2 of 5 |  < 1 2 3 4 >  Last ›
Romy Monteiro - All At Once
  [ # 16 ] 28 March 2018 05:14 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

Als ze voornamelijk Whitney’s repertoire gaat zingen dan weet ik ook niet hoe het gaat lopen! Glennis Grace geeft later dit jaar ook al concerten met het repertoire van whitney. Romy zou volgens mij dit jaar ook eigen muziek gaan uitbrengen, dus misschien gaat ze dat tijdens die tour doen. Mogelijk dient de tour dan ter promotie van haar eigen cd.

  [ # 17 ] 29 March 2018 11:15 AM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  72
Geregistreerd  2014-12-15

Ik sla deze voorstelling ook maar over. Deze dame heeft het leuk gedaan in The Bodyguard maar daar houdt het dan ook gelijk wel mee op. In mijn ogen moet je een behoorlijk staat van dienst hebben voordat je een one women show op de planken brengt.

   Handtekening   

Musicalliefhebber/bezoeker, verzamelaar musicalbrochures, voormalig lid nominatiecommissie musical-awards, voormalig presentator theaterprogramma op de radio. Bijnaam: lopende musical encyclopedie

  [ # 18 ] 29 March 2018 01:05 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

Op het forum hier zo te lezen niet veel animo voor deze voorstelling

  [ # 19 ] 29 March 2018 03:14 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Nee, maar ik vermoed dat er onder haar bijna 100k volgers op Instagram vast wel wat gegadigden zijn 😉 Ze is ook nog regelmatig op televisie te zien, dus ze zal best een gevolg hebben dat naar de theaters wil komen. De tour zal ook wel geen seizoen lang duren, maar meer zoiets als de theaterversie van Musicals in Concert (gok ik dan). Een echt theaterprogramma à  la Simone Kleinsma zie ik haar niet doen.

  [ # 20 ] 29 March 2018 03:16 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  216
Geregistreerd  2017-11-26

Laush - 29 March 2018 03:14 PM

Nee, maar ik vermoed dat er onder haar bijna 100k volgers op Instagram vast wel wat gegadigden zijn 😉 Ze is ook nog regelmatig op televisie te zien, dus ze zal best een gevolg hebben dat naar de theaters wil komen. De tour zal ook wel geen seizoen lang duren, maar meer zoiets als de theaterversie van Musicals in Concert (gok ik dan). Een echt theaterprogramma à  la Simone Kleinsma zie ik haar niet doen.

Ik verwacht ook dat het een speelperiode van 2 à  3 maanden wordt. En ik ben benieuwd hoeveel ze per week zal spelen 😉

  [ # 21 ] 29 March 2018 03:21 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  434
Geregistreerd  2011-03-22

Misschien laat ze ook nu 75% van de voorstellingen door understudies zingen. Uit goedheid, uiteraard.

  [ # 22 ] 07 April 2018 11:36 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  147
Geregistreerd  2018-03-21

Bah wat doet iedereen lullig over haar. Voel ook een beetje jaloezie bij mensen. Ik zeg kom op Romy je bent een topper

  [ # 23 ] 13 April 2018 01:39 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Romy Monteiro met eigen concert het theater in
All At Once is vanaf februari 2019 te zien in de Nederlandse theaters
Romy Monteiro keert terug in het theater. Vanaf februari 2019 reist ze langs de Nederlandse theaters met haar eigen concert All At Once. Albert Verlinde, algemeen directeur en producent van Stage Entertainment Nederland: “Romy is een ongelofelijk talent. Tijdens The Bodyguard heb ik haar zien uitgroeien van jong talent tot schitterende leading lady. We hebben sindsdien een bijzondere band opgebouwd en ik ben er trots op dat deze nu leidt tot een nieuwe samenwerking: een prachtig theaterconcert waarin Romy zal verrassen met haar veelzijdigheid en kan laten zien en horen wat ze allemaal in huis heeft!”. Romy Monteiro: “Het voelt echt als een enorme eer dat ik het vertrouwen krijg van Albert Verlinde en Stage Entertainment Nederland om mijn eigen concert te maken. Ik heb er zoveel zin in, ik kan niet wachten om te beginnen!”. Romy Monteiro — All At Once is vanaf februari 2019 te zien in de Nederlandse theaters en gaat op zondag 10 februari 2019 in première in het Oude Luxor Theater in Rotterdam. Daarna volgt een tournee langs ruim 60 theaters. De kaartverkoop voor de voorstellingen in het Beatrix Theater Utrecht en het AFAS Circustheater Scheveningen is nu geopend. Meer informatie: http://www.romyontour.nl

Romy Monteiro - All At Once
Ineens was alles er in het leven van Romy Monteiro: de ontdekking van haar muzikale talent in The Voice of Holland, de hoofdrol in de hitmusical The Bodyguard, een televisiecarrière, a star was born! Tegelijkertijd ontmoette ze de liefde van haar leven en werd ze ten huwelijk gevraagd. Na deze waanzinnig drukke periode neemt Romy nu een avond lang de tijd om zichzelf écht te laten zien. In haar theaterconcert vertelt Romy hoe ze de snelle bekendheid heeft ervaren en is ze openhartig over alle life changers die ze in korte tijd mocht meemaken. Want wat doet het met je als alles tegelijkertijd komt op zo een jonge leeftijd? Aan de hand van haar favoriete songs laat Romy tijdens de show steeds meer van zichzelf zien én horen! De voorstelling wordt geregisseerd door Martin Michel, die eerder musicals als Grease en Flashdance regisseerde en de theatershows Simone! en Ruth Jacott’s Simply the best, a lady on stage.

Romy Monteiro
Romy maakt in 2014 grote indruk als ze mee doet aan The Voice of Holland en iedereen verrast met haar unieke stemgeluid. Haar grote doorbraak komt in 2015 als ze de hoofdrol speelt in de musical The Bodyguard, een rol waarvoor ze een Musical Award wint voor Aanstormend Talent. Nu is ze terug in het theater met een persoonlijk concert.

  [ # 24 ] 13 April 2018 05:14 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Jammer van de overgeretoucheerde foto die ze hierbij gebruiken. Dat heeft zij toch niet nodig?

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 25 ] 04 May 2018 01:25 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Ongetwijfeld bedoeld als eerste stap richting de tour en een nieuw album, de single “Stone by Stone”. Ik kan geen “music & lyrics” vinden, maar dat staat misschien op Spotify ofzo.

https://www.youtube.com/watch?v=ma7hwwPqHNM

Ik kan hier op dit moment niets positiefs op zeggen.

[ Gewijzigd: 04 May 2018 01:32 PM by June ]
   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 26 ] 04 May 2018 02:22 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Het nummer vind ik an sich wel oké, maar haar uithalen zijn wel erg Xtina en d’r Engelse uitspraak vind ik ook niet goed.

  [ # 27 ] 04 May 2018 09:45 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

Ik vind het niet zo. Echt 13 in een dozijn

  [ # 28 ] 05 May 2018 09:35 AM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  30
Geregistreerd  2018-01-06

MarronSisters - 04 May 2018 09:45 PM

Ik vind het niet zo. Echt 13 in een dozijn

Yeah right. En als April Darby dit nummer gemaakt had, had je staan juichen.

  [ # 29 ] 05 May 2018 12:43 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Kan je dat in het vervolg zo formuleren dat het er niet als een persoonlijke aanval uitziet?

  [ # 30 ] 05 May 2018 07:21 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

RobinHanssen - 05 May 2018 09:35 AM
MarronSisters - 04 May 2018 09:45 PM

Ik vind het niet zo. Echt 13 in een dozijn

Yeah right. En als April Darby dit nummer gemaakt had, had je staan juichen.

Nee hoor, ik vind het gewoon saai. Heeft niets te maken met Romy, maar met het nummer.

[ Gewijzigd: 06 May 2018 03:53 AM by MarronSisters ]
 < 1 2 3 4 >  Last ›
2 of 5