Extra voorstellingen “Freek doet Neerlands Hoop”
change_status
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  519
Geregistreerd  2013-12-14

Dinsdag 13 maart jl. presenteerde Freek de Jonge in een uitverkocht Carré de oeuvre box van Neerlands Hoop. Wegens het succes van de avond komt er een aantal extra voorstellingen “Freek doet Neerlands Hoop” waarin Freek samen met de band De Jonges terugkomt voor een nostalgische avond. De kaartverkoop is gestart.

Extra voorstellingen op:
Dinsdag 8 mei: Oosterpoort, Groningen
Zondag 13 mei: Oude Luxor, Rotterdam
Dinsdag 22 mei: Arenbergschouwburg, Antwerpen (B)
Woensdag 23 mei: Parktheater, Eindhoven
Maandag 28 mei: Koninklijke Schouwburg, Den Haag
Donderdag 31 mei: CC Westrand, Dilbeek (B)

Freek de Jonge: “Na een memorabele presentatie in DWDD mocht ik in mijn eigen omgeving, met mijn favoriete collega’s de Neerlands Hoop-box presenteren. Het werd in een zinderend Carré een ervaring waar alles in zat. Trots over de totstandkoming van de oeuvre box, ontroering over de bereidheid van de collega’s één van de Neerlands Hoop klassiekers ten gehore te brengen, dankbaarheid dat ik in het vak ben beland waar ik van droomde en dat het beste uit mij gehaald heeft en verbondenheid met Bram met wie ik dit allemaal samen mocht maken. Maar vooral ook het enthousiasme van het publiek dat na al die jaren misschien wel meer teksten uit het hoofd kende dan ik en vooral liet merken wat Neerlands Hoop voor impact gehad heeft.

Dit alles heeft me, na overleg met velen, doen besluiten het Neerlands Hoop eerbetoon nog even voort te zetten. Ditmaal alleen met band De Jonges (Reyer Zwart, Maurits Fondse, Rowin Tettero, Jan van Bijnen).”

In “Freek doet Neerlands Hoop” neemt Freek de Jonge het publiek opnieuw mee terug naar zijn Neerlands Hoop tijd. Samen met zijn band brengt hij de mooiste liedjes en bekendste sketches ten gehore.