Masterclass Liedinterpretatie door Renée van Wegberg
change_status
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  1
Geregistreerd  2017-10-03

Op 7 oktober staan er twee supergave workshops op het programma. En jij kun jouw dag helemaal afmaken door te kiezen voor het VIP-Pakket!

Samen met Renée van Wegberg en Mark van Haasteren ga ik met je aan de slag. Renée leert je de fijne kneepjes van het vak op het gebied van liedinterpretatie, Mark geeft je een les auditietraining en ik zorg ervoor dat je stem goed is opgewarmd en dat je stemtechnisch gezond en vrij kan zingen.

Voor de lucky few heb ik nog een speciale aanbieding. Behalve dat ik Vocal Coach ben, coach ik ook mensen die zoekende zijn. In werk of opleiding. Mensen die niet blij zijn met wat ze nu doen, maar niet weten hoe de stap te zetten en hun droomdoelen wel te behalen. Mensen die stiekem wel weten wat ze het liefste zouden doen, maar zich door angst laten weerhouden van het zetten van de eerste stap.
Leef jij jou gedroomde leven? Of zijn er dingen die je misschien graag anders zou zien? Ik help je graag op weg!

Herken je jezelf hierin? à‰n houd je van zingen? Schrijf je dan snel in voor het VIP-Pakket. Je volgt dan de workshops van Mark en Renée, krijgt een speciale Coachingssessie met mij en ik zorg voor een hapje en een drankje.

Check alle informatie op http://musicstaracademy.nl/workshops/