacht meteen aan de geest in Aladdin…. Een tweede gedachte is Harry in Mamma Mia! (maar die rol is niet zo intens dat je daarvoor naar de sportschool moet)
Wat zijn jullie gedachten hierover?????

  [ # 1 ] 17 July 2017 05:45 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Carlo wilde heel graag in La Cage Aux Folles
http://www.telegraaf.nl/prive/20354494/__Carlo_Boszhard_wilde_in_La_Cage__.html

Maar kan me niet voorstellen dat ze die show weer uit de kast halen..

  [ # 2 ] 17 July 2017 05:47 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Ik had in eerste instantie dezelfde gedachte, maar in het interview trekt Carlo de vergelijking met Waldemar Torenstra die zich suf trainde voor de serie Vechtershart; Wellicht gaat het om een film/serie waarin hij iets van zijn lijf moet laten zien? Voor Genie moet je wel een goede conditie hebben, maar een sixpack is niet nodig.

Carlo heeft wel eens uitgesproken dat hij graag Genie zou willen spelen, dus onwaarschijnlijk is het ook weer niet. Ik hoop het eerlijk gezegd niet. Voor alle huidige versies van Aladdin zijn ze duidelijk gegaan voor soul in de stem en het voorkomen van Genie, wat ik wel passend vind.

  [ # 3 ] 17 July 2017 08:27 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  744
Geregistreerd  2012-01-08

Pfff laten we in godsnaam hopen dat ze voor de rol van Genie iemand met talent kiezen. Zoals de rol nu geschreven is past Carlo Boszhard totaal niet in ‘t plaatje.
Laten we hopen dat ‘t voor een film of serie of zo is idd. Ik hoef Carlo Boszhard niet zozeer terug in het theater te zien.