2 of 10 |  < 1 2 3 4 >  Last ›
Volgende Productie Circustheater
  [ # 16 ] 06 March 2018 02:44 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  91
Geregistreerd  2017-06-28

Ik zat net te denken misschien dat Mamma Mia wel de opvolger gaat worden van the lion king, of is dat een hele rare gedachte.

  [ # 17 ] 06 March 2018 02:56 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1874
Geregistreerd  2006-09-11

Tarzan lijkt me onwaarschijnlijk dat die terugkomst in het CT. Mijn indruk was dat de 1e run al moeizaam verkocht ; denk niet dat ze zich daar aan wagen. Sunset dito min of meer: als open eind productie destijds ( nog in de hoogtijdagen van ALW) al geschrapt omdat de show in Duitsland totaal niet liep. Uiteindelijk een nationale tour en ook die had maar matige zaalbezettingen ondanks Douwes/Kleinsma. Zou het wel gaaf vinden Sunset, maar ook die gaat het niet worden vrees ik.

Ik hoop eigenlijk ook op een nieuwe show, liefst eens geen Disney. Wat dan wel ? Geen direct idee. Hamilton gaat het voorlopig niet worden en verder schiet me niet echt direct een internationale niet Disney hit te binnen die het ook goed zou doen als open eind productie in het CT. Rebecca vond ik zelf wel aardig ( in ieder geval weer eens een totaal ander type musical ) maar daar gaat NL ook niet massaal voor naar Schevibgen is mijn inschatting. Van mij mag het in ieder geval weer eens een voorstelling zijn die een beetje ergens over gaat. Geen Disney/familiemusical, geen jukebox ding zou fijn zijn.

   Handtekening   

Het is niet de criticus die telt. De eer komt toe aan de man die daadwerkelijk in de arena staat , die als het tegenzit en hij faalt, in elke geval grote moed heeft getoond. T. Roosevelt

  [ # 18 ] 06 March 2018 03:25 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  245
Geregistreerd  2013-06-17

2 weken geleden heb ik alladin op broadway gezien.
Als de show ook in deze staat naar nederland zou komen dan zou deze show het goed kunnen doen. .

  [ # 19 ] 06 March 2018 03:26 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  294
Geregistreerd  2007-05-03

Dear Evan Hansen!

* keeps on dreaming *  😏

  [ # 20 ] 06 March 2018 03:28 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  986
Geregistreerd  2013-09-09

^^ ik droom met je mee! Dat zou geweldig zijn!

  [ # 21 ] 06 March 2018 03:54 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  245
Geregistreerd  2013-06-17

Hoezo droom met je mee?
Ik weet niet of jullie een beetje op de hoogte zijn, maar on your feet is ook in originele staat naar Nederland gekomen.

  [ # 22 ] 06 March 2018 04:26 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Zou Singin’ in the Rain misschien iets kunnen zijn? Bekende titel die ook wel past in het huidige klimaat. Stage heeft al een aantal producties in het buitenland geproduceerd.

En zijn er nog plannen om iets met Rocky te doen? Geflopt op Broadway, maar in Duitsland wel een succes volgens mij.

  [ # 23 ] 06 March 2018 04:46 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  986
Geregistreerd  2013-09-09

Lars - 06 March 2018 03:54 PM

Hoezo droom met je mee?
Ik weet niet of jullie een beetje op de hoogte zijn, maar on your feet is ook in originele staat naar Nederland gekomen.

Zeker waar, alleen zijn er volgens mij nog geen enkele aanwijzingen dat DEH naar Nederland zou komen. Daarom mijn opmerking, ik zou het geweldig vinden alleen is het nu nog onwaarschijnlijk dat deze binnenkort in Nederland te zien zal zijn.

  [ # 24 ] 06 March 2018 07:51 PM
Avatar
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  34
Geregistreerd  2007-05-28

Het word heel hoog tijd voor de Phantom weer terug in Nederland, cats komt al voor de 3e keer, les miserables al 2x, dus nu tijd voor de phantom, en gelijk erachteraan, de australische versie van Love never Dies.

Wat ik hier lees over geen musical klimaat voor de phantom, vind ik vreemde opmerking, want wat verstaan we onder een musical?

Al die liedjes van Abba, Queen, nu weer Gloria Estevan, en eerdaags Tina Turner, waar musical lied versie van gemaakt word (zelfs vertaald) plakken we achter elkaar en noemen dit een musical…?
Dat heet commercie toch?
Zelfde voor al die disney films die in eens musical worden.

Mischien ook eens tijd voor een terug keer van Saigon?

Maar hoe oud ook, Starlight express in nederland? Vind de jeugd ook leuk denk ik.

En waar blijft dans der Vampieren?

  [ # 25 ] 06 March 2018 08:45 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  216
Geregistreerd  2017-11-26

Ik denk dat er een paar musicals in optie staan voor volgend seizoen.
1. Tarzan, decor makkelijk vanuit Oberhausen te halen en kan prima een seizone vullen mits er een goede cast staat.
2. Aladdin. Dit zou vgm echt fantasich kunnen lopen voor Scheveningen, er zijn ook geruchten dat deze komt.
3. Frozen, zou gwn een goede zet zijn om deze te brengen.

  [ # 26 ] 06 March 2018 08:50 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Phantom - 06 March 2018 07:51 PM

Wat ik hier lees over geen musical klimaat voor de phantom, vind ik vreemde opmerking, want wat verstaan we onder een musical?

Al die liedjes van Abba, Queen, nu weer Gloria Estevan, en eerdaags Tina Turner, waar musical lied versie van gemaakt word (zelfs vertaald) plakken we achter elkaar en noemen dit een musical…?
Dat heet commercie toch?
Zelfde voor al die disney films die in eens musical worden.

Ik begrijp je berichtje eerlijk gezegd niet helemaal, bedoel je dat Phantom meer aan de klassieke musicalvorm voldoet dan jukebox/Disney-producties en daarom succesvol zal zijn?

Er is natuurlijk wel een reden waarom er zo’n overload aan jukebox/Disney-producties is: ze trekken verdomde veel publiek. Daarbij, de revivals van Les Mis en Miss Saigon waren geen overdonderend succes qua bezoekersaantallen, dus onder meer daardoor zou je kunnen concluderen dat het grootste deel van de musicalgangers van nu niet meer zit te wachten op de klassiekers. Daarbovenop vind ik Phantom qua thematiek ook nog eens heel ouderwets, en ik weet niet of dat nog mensen op grote schaal aantrekt.

  [ # 27 ] 06 March 2018 08:57 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  698
Geregistreerd  2009-06-23

Ik denk dat het Tarzan wordt, relatief goedkoop te produceren en ik denk dat het sowieso wel een Disney theater blijft de komende jaren.
The Phantom hoop ik ook maar ik denk dat een tour of het DeLaMar daarvoor wat geschikter zou zijn qua grootte.

  [ # 28 ] 06 March 2018 09:10 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  886
Geregistreerd  2012-07-24

Reindert - 06 March 2018 02:44 PM

Ik zat net te denken misschien dat Mamma Mia wel de opvolger gaat worden van the lion king, of is dat een hele rare gedachte.

Mamma Mia wordt zeer hoogstwaarschijnlijk (99,9%) de opvolger van On Your Feet in het Beatrix Theater in Utrecht.

   Handtekening   

En ook al vlieg ik solo, ik vlieg tenminste vrij!

  [ # 29 ] 06 March 2018 09:35 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Laush - 05 March 2018 08:28 PM
June - 05 March 2018 07:14 PM

Ik had het er gisteren met mijn moeder over dat een revival van één van deze producties een mooie kans zou zijn voor Celinde Schoenmaker om echt naam te maken in Nederland (zodat men haar gaat noemen in hetzelfde rijtje als Pia Douwes, Simone Kleinsma en Stanley Burleson, to name a few).

Ik vraag me af of Celinde hier in de nabije toekomst überhaupt nog een (lang spelende) productie gaat doen, aangezien ze nogal gesetteld in Engeland lijkt.

Dat was het andere deel van het gesprek. 😂

Gilrean - 06 March 2018 03:26 PM

Dear Evan Hansen!

* keeps on dreaming *  😏

Stond deze niet in het rijtje van “we gaan wat kleinere producties brengen in het Delamar”?

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 30 ] 07 March 2018 08:31 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1874
Geregistreerd  2006-09-11

Gilrean - 06 March 2018 03:26 PM

Dear Evan Hansen!

* keeps on dreaming *  😏

Lijkt me een mooie voorstelling. Ik denk ook dat het droomwerk is dat dit in CT komt. Maar is in ieder geval iets wat me erg nieuwsgierig maakt en ik dolgraag zou willen zien.

   Handtekening   

Het is niet de criticus die telt. De eer komt toe aan de man die daadwerkelijk in de arena staat , die als het tegenzit en hij faalt, in elke geval grote moed heeft getoond. T. Roosevelt

 < 1 2 3 4 >  Last ›
2 of 10