Music Hall - Best of Musicals
change_status
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Music Hall presenteert met ‘The Best of Musicals’
de grootste hits uit de bekendste musicals

Met live orkest en indrukwekkende cast!
Hans Peter Janssens, Deborah De Ridder,
Fleur Brusselmans, Elke Buyle,....

23 t/m 25 februari 2018 - Stadsschouwburg Antwerpen


Een wervelend spektakel, waarin een gelauwerd ensemble met de strafste musicalstemmen van Vlaanderen en Nederland, de grootste hits uit de bekendste en meest geliefde musicals brengt; dat is wat Music Hall tussen 23 en 25 februari 2018 presenteert in Stadsschouwburg Antwerpen met ‘The Best of Musicals’.

Het lijstje aan musicals waaruit wereldhits voortvloeiden, of die nummers voortbrachten die ondertussen tot het collectieve muzikale geheugen behoren, oogt behoorlijk impressionant. Evita (‘Don’t Cry For Me Argentina’), Mamma Mia! (‘Dancing Queen’), Les Misérables (‘Bring Him Home’), Grease (‘Greased Lightning’), The Phantom of the Opera (‘The Music of the Night’), Cats (‘Memory’), Jersey Boys (‘Oh What A Night’), Jekyll & Hyde (‘This is The Moment’), Frozen (‘Let It Go’),... . Deze en nog veel meer absolute classics uit uw favoriete musicals, gebracht door een live orkest en een indrukwekkende cast met o.a. Hans Peter Janssens, Deborah De Ridder, Marleen van der Loo, Sven Tummeleer, Charlotte Campion, Reuben De Boel, Christophe Coenegrachts, Fleur Brusselmans, Jervin Weckx en Elke Buyle, zullen zorgen voor een onvergetelijke en overweldigende aaneenschakeling van hoogtepunten. Mis dit ultieme musicalspektakel niet! 

Tickets & info ‘The Best of Musicals’: http://www.musichall.be


Binnenkort wordt de rest van het ensemble en de volledige lijst met nummers die gebracht zullen worden bekendgemaakt!

  [ # 1 ] 14 January 2018 01:01 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  39
Geregistreerd  2016-04-17

Is ter vervanging van de Chaplin-shows die geprogrammeerd stonden.

  [ # 2 ] 14 January 2018 10:04 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  53
Geregistreerd  2005-10-25

“Een wervelend spektakel, waarin een gelauwerd ensemble met de strafste musicalstemmen van Vlaanderen en Nederland”

Ligt het nou aan mij of is Marleen van der Loo de enige die uit Nederland komt?!

  [ # 3 ] 09 February 2018 05:05 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Op basis van de volledige castlijst heb je nog steeds gelijk Milan

Mozart-revelatie Ruben Van keer deelt podium
met Belgisch musicalicoon Hans Peter Janssens
in ‘The Best of Musicals’

23 t/m 25 februari 2018 - Stadsschouwburg Antwerpen

Nadat eerder ‘Roodkapje’ Lauren De Ruyck al werd toegevoegd aan de gelauwerde cast van ‘The Best of Musicals’, krijgt dit ultieme musicalspektakel met Mozart-revelatie Ruben Van keer nog een stevige injectie jong talent toegediend. Na de lovende reacties van pers en publiek aangaande zijn verbluffende prestaties als hoofdrolspeler in ‘Mozart! - de Musical’, mag de 27-jarige musicalacteur nu enkele nummers uit deze, maar ook uit andere musicals brengen in dit wervelend spektakel, waarin een ensemble met de strafste musicalstemmen, de grootste hits uit de bekendste en meest geliefde musicals brengt. Zo zal Ruben in ‘The Best of Musicals’ o.a. het podium delen met Belgisch musicalicoon Hans Peter Janssens. Een hele eer en iets waar hij enorm naar uitkijkt, zo zegt Ruben zelf. ‘The Best of Musicals’ van 23 t/m 25 februari 2018 in Stadsschouwburg Antwerpen. Tickets & info: http://www.musichall.be 
 

“‘Mozart!’ was een onwaarschijnlijke productie en ervaring, waarin ik me volledig gesmeten heb de voorbije maanden”, aldus Ruben Van keer. “De positieve reacties deden me uiteraard enorm veel deugd, maar ik besef dat ik me met ‘The Best of Musicals’ opnieuw zal moeten bewijzen. Bovendien heb ik ontzettend veel zin om met o.a. Hans Peter Janssens in een productie te staan. Hij is hét Belgische musicalicoon en niet alleen voor mij, maar ik denk voor zowat alle jonge musicalacteurs en -actrices een enorme inspiratiebron. Een hele eer dus om met hem het podium te mogen delen. Ik zal mijn ogen en oren zeker de kost geven, om zoveel mogelijk van hem op te kunnen steken”, zo besluit Ruben.

Het lijstje aan musicals waaruit wereldhits voortvloeiden, of die nummers voortbrachten die ondertussen tot het collectieve muzikale geheugen behoren, oogt behoorlijk impressionant. Evita (‘Don’t Cry For Me Argentina’), Mamma Mia! (‘Dancing Queen’), Les Misérables (‘Bring Him Home’), Grease (‘Greased Lightning’), The Phantom of the Opera (‘The Music of the Night’), Cats (‘Memory’), Jersey Boys (‘Oh What A Night’), Jekyll & Hyde (‘This is The Moment’), Frozen (‘Let It Go’),... . Deze en nog veel meer absolute classics uit uw favoriete musicals, gebracht door een live orkest en een indrukwekkende cast met
Hans Peter Janssens,
Deborah De Ridder,
Fleur Brusselmans,
Ruben Van keer, 
Marleen van der Loo,
Sven Tummeleer,
Charlotte Campion,
Reuben De Boel,
Lauren De Ruyck,
Christophe Coenegrachts,
Jervin Weckx en
Elke Buyle, zullen zorgen voor een onvergetelijke en overweldigende aaneenschakeling van hoogtepunten.

Mis dit ultieme musicalspektakel niet! 

Tickets & info ‘The Best of Musicals’: http://www.musichall.be

  [ # 4 ] 10 March 2018 09:16 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Extra shows na overweldigend succes!

‘The Best of Musicals’
keert ook dit seizoen al terug!

4 mei 2018 - Stadsschouwburg Antwerpen
5 mei 2018 - Capitole Gent

Eind februari presenteerde Music Hall in Stadsschouwburg Antwerpen ‘The Best of Musicals’. Gelauwerde musicalsterren als Hans Peter Janssens, Deborah De Ridder en Fleur Brusselmans, maar ook jong aanstormend talent zoals Lauren De Ruyck en Ruben Van keer, brachten absolute classics en hits uit tot de verbeelding sprekende titels als Les Misérables, Grease, Cats, The Phantom of The Opera, Mamma Mia! en Jekyll & Hyde. Het liep drie dagen storm voor dit wervelend spektakel en het blik superlatieven werd na afloop gretig opengetrokken door het enthousiaste publiek en de media. Een vervolg kon en mocht dus niet uitblijven, en dat komt er zelfs al vroeger dan verwacht…

Music Hall zal ‘The Best of Musicals’ niet enkel de komende seizoenen opnieuw op het programma zetten, er komen ook dit seizoen al extra shows! Zo mag Stadsschouwburg Antwerpen zich op vrijdag 4 mei 2018 nog eens opmaken voor een rondje ‘The Best of Musicals’ en wordt dit ultieme musicalfeest een dag later, op zaterdag 5 mei, geserveerd in Capitole Gent.
Tickets & info ‘The Best of Musicals’: http://www.musichall.be 


Evita (‘Don’t Cry For Me Argentina’), Mamma Mia! (‘Dancing Queen’), Les Misérables (‘Bring Him Home’), Grease (‘Greased Lightning’), The Phantom of the Opera (‘The Music of the Night’), Cats (‘Memory’), Jersey Boys (‘Oh What A Night’), Jekyll & Hyde (‘This is The Moment’), Frozen (‘Let It Go’),..., deze en nog veel meer absolute classics uit uw favoriete musicals, gebracht door een live orkest en een indrukwekkende cast met Hans Peter Janssens, Deborah De Ridder, Fleur Brusselmans, Ruben Van keer,  Marleen van der Loo, Sven Tummeleer, Charlotte Campion, Reuben De Boel, Lauren De Ruyck, Christophe Coenegrachts, Jervin Weckx en Elke Buyle, zullen ook op 4 en 5 mei 2018 opnieuw zorgen voor een onvergetelijke en overweldigende aaneenschakeling van hoogtepunten.

Mis dit ultieme musicalspektakel niet! 

EEN PRODUCTIE VAN MUSIC HALL TS, GEREALISEERD MET DE STEUN VAN DE TAX SHELTER MAATREGEL VAN DE BELGISCHE FEDERALE OVERHEID.

  [ # 5 ] 15 March 2018 10:24 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1099
Geregistreerd  2010-04-28

MusicHall gaat volgend seizoen Evita in reprise nemen.
In het najaar speelt het ook in de Nederlandse theaters

  [ # 6 ] 15 March 2018 10:29 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  833
Geregistreerd  2008-06-06

Zou leuk zijn, Evita is nog steeds 1 van de klassiekers die nog op de lijst staat om te zien!

  [ # 7 ] 15 March 2018 10:57 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  111
Geregistreerd  2016-04-27

sky14 - 15 March 2018 10:24 AM

MusicHall gaat volgend seizoen Evita in reprise nemen.
In het najaar speelt het ook in de Nederlandse theaters

Wat is je bron? Het lijkt me sterk namelijk aangezien Graaf&Cornelissen; ook Evita brengen komend seizoen.

  [ # 8 ] 15 March 2018 04:37 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Gekke gedachte misschien hoor, maar zouden deze twee partijen samen deze productie kunnen brengen?

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 9 ] 16 March 2018 08:23 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1099
Geregistreerd  2010-04-28

musicfever - 15 March 2018 10:57 AM
sky14 - 15 March 2018 10:24 AM

MusicHall gaat volgend seizoen Evita in reprise nemen.
In het najaar speelt het ook in de Nederlandse theaters

Wat is je bron? Het lijkt me sterk namelijk aangezien Graaf&Cornelissen; ook Evita brengen komend seizoen.

Een theater in Belgie waar ze vlaams spreken maar ik heb zelf link naar Musichall gelegd

  [ # 10 ] 24 March 2018 02:01 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Wegens massale belangstelling!
‘The Best of Musicals’ ook op zondag 6 mei in Stadsschouwburg Antwerpen

Eind februari presenteerde Music Hall in Stadsschouwburg Antwerpen ‘The Best of Musicals’. De wervelende productie met een spervuur aan hits en klassiekers, uit tot de verbeelding sprekende titels als Les Misérables, Grease, Cats, The Phantom of The Opera, Mamma Mia! en Jekyll & Hyde, werd op luid applaus en met veel enthousiasme onthaald door de musicalfans. In die mate zelfs dat producent Music Hall besloot dit ultieme musicalfeest niet enkel de komende seizoenen terug te laten keren, maar ook dit seizoen, op 4 mei in Stadsschouwburg Antwerpen en 5 mei in Capitole Gent, het feestje nog eens over te doen.

De belangstelling is echter dermate groot voor deze extra shows in mei, dat er nog een extra show wordt toegevoegd aan het programma. Zo mag Stadsschouwburg Antwerpen zich op zondag 6 mei (15u) opmaken voor nog een rondje ‘The Best of Musicals’ en kan het publiek ook dan gaan genieten van hits als ‘Don’t Cry For Me Argentina’, ‘Waterloo’, ‘Greased Lightning’, ‘This is The Moment’, ‘Laat het los’ en ‘Stayin’ Alive’, en beklijvende songs zoals ‘The Music of the Night’, ‘Memory’ en ‘I Dreamed A Dream’. Tickets & info ‘The Best of Musicals’: http://www.musichall.be