Les Miserables in Tecklenburg
change_status
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  519
Geregistreerd  2013-12-14

Vandaag is de voorverkoop begonnen voor Les Mis in het openlucht theater in Tecklenburg, vlak over de grens. Vanaf 22 juni t/m 15 september 2018 te zien.
Met o.a. Patrick Stanke als Valjean en David Jacobs als Enjolras.
voorverkoop via:  http://www.eventim.de/tickets.html?fun=erdetail&affiliate=TEC&doc=erdetaila&erid=1858708&xtor=AL-6071-[Linkgenerator]-[TEC]

  [ # 1 ] 02 July 2018 10:32 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  519
Geregistreerd  2013-12-14

En inmiddels staat onze recensie van deze fantastische productie op de website.

http://www.musicalworld.nl/artikel/les_miserables_in_het_openlucht_theater_van_tecklenburg/

Voor hen die gaan, heel veel plezier en we horen graag hoe jij het ervaren hebt.

  [ # 2 ] 02 July 2018 02:52 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  661
Geregistreerd  2005-05-05

Ik ga ergens half augustus ben heel benieuwd of ik ook zo enthousiast ben 😊

Zit het nummer “Confrontation” helemaal niet in de voorstelling of niet bij het sterfbed van Fantine?
Hoop het toch wel want ik vind het altijd prachtig nummer.

   Handtekening   

MarcelHensema*TimTeunissen*JobGreuter*Kooten,Spaaij,Bosch*Roosendaal, Boer*Michelle van de Ven*Luuk Ransijn*Marijn Brouwers*Marjolijn Touw*Renee van Wegberg*Rundfunk*Cinderella*The Visit

  [ # 3 ] 02 July 2018 03:25 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  519
Geregistreerd  2013-12-14

Als ik goed heb opgelet is er in de score niets veranderd.  Er is alleen geen fysiek duel. Je ziet Fantine met andere zieken in een verpleegtehuis liggen (er zijn meerdere bedden met zieken) en de verpleging (een zuster met op het oog de nodige autoriteit) maakt de mannen non verbaal duidelijk dat deze plek niet geschikt is om een ruzie uit te vechten…

[ Gewijzigd: 02 July 2018 03:29 PM by MarkZ ]
  [ # 4 ] 23 August 2018 07:21 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1874
Geregistreerd  2006-09-11

De lovende recensie hier van Mark deed me besluiten toch maar weer eens een bezoek aan Les Mis te wagen. Geen minuut spijt van gehad. Wat een magische productie is dit zeg. Lang geleden dat ik een publiek zà³ muis en muisstil heb gehoord en dat er voor en na de pauze zo’n spontane oprechte ovaties waren. Volkomen terecht. De laatste productie in NL was een afknapper voor me, ik kreeg het bijna niet uitgezeten, zo traag en saai vond ik het toen. Dit was van het begin tot eind boeiend.

Het lijkt wel alsof het verhaal geschreven is om in deze prachtige setting gespeeld te worden. Werkelijk betoverd mooi sommige scenes en lichteffecten. De hele sfeer van de voorstelling is gewoon magisch. Geholpen door een fantastische cast en spectaculair groot ensemble komt de schoonheid van de muziek weer eens volledig tot zijn recht. Niks saai en langdradig. Bij het laatste slotakkoord realiseerde ik me pas dat de 3 uur er al weer opzaten en werd de betovering langzaam verbroken. Als je van de muziek van Les Mis houdt: gaat dit zien zou ik zeggen, een mooiere productie gaat er de komende jaren echt niet meer komen vermoed ik.

Super blij dat ik de reis gemaakt heb. Wat een mooie avond was dit. Zucht ..... wat kan theater dan toch soms heerlijk zijn ......

   Handtekening   

Het is niet de criticus die telt. De eer komt toe aan de man die daadwerkelijk in de arena staat , die als het tegenzit en hij faalt, in elke geval grote moed heeft getoond. T. Roosevelt