2 of 2 |  < 1 2
Iedereen beroemd
  [ # 16 ] 21 March 2019 07:21 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  352
Geregistreerd  2011-10-02

Musical Wim - 21 March 2019 05:56 AM

De resterende shows zijn geannuleerd. Trekt niet genoeg publiek.

De zalen zaten nochtans vrij vol, in Leuven moest je al op het balkon gaan zitten.

Op de website van 30CC staat te lezen dat het niet doorgaat doordat men een inschattingsfout heeft gemaakt bij het maken van het decor en dat het transporteren ervan niet mogelijk is.

  [ # 17 ] 21 March 2019 07:24 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  77
Geregistreerd  2010-02-25

Ik ben er niet zeker van of dat wel de echte reden is. De extra shows in Antwerpen zijn ook afgelast en daar kon het decor gewoon blijven staan 😊 Erg jammer.

  [ # 18 ] 22 March 2019 10:07 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Dit is dan wel weer heel netjes.

Beste bezoeker

Je kocht één of meerdere kaartjes voor de voorstelling ‘Iedereen Beroemd’ van Judas Theaterproducties van donderdag 4 april 2019. Gisteren, woensdag 20 maart in de namiddag, kregen wij de boodschap dat de reisvoorstellingen in Aalst, Roeselare, Leuven en helaas ook Heist-op-den-Berg worden geannuleerd omdat het decor technisch niet in staat is om mee te kunnen reizen. We zitten hier enorm mee verveeld,  maar in bijgevoegde verklaring van Judas Theaterproducties kan u lezen dat dit geheel buiten onze wil gebeurt.

Toch willen wij ons publiek de kans geven om de voorstelling alsnog bij te wonen. Dit kan echter alleen nog in Theater Elckerlyc te Antwerpen nu zaterdag 23 maart om 20.15 uur. CC Zwaneberg organiseert gratis busvervoer heen en terug vanop het Cultuurplein.

Is deze nieuwe datum voor jou geen probleem en wil je gebruik maken van gratis busvervoer naar Antwerpen?
        - Bevestig dit dan even via mail.
        - Je huidige tickets zullen worden omgeruild voor een zitplaats in Theater Elckerlyc.
        - We verzamelen om 18.15 uur và³à³r de ingang van het Cultuurcentrum. Duur voorstelling: 70 minuten — pauze — 60 minuten
De nieuwe datum past niet voor jou? Dan zijn er twee opties:
-    Je krijgt via mail een waardebon van Cultuurcentrum Zwaneberg. Deze is 1 jaar geldig en kan dus gebruikt worden voor het nieuwe cultuurseizoen 2019-2020.
-    Je bezorgt ons jouw rekeningnummer (IBAN). We storten het betaalde bedrag dan zo snel mogelijk terug.


We beseffen dat dit gezien de tijdsdruk geen prettig nieuws is maar vonden het toch de moeite om jou de keuze te laten.
Mag ik vragen om mij và³à³r morgen vrijdag 22 maart om 16 uur een antwoord te bezorgen? Alvast bedankt.

Met vriendelijke groeten,
Debbie Jacobs
Medewerker ticketadministratie en onthaal CC Zwaneberg

Cultuurcentrum Zwaneberg

Cultuurplein 1, 2220 Heist-op-den-Berg

  [ # 19 ] 22 March 2019 12:27 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  352
Geregistreerd  2011-10-02

Helaas is vandaag dus bevestigd dat het om te weinig bezoekers gaat en het decor dus niet de echte reden is.

  [ # 20 ] 23 March 2019 10:57 AM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  39
Geregistreerd  2016-04-17

In Antwerpen hebben ze volgens mij de fout gemaakt om extra voorstellingen aan te kondigen, terwijl ze al in moeilijkheden zaten.

Persoonlijk heb ik geen 2e keer geboekt in Antwerpen, omdat ik ze dichterbij kon zien. Dus is eigenlijk wel jammer, en vandaag kan ik jammer genoeg niet meer gaan kijken.

 < 1 2
2 of 2