Chantal Janzen lanceert ‘&C Me talent stage’
change_status
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

  Chantal Janzen lanceert ‘&C Me talent stage’ en wil daarmee talent een podium bieden.
&C Me talent stage
Vandaag, donderdag 14 september, vond de lancering van &C Me talent stage plaats in het Tobacco Theater in Amsterdam. Tijdens deze feestelijke middag presenteerde Chantal Janzen de eerste creatieve talenten van haar platform.

&C Me talent stage is onderdeel van Chantals multimediamerk &C. &C Me talent stage geeft talenten de kans zich via dit online platform te laten zien aan de wereld. Chantal Janzen: “Voor sommigen is een klein publiek al genoeg, voor anderen is het grote podium een droom. En daar heb je nu eenmaal een zetje voor nodig. Daarom lanceren wij nu &C Me talent stage, een platform waar talenten kunnen laten zien en horen wat ze in huis hebben. Als ik in de toekomst ook maar een aantal talenten dat ene zetje in de goede richting mag geven, zou ik dat geweldig vinden.”

&C Me talent stage biedt talenten daarnaast de kans hun netwerk uit te breiden. Opdrachtgevers kunnen talenten scouten en unieke samenwerkingen met hen opzetten. Ook kunnen de talenten onderling gebruikmaken van elkaars talent door een oproep te plaatsen. Zo zou een zangeres in contact kunnen komen met een filmmaker om samen een mooie videoclip te creƫren.

Groentje, voor alles is een eerste keer
Tijdens de lancering werd ook het oktobernummer ‘Groentje’ van &C Magazine gepresenteerd. Dit nummer staat in het teken van een ‘groentje’ zijn, want voor alles is een eerste keer. Chantal vertelt over haar eigen ervaringen als jong en onbekend talent. Daarnaast interviewt ze Katja Herbers, die de top wil bereiken in Hollywood. Ook lees je de verhalen van aanstormend talent in de rubrieken Gespot en Open Podium en vertellen ‘groentjes’ over hun eerste keer.

Geef je nu op!
Kun jij fotograferen, schrijven, zingen, dansen, creatieve concepten bedenken, video’s of films maken? Dan zoeken we jou! Meld je aan voor de &C Me talent stage via de website http://www.andc.tv/talent.

De BankGiro Loterij is partner van &C Me talent stage


Extra
Benieuwd naar de eerste talenten van de &C Me talent stage? Bekijk onze video:
https://youtu.be/OpqEJCLzejA