3 of 10 |  < 1 2 3 4 5 >  Last ›
Volgende Productie Circustheater
  [ # 31 ] 07 March 2018 08:34 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1874
Geregistreerd  2006-09-11

hannetje - 06 March 2018 09:10 PM
Reindert - 06 March 2018 02:44 PM

Ik zat net te denken misschien dat Mamma Mia wel de opvolger gaat worden van the lion king, of is dat een hele rare gedachte.

Mamma Mia wordt zeer hoogstwaarschijnlijk (99,9%) de opvolger van On Your Feet in het Beatrix Theater in Utrecht.

Goh wat weer een originele keuze .... weer eens heel wat anders ... daarna SNF en Chicago en dan zijn we weer terug bij 20 jaar geleden ....

   Handtekening   

Het is niet de criticus die telt. De eer komt toe aan de man die daadwerkelijk in de arena staat , die als het tegenzit en hij faalt, in elke geval grote moed heeft getoond. T. Roosevelt

  [ # 32 ] 07 March 2018 08:46 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1874
Geregistreerd  2006-09-11

Ik zat er nog eens over na te denken. Wat zijn nu de laatste jaren (qua bezoekersaantallen/zaalbezetting/vol tarief tickets) succesvolle shows geweest in Nederland. Natuurlijk Soldaat van Oranje, maar ook HGIM, Was getekend Annie M.G. Schmidt, Ciske de Rat om maar eens wat te noemen. Wat is de overkomst tussen deze shows: allemaal originele eigen producties met een “Nederlands” thema.

Lijkt er op dat de kans op succes de laatste jaren het grootst is met een dergelijke productie. Dus: een mooie nieuw ontwikkelde eigen productie in het CT zou ik zeggen. Kom maar op. En dan Dear Evan Hansen in DLM.

   Handtekening   

Het is niet de criticus die telt. De eer komt toe aan de man die daadwerkelijk in de arena staat , die als het tegenzit en hij faalt, in elke geval grote moed heeft getoond. T. Roosevelt

  [ # 33 ] 07 March 2018 10:05 AM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  91
Geregistreerd  2017-06-28

Wat mij vooral opvalt is dat de mensen vooral kaartjes kopen als er een bekende en goede musical ster in staat zoals Simone en Pia. Elisabeth in Concert was vorig jaar in een korte periode helemaal vol, waardoor er extra voorstellingen kwamen. Annie is elke avond uitverkocht, en dat komt vooral denk ik door Simone. Daarom zou ik Rebecca of Gypsy geen gekke keuze vinden als opvolger.

[ Gewijzigd: 07 March 2018 10:09 AM by Reindert ]
  [ # 34 ] 07 March 2018 10:20 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  172
Geregistreerd  2010-04-13

Ik gok op Alladin,  mits ze een goede Genie kunnen vinden.
Zag Alladin een poosje geleden op broadway en deze musical heeft voldoende te bieden voor volwassenen en kinderen.

Zou Ghost nog een optie zijn?

  [ # 35 ] 07 March 2018 12:16 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  370
Geregistreerd  2010-10-15

Carlo Boszhard gaf aan dat hij zoveel trainer voor een nieuwe musical rol. Kan mij niet voorstellen dat hij in alladin gaat spelen als de geest. Ik heb slladin in Londen gezien en mij viel de productie heel erg tegen, vond het een van de slechtste musicals die ik had gezien.
Denk ook wel dat hij in Nederland komt, ook omdat in die tijd ook een live versie van alladin in de bioscoop komt en net zoals met mamma Mia 2 gaat dit extra veel publiciteit geven. Mensen zien de film en denken dan dit wil ik ook wel in theater zien. Waarschijnlijk wordt Freek bartels alladin en Romy jasmina. Ik zou er niet heen gaan, vanwege mijn ervaring in Londen, maar zie dit nog wel gebeuren.

Wat ik echt hoop is phantom met René van Kooten en ce,inde schoenmaker. Wat zou ik gelukkig zijn dan, maar zal vast alleen bij een droom blijven

   Handtekening   

Madonna als Norma Desmond. Ik hoop het zo

  [ # 36 ] 07 March 2018 12:19 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Vergeet niet dat SE tegenwoordig alleen nog maar in commercie denkt sinds ze half in handen zijn van een investeringsmaatschappij.
De grote producties moeten commerciële publiekstrekkers zijn. Disney trekt publiek. Dus kans is groot dat er weer iets van Disney komt.

Frozen is nog te vroeg, dat moet eerst zijn succes op Broadway beproeven. Daarna misschien eerst Duitsland.

  [ # 37 ] 07 March 2018 04:08 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Reindert - 07 March 2018 10:05 AM

Wat mij vooral opvalt is dat de mensen vooral kaartjes kopen als er een bekende en goede musical ster in staat zoals Simone en Pia. Elisabeth in Concert was vorig jaar in een korte periode helemaal vol,

‘Dat klopt toch niet helemaal. Bij Sunset Boulevard bijvoorbeeld zaten de zalen zeker niet automatisch vol.

Maar dat mensen in zijn algemeenheid voor bekend gaan en dan vooral titels, , of misschien ook wel laatste kans om… dat blijkt wel heel duidelijk. Ik moet nog zien of deze tweede Elisabeth wel zo hard gaat lopen.

Ik vermoed dat Aladdin de volgende gaat zijn, en denk ook dat The Lion King ook nog wel een tijdje door zou kunnen.

  [ # 38 ] 07 March 2018 05:34 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

stefan050 - 07 March 2018 12:16 PM

Waarschijnlijk wordt Freek bartels alladin en Romy jasmina.

Deze namen zijn wel vaker als mogelijke casting geopperd, maar ik vraag het me af. Romy wilde sowieso niet verder in de musicals en is drukbezet met presenteren en d’r muziek. Bij de rol van Aladdin (granted, heb de show niet gezien) heb ik het idee dat het een beetje in dezelfde categorie valt als Joseph. Volgens mij is Freek -zowel qua leeftijd als kwaliteiten- wel verder dan dat.  Lijkt me leuker als ze, mocht de productie komen, twee nieuwe talenten casten. Aladdin is daar volgens mij als titel bekend genoeg voor.

An American in Paris werd in zo’n enquàªte van SE genoemd als mogelijke productie voor de toekomst. Zou dat, qua schaal, een passende productie voor het Circustheater zijn?

  [ # 39 ] 07 March 2018 06:07 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  91
Geregistreerd  2017-06-28

Interessant welke titels stonden er nog meer in die enquàªte va SE? Misschien kunnen we dan een beetje kijken welke producties Albert nog interessant vind voor de toekomst.

  [ # 40 ] 07 March 2018 06:30 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  483
Geregistreerd  2011-09-14

Ik dacht me te herinneren (maar niet voor volle 100% zeker) dat iig de Aladdin’s op Broadway en West End rond de 30-35 waren (in ieder geval degenen die begonnen in die rol). Freek is nu 31 dus zou in dat opzicht kunnen.

  [ # 41 ] 07 March 2018 06:33 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1561
Geregistreerd  2011-07-31

Heb Aladdin op Broadway gezien. Vind Freek er best in passen!

  [ # 42 ] 07 March 2018 06:51 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Oh, ‘t is ook niet dat ik hem véél te oud vind ofzo, maar ik zie hem inmiddels wel meer in de “volwassen” rollen.

  [ # 43 ] 07 March 2018 06:56 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Reindert - 07 March 2018 06:07 PM

Interessant welke titels stonden er nog meer in die enquàªte va SE? Misschien kunnen we dan een beetje kijken welke producties Albert nog interessant vind voor de toekomst.

Ik heb het even teruggezocht:

Mathilda              
The Phantom of the Opera            
Vincent van Gogh              
Eurovisie Songfestival, de Musical
An American in Paris              
The Lion King              
9 to 5              
Aladdin              
Gooische Vrouwen              
Ciske de Rat    

Komt wel uit 2015, overigens.

  [ # 44 ] 07 March 2018 07:44 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  91
Geregistreerd  2017-06-28

Laush - 07 March 2018 06:56 PM
Reindert - 07 March 2018 06:07 PM

Interessant welke titels stonden er nog meer in die enquàªte va SE? Misschien kunnen we dan een beetje kijken welke producties Albert nog interessant vind voor de toekomst.

Ik heb het even teruggezocht:

Mathilda              
The Phantom of the Opera            
Vincent van Gogh              
Eurovisie Songfestival, de Musical
An American in Paris              
The Lion King              
9 to 5              
Aladdin              
Gooische Vrouwen              
Ciske de Rat    

Komt wel uit 2015, overigens.

Bijzondere keuzes van Albert, hij kijkt dus alleen naar Engelse/Broadway producties terwijl in Duitsland ook geweldige producties worden gemaakt.2 kunnen er al worden afgestreept van de lijst Ciske en Lion King. The Phantom staat er gelukkig nog wel tussen, maar Gooische Vrouwen zie ik totaal niet als musical zitten evenals Songfestival.  Waarom zou Rebecca niet in Nederland kunnen als het ook al op Broadway staat

  [ # 45 ] 07 March 2018 07:55 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

An American in Paris is in mei in de bioscoop te zien. Ik denk niet dat er dan directe plannen zijn voor een Nederlandse productie.

 < 1 2 3 4 5 >  Last ›
3 of 10