13 of 13 | ‹ First  < 11 12 13
The Addams Family
  [ # 181 ] 21 February 2019 10:52 AM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  85
Geregistreerd  2010-02-12

Gisteren genoten van een eerste keer Addams Family in Heerlen. We hadden Marjolein Teepen als Morticia Addams, beetje een domper voor mijn moeder aangezien zij speciaal voor Pia ging. Maar we hebben een leuke avond gehad. Marjolein is een zeer waardige vervangster voor Pia. Haar zang was goed en ik vond haar ook heel komisch spelen. Julia was op als Wednesday, voor mij de verrassing van de avond. Wat een goede stem en ook leuk samen met Terence. Ik heb genoten van deze voorstelling, lekker een avondje lachen zonder al teveel nadenken.

Oh en Raymond Paardekoper aka Lurch. Geniaal! Het publiek deed lekker met hem mee tijdens de opening van acte 2.

  [ # 182 ] 26 March 2019 08:10 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  745
Geregistreerd  2015-04-02

Ik heb een kaartje te koop voor as donderdag (rij 3). Helaas voor een dag gekocht dat ik zelf niet kan.
Hij was 64 euro, maar mag weg voor een prikkie! Bij interesse graag even PM’en.

   Handtekening   

I believe that God lives on a planet called Kolob.
I once sat next to Stephen Schwartz during a preview of Carrie B)

  [ # 183 ] 27 March 2019 07:22 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  886
Geregistreerd  2012-07-24

Maik21 - 21 February 2019 10:52 AM

Gisteren genoten van een eerste keer Addams Family in Heerlen. We hadden Marjolein Teepen als Morticia Addams, beetje een domper voor mijn moeder aangezien zij speciaal voor Pia ging. Maar we hebben een leuke avond gehad. Marjolein is een zeer waardige vervangster voor Pia. Haar zang was goed en ik vond haar ook heel komisch spelen. Julia was op als Wednesday, voor mij de verrassing van de avond. Wat een goede stem en ook leuk samen met Terence. Ik heb genoten van deze voorstelling, lekker een avondje lachen zonder al teveel nadenken.

Oh en Raymond Paardekoper aka Lurch. Geniaal! Het publiek deed lekker met hem mee tijdens de opening van acte 2.

Ik zag deze voorstelling alweer op 16 maart. Ik sluit me volledig en woordelijk aan bij hetgeen hierboven staat. Behalve dat de domper geheel en al voor mij was (want alleen 😊 ), maar die was al wel een beetje ingecalculeerd gezien de privésituatie van Pia.

   Handtekening   

En ook al vlieg ik solo, ik vlieg tenminste vrij!

  [ # 184 ] 28 March 2019 10:19 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  77
Geregistreerd  2006-09-04

Ik vond het een hele leuke voorstelling. Sommige grappen/ vertalingen vond ik persoonlijk wat minder maar wat een goede cast, mooi inventief decor, leuke band met enkele uitschieters van liedjes. We hebben ons uitstekend vermaakt. Jammer dat het balkon half leeg was. Net als A Little Night Music verdiend deze musical wel uitverkochte zalen.

‹ First  < 11 12 13
13 of 13