Varen met Shaffy - Amsterdam
change_status
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

RAMSES SHAFFY VAART NOG EEN RONDJE DOOR AMSTERDAM
Rondvaart wegens succes verlengt

Amsterdam, 10 augustus 2017 — Ramses Shaffy; hij heeft een grote staat van dienst en sinds dit voorjaar zijn eigen rondvaart. Tijdens ‘Varen met Shaffy’ krijg je de kans om Amsterdam door de ogen van de beruchte chansonnier te zien. De boot neemt je mee langs de plekken in Amsterdam waar Shaffy woonde en werkte, maar ook buurten waar hij over zong. De muziek en anekdotes over het onstuimige leven van Ramses staan tijdens de anderhalf uur durende vaart centraal. Meer informatie en vertrektijden zijn te vinden op de website van Blue Boat Company.

Aan boord vertolkt de theatrale band En Vrac het verhaal van de zanger. De band treedt op met een energie en muzikaliteit die onlosmakelijk met Shaffy’s werk verbonden is. ‘Varen met Shaffy’ is een vaart waarbij grote hits als ‘Laat me’ en ‘Sammy’ nog één keer voorbijkomen.


Prijs en boekingen
De Shaffy vaart vertrekt vanaf september op verschillende data en tijdstippen. Tickets bedragen € 35,- en zijn online te bestellen via http://www.blueboat.nl.

“Ik zal ook wel een keertje sterven
Daar kom ik echt niet onderuit
Ik laat mijn liedjes dan maar zwerven
En verder zoek je het maar uit”


Ramses Shaffy, Laat me (1978)

[/quote]

  [ # 1 ] 13 August 2017 02:47 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1642
Geregistreerd  2009-02-12

Dit lijkt me heel leuk! Iemand die al mee is geweest en zijn ervaring wil delen?

  [ # 2 ] 24 August 2017 03:47 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1642
Geregistreerd  2009-02-12

Niemand die al mee is geweest?