3 of 3 |  < 1 2 3
Expeditie Eiland (REP)
  [ # 31 ] 29 October 2018 11:05 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Deze voorstelling klinkt als een opeenstapeling van gemiste kansen (of clichés, aldus de VK). Schrijvers Allard Blom en Lucas de Waard hebben beiden echt wel mooie dingen op de planken gebracht, dus ik vind het wonderlijk dat ze nu zo’n soort script afleveren.

  [ # 32 ] 30 October 2018 01:01 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  147
Geregistreerd  2018-03-21

Misschien dat musical producenten eens wakker worden en niet meer ferry casten. Hij heeft niks te zoeken bij de musical en dat is mijn nederige mening. Zo jammer trouwens voor Lone en Jelka en ook straks renee. Ze kunnen zoveel beter en meer

  [ # 33 ] 30 October 2018 06:46 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

Denk dat de makers een tikje te makkelijk worden. Opvliegers en VAMOS waren se afgelopen jaren erg succesvol en ook behoorlijk vol clichés, maar daar zat wel een verhaal in. Een flinterdun verhaal weliswaar, maar zelfs dat ontbreekt naar mijn mening bij Expeditie Eiland. Ik hoop dat ze komende seizoenen weer een andere wind gaan waaien. Al vrees ik ervoor aangezien Verliefd op Ibiza volgend jaar op het programma staat…

  [ # 34 ] 30 October 2018 06:19 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  135
Geregistreerd  2009-07-06

Voor elk type musical is er wel een publiek denk ik. Donderdag heb ik de voorstelling in Nieuwegein gezien. Ik vind het wel een leuke voorstelling en ook de rest van de zaal heeft zich echt wel vermaakt. Dat lijkt me belangrijker dan de mening van een recensent van een krant. Mensen die ik sprak vonden Ferry juist erg leuk, de rol die hij heeft moet je wel een beetje overdreven spelen. Het verhaal is misschien niet ijzersterk, de cast maakt er een leuke show van met vooral goede zang.

 < 1 2 3
3 of 3