5 of 5 | ‹ First  < 3 4 5
Romy Monteiro - All At Once
  [ # 61 ] 06 January 2019 03:25 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Harry - 06 January 2019 02:33 PM

Ik snap ook niet dat de media niet groots de waarheid verkondigen, n.l. dat ze ontvoerd is door aliens.

#speculatiën

Hahahah, daarom heeft ze natuurlijk ook niks gepost op Instagram sinds half december 😉

Overigens heeft mediagigant Ditjes en Datjes het wel opgepikt: https://www.ditjesendatjes.nl/wat-is-er-aan-de-hand-met-romy-monteiro/. Als de speculatie doorzet zal er wellicht nog een officieel statement volgen. En mijn gedachte was dus dat áls er nog iets over gezegd gaat worden, dat door Albert gebeurt. Met toestemming van Romy uiteraard, want ik denk ook niet dat Albert zijn protégé gaat badmouthen op televisie 😉 Maar wie weet zitten we inderdaad spannende redenen te verzinnen om niks en gaat het echt om haar gezondheid.

  [ # 62 ] 06 January 2019 03:44 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  366
Geregistreerd  2010-02-17

Ik snap dat je niet alles van je privé wil delen, maar mensen gaan wel speculeren als ze maar halve info hebben.

Ik ben benieuwd wat het is, ik denk dat ze zelf het meeste baalt 😉

Het uitgaan van een relatie is neem ik aan de reden niet, dan werkt ieder ander ook gewoon door

We gaan het merken en wachten het rustig af ☺️

  [ # 63 ] 06 January 2019 09:46 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  62
Geregistreerd  2011-08-09

Ik sluit een eventuele zwangerschap ook nog niet uit. Misschien wat ver gezocht in dit geval, maar sommige vrouwen zijn hun hele zwangerschap kotsmisselijk en niet alleen de eerste 3 maanden. Dat zou dus best haar tournee dusdanig kunnen hinderen dat ze niet in staat is deze te doen. Romy heeft in ieder geval nooit onder stoelen of banken gestoken dat ze graag kinderen wil. En ze zal ook niet de eerste zijn die haar huwelijk om die reden uitstelt omdat ze niet zwanger wil zijn tijden de grote dag. Een “infectie” als nieuws brengen kan dan natuurlijk als je de echte reden nog even stil wil houden.

Verder vind ik niet per se dat hier nu lelijke dingen over Romy gezegd worden of extreem geroddeld wordt. Ja, er wordt gespeculeerd en dat is logisch als de reden zo vaag blijft. Ik heb er nooit een geheim van gemaakt dat ik geen fan ben van Romy, maar dat neemt niet weg dat als ze echt om gezondheidsredenen haar tour niet kan doen ik dat erg sneu voor haar vind.

De tijd zal uitwijzen wat de echte reden is of wat voor soort infectie het betreft…

  [ # 64 ] 07 January 2019 05:25 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1042
Geregistreerd  2011-12-22

Net op haar Instastories post ze dat ze vandaag opnames had voor Dancesing.. Dus dat doet ze wel gewoon..

   Handtekening   

Hoop niet, droom niet, geen verwachting, geen verdriet…

  [ # 65 ] 07 January 2019 06:09 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

Ze post net op insta een bericht. Zij en Django zijn uit elkaar en ze heeft een soort burn out gehad. Daarom doet ze haar show niet

  [ # 66 ] 07 January 2019 06:25 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  135
Geregistreerd  2009-07-06

MarronSisters - 07 January 2019 06:09 PM

Ze post net op insta een bericht. Zij en Django zijn uit elkaar en ze heeft een soort burn out gehad. Daarom doet ze haar show niet

Dat is een duidelijk verhaal. Dat hadden ze beter 2 weken geleden zo kunnen communiceren.

  [ # 67 ] 07 January 2019 06:34 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

Ja helemaal mee eens! Een burn out of overspannen raken kan iedereen overkomen, dus dat had ze beter meteen zo communiceren.
En als ik haar goed begrijp dan gaat ze de tour later inhalen in een ander theaterseizoen…

  [ # 68 ] 07 January 2019 11:12 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  147
Geregistreerd  2018-03-21

had elphie toch maar even gelijk

  [ # 69 ] 08 January 2019 12:36 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  428
Geregistreerd  2008-08-05

En waarom in hemelsnaam zou ze iets prive bekend moeten maken?
Ze hadden ook kunnen zeggen dat door omstandigheden de tour geannuleerd werd en dan gaat het ons geen ene bal aan wat er prive speelt.
Ik heb niet de indruk gekregen dat mensen die hier lopen te gissen en raden ook maar van plan waren om naar haar concert te gaan maar het wel leuk vinden om te roddelen of een sneer uit te delen.   
Kunnen we nu dit Topic sluiten?

[ Gewijzigd: 08 January 2019 12:42 PM by Musicalbeertje ]
   Handtekening   

De echte Beer

  [ # 70 ] 08 January 2019 04:57 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  366
Geregistreerd  2010-02-17

Eens hoor, ze hoeft dit helemaal niet te delen!

Aan de andere kant, als je zo overdreven kijk ons eens een perfect stel zijn foto’s naar buiten gooit. Is dit wel de consequentie, mensen valt het op als je dat niet meer doet 😉

  [ # 71 ] 08 January 2019 10:35 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1874
Geregistreerd  2006-09-11

Een burn-out gun je niemand, da’s gewoon shit. Er zit voor een gewone sterveling al een hoop schuld/schaamte op, laat staan als je in de spotlight staat. Dus ik kan me de impuls om het dan niet of anders te benoemen goed voorstellen. Stoer dat ze nog zo snel daarmee en met de break-up naar buiten komt.

   Handtekening   

Het is niet de criticus die telt. De eer komt toe aan de man die daadwerkelijk in de arena staat , die als het tegenzit en hij faalt, in elke geval grote moed heeft getoond. T. Roosevelt

  [ # 72 ] 09 January 2019 01:36 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  147
Geregistreerd  2018-03-21

Musicalbeertje - 08 January 2019 12:36 PM

En waarom in hemelsnaam zou ze iets prive bekend moeten maken?
Ze hadden ook kunnen zeggen dat door omstandigheden de tour geannuleerd werd en dan gaat het ons geen ene bal aan wat er prive speelt.
Ik heb niet de indruk gekregen dat mensen die hier lopen te gissen en raden ook maar van plan waren om naar haar concert te gaan maar het wel leuk vinden om te roddelen of een sneer uit te delen.   
Kunnen we nu dit Topic sluiten?

Ja jk was van plan om te gaan en ja ik hou ook van roddelen over sterren. Vooral de sterren die zelf gigantische de media opzoeken en alles laten zien. Is een soort ontspannin* van mij. Eigenlijk doe jij precies hetzelfde om gelijk over een aantal van ons te veroordelen. Hou het lekker bij jezelf. Je hoeft ook niet te gaan lezen wat wij hier over schrijven.

‹ First  < 3 4 5
5 of 5