2 of 4 |  < 1 2 3 4 > 
Company naar Londen met Patti LuPone
  [ # 16 ] 12 July 2018 12:48 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  661
Geregistreerd  2005-05-05

Nog 2 nieuwe namen erbij:

The complete Company company is now: Rosalie Craig as Bobbie, Patti LuPone as Joanne, Mel Giedroyc as Sarah, Jonathan Bailey as Jamie, George Blagden as PJ, Ashley Campbell as Peter, Richard Fleeshman as Andy, Alex Gaumond as Paul, Richard Henders as David, Ben Lewis as Larry, Daisy Maywood as Susan, Jennifer Saayeng as Jenny, Matthew Seadon-Young as Theo, Gavin Spokes as Harry, Michael Colbourne, Francesca Ellis, Ewan Gillies, Grant Neal and Jaimie Pruden.

   Handtekening   

MarcelHensema*TimTeunissen*JobGreuter*Kooten,Spaaij,Bosch*Roosendaal, Boer*Michelle van de Ven*Luuk Ransijn*Marijn Brouwers*Marjolijn Touw*Renee van Wegberg*Rundfunk*Cinderella*The Visit

  [ # 17 ] 28 September 2018 03:49 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Gisteren de tweede preview gezien en de productie is écht fantastisch. Ik ben wel benieuwd wat er in de previews nog gaat sneuvelen, want de voorstelling duurde nu nog een kleine drie uur. Zoals Marianne Elliott gisteren ook in het begin in haar praatje aangaf, zou het publiek wel eens getuige zijn van scènes die nooit meer gezien zullen worden. Zeker een aanrader!

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 18 ] 29 September 2018 12:21 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Ik was ook bij de tweede try-out en was erg onder de indruk.
Wat een mooie productie is het geworden. Technisch misschien wel een beetje veel, wat niet perse nodig is.

De cast is waanzinnig. Erg divers en kloppend voor deze tijd. Jonathan Bailey stal toch wel de show als Jamie (voorheen Amy) met zijn ‘I’m not getting married today’.

Zou heel graag over een paar weken nog eens gaan..

  [ # 19 ] 30 September 2018 05:43 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  745
Geregistreerd  2015-04-02

ohhh dit was me een feest! Wat een fijne show!

   Handtekening   

I believe that God lives on a planet called Kolob.
I once sat next to Stephen Schwartz during a preview of Carrie B)

  [ # 20 ] 30 September 2018 07:48 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  349
Geregistreerd  2005-05-11

Ik ben zaterdagavond geweest, wat een feestje! Goede hedendaagse productie hebben ze ervan gemaakt. Not getting married today is wel een hoogtepunt naast Patti! Zou zo nog een keer gaan!

  [ # 21 ] 18 October 2018 06:14 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

De boekingsperiode is inmiddels verlengd tot en met 30 maart 2019.

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 22 ] 18 October 2018 12:20 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Oef dat geeft de kans om een tweede keer te gaan!

Ik zag de 2de try-out en wat ik aan verslagen lees, is er best wel wat veranderd.

  [ # 23 ] 18 October 2018 06:47 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  661
Geregistreerd  2005-05-05

Theo - 18 October 2018 06:14 AM

De boekingsperiode is inmiddels verlengd tot en met 30 maart 2019.

Kijk daar word ik blij van, kan ik het 3x zien 😊

   Handtekening   

MarcelHensema*TimTeunissen*JobGreuter*Kooten,Spaaij,Bosch*Roosendaal, Boer*Michelle van de Ven*Luuk Ransijn*Marijn Brouwers*Marjolijn Touw*Renee van Wegberg*Rundfunk*Cinderella*The Visit

  [ # 24 ] 26 October 2018 07:31 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  661
Geregistreerd  2005-05-05

Er komt een CD van deze voorstelling. Verwachting is eind november begin december.

   Handtekening   

MarcelHensema*TimTeunissen*JobGreuter*Kooten,Spaaij,Bosch*Roosendaal, Boer*Michelle van de Ven*Luuk Ransijn*Marijn Brouwers*Marjolijn Touw*Renee van Wegberg*Rundfunk*Cinderella*The Visit

  [ # 25 ] 06 November 2018 08:29 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Vorige week voor de tweede keer ‘Company’ gezien, een matineevoorstelling met de voltallige eerste cast. In vergelijking met de preview die ik zag is zijn er vooral in de staging en choreografie wat grotere en kleine aanpassingen gedaan en dan vooral in de tweede akte : ‘Side By Side By Side’ en ‘Being Alive’. Verder is ‘Poor Baby’ in mijn idee aangepast en een stuk uitgebreid. En als mijn geheugen me niet in de steek laat, de blauwe kostuums van Andy, Theo en PJ verdwenen in ‘You Could Drive A Person Crazy’ en dat paste een stuk beter in de setting. Ik heb wederom enorm genoten. Deze ‘Company’ is een briljante voorstelling. Ik zou zo weer gaan.

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 26 ] 16 November 2018 11:06 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  941
Geregistreerd  2011-03-21

Speelt Patti LuPone eigenlijk alles? Ik kan er zo snel even niets over vinden..

  [ # 27 ] 16 November 2018 11:06 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  713
Geregistreerd  2010-02-28

Kennelijk heeft ze het fantastisch naar haar zin (via the wandelgangen gehoord) en speelt ze volgens mij inderdaad alles.

  [ # 28 ] 17 November 2018 08:24 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  519
Geregistreerd  2013-12-14

ik heb van de ushers begrepen dat de cast in beginsel alles speelt, tenzij in geval van ziekte etc. het is incl de verlenging ‘maar’een run van een half jaar.

  [ # 29 ] 24 November 2018 09:55 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

De cast CD van ‘Company’ wordt dit weekend opgenomen. Een releasedatum is nog niet bekend.

A cast recording of Marianne Elliott’s production of Company is being created this weekend, it has been confirmed by production company Elliott and Harper.

The recording will feature the cast of Elliott’s current revival of Stephen Sondheim and George Furst’s musical, which switches the gender of the lead character Bobby to Bobbie.

The recordings are rumoured to be supervised by Stephen Sondheim and the sessions will be filmed for use in a documentary about the making of the musical. The release date for the recording has not yet been confirmed.

Bron : Whatsonstage

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 30 ] 24 November 2018 06:14 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  168
Geregistreerd  2012-07-17

Is er een kans dat er nog een keer verlengd wordt?

   Handtekening   

Chantalfan

 < 1 2 3 4 > 
2 of 4