3 of 10 |  < 1 2 3 4 5 >  Last ›
Best of Broadway
  [ # 31 ] 08 January 2019 04:41 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Zou ik dan de helft kunnen terugvragen?  :lol: Jammer hoor, maar ik weet zeker dat er iets tofs voor terugkomt.

Ik ben niet zo weg van Tessa, maar ik denk dat zij bij het grote publiek een net zo bekende of onbekende naam is als Celinde.

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 32 ] 08 January 2019 04:46 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2065
Geregistreerd  2005-09-04

Ik vind dit echt jammer….... Balen zeg.
Tickets zullen vast niet meer retour komen. Gelukkig zijn de andere namen wel super dus zal vast tof worden.
Maar zo’n show met Celinde erbij was toch wel wat interessanter dan nu.

  [ # 33 ] 09 January 2019 01:38 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  147
Geregistreerd  2018-03-21

Nee ik krijg geen geld terug, omdat ik geen annuleringsverzekering er bij had gedaan.

  [ # 34 ] 09 January 2019 08:24 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1127
Geregistreerd  2010-08-16

@Amanda Een annuleringsverzekering gaat over wat jezelf zou kunnen overkomen waardoor je niet kunt gaan. Dat mogen ze zéker niet als excuus gebruiken. Het theater levert niet wat er is beloofd en dus zou je geld terug moeten krijgen.

  [ # 35 ] 09 January 2019 08:43 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2065
Geregistreerd  2005-09-04

Ik denk dat er vast wel ergens in de kleine kleine kleine lettertjes van de annuleringsverzekering staat dat dit niet gedekt is. 😊
Ach ja, we gaan er maar een mooie avond van maken.

  [ # 36 ] 09 January 2019 08:43 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

^ Lijkt me inderdaad geen steekhoudende reden, maar ik vraag me af of theaters in dezen verplicht zijn geld terug te geven. Shows & Events heeft hen in feite verkeerde informatie verstrekt over de voorstelling, daar is het theater niet aansprakelijk voor. Als ze een beetje redelijke service hebben doen ze het wellicht alsnog, maar in dit soort gevallen krijg je eerder een tegoedbon voor een andere voorstelling.

Ik heb nu een paar filmpjes van de perspresentatie gezien, jammer dat ze nog niks van de inhoud kunnen bevestigen. Had dan nog even gewacht met de persdag en wat primeurs gegeven.

  [ # 37 ] 09 January 2019 09:40 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1415
Geregistreerd  2004-09-12

Bekijk Musicalworlds videoverslag van de perspresentatie van Best of Broadway. We spreken met Pia Douwes, Willemijn Verkaik, Freek Bartels, Stanley Burleson en Tessa van Tol.

De video is te zien onder Artikelen
en op Musicalworlds eigen plek.

  [ # 38 ] 09 January 2019 10:41 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1127
Geregistreerd  2010-08-16

Nogmaals, annuleringsverzekering gaat over iets wat mij als koper kan overkomen. Kleine lettertjes of niet. Staat hier los van, dit is van het theater uit. Met de producent heb ik als klant ook niets te maken. Ik “koop” iets van het theater en zij leveren niet wat ik “gekocht” heb. Is ook andere situatie, dan als je bv Nurlaila hebt i.p.v. Antje bij Mama Mia.

  [ # 39 ] 09 January 2019 01:50 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2065
Geregistreerd  2005-09-04

Weinig kans hoor. Dit zijn bijv. de voorwaarden van Eventim.
Theater waarbij ik rechtstreeks geboekt heb, heeft niet eens een AV.

5 Dekking Annuleringskosten
5.1 Uitkering wordt verleend voor annuleringskosten als gevolg van
een onzekere gebeurtenis als genoemd in 5.1.1 t/m 5.1.6. Recht op
uitkering bestaat voor alle verzekerden met een maximum als
genoemd in 6.1.
5.1.1 Overlijden, ernstige ziekte of ernstig ongevalletsel van verzekerde.
5.1.2 Overlijden, ernstige ziekte of ernstig ongevalletsel van familieleden in de 1e
of 2e graad of huisgenoten van verzekerde.
5.1.3 Complicaties bij zwangerschap van verzekerde of partner.
5.1.4 Materiële beschadiging (schade aan zaken/stoffelijke
objecten) van eigendom, huurwoning van verzekerde of het bedrijf
waar hij werkt, waardoor zijn aanwezigheid dringend nodig is.
5.1.5 Een medisch noodzakelijke ingreep die verzekerde, zijn
partner of een bij hem inwonend kind onverwacht kan ondergaan.
5.1.6 (verergering van een bestaande) ziekte of ongevalletsel van
een familielid in de 1e graad, dat daardoor dringend zorg nodig
heeft van verzekerde en niemand anders dan verzekerde deze zorg
kan verlenen.

Maar goed. Nu weer on topic?

  [ # 40 ] 09 January 2019 02:12 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  172
Geregistreerd  2010-04-13

Ik kan het me als musical liefhebber niet voorstellen dat je zou willen annuleren alleen maar omdat Celinde niet mee doet (mede gezien de rest van de cast, zoals Willemijn en Pia), maar misschien is het een idee om gewoon even met het theater te overleggen of je kan omboeken naar een andere voorstelling.

Ik heb vanwege een vakantie mijn tickets voor Best of Broadway in Gouda omgeruild voor een andere voorstelling en kreeg zelfs nog een tegoedbon van 2.50 toegestuurd omdat het nieuwe concert iets goedkoper was.

  [ # 41 ] 09 January 2019 02:36 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1127
Geregistreerd  2010-08-16

@Nix Laatste poging…..het heeft niets met een eventuele annuleringsverzekering te maken, die is dus voor als je persoonlijk iets overkomt, waardoor je niet kunt. Dus dekking daarvan is irrelevant. In dit geval levert het theater niet wat het belooft dus zullen zij dat moeten oplossen.

@Jeroen Ik ga twee keer, heb geboekt voor Freek en Celinde (vind anderen ook geweldig, maar boek dubbel voor deze twee). Stel Freek gaat ook iets anders doen, wil ik toch van 1 mijn geld terug hoor.

  [ # 42 ] 09 January 2019 02:44 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2065
Geregistreerd  2005-09-04

@ Jeroen. Ik hoef ook niet te annuleren hoor. Maar als Celinde niet mee had gedaan, was ik denk ik niet gegaan, omdat ik afgelopen jaar ook al 2x bij een soort van “musical concert” ben geweest.
Ik vind de anderen ook top (Tessa niet zo), maar Celinde gaf het ditmaal iets speciaals om toch te boeken.

@ Poohfan, ik dacht dat jij bedoelde of dacht dat een verzekering hier wel voor zou moeten uitkeren. Dan heb ik jou verkeerd begrepen. Denk als een theater jou de kans geeft om te boeken voor iets anders heel coulant zijn, daar zij toch geen schuld hebben.

  [ # 43 ] 09 January 2019 02:47 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1127
Geregistreerd  2010-08-16

@Nix 👍🏻😃

  [ # 44 ] 09 January 2019 03:03 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1874
Geregistreerd  2006-09-11

Mooie videoreportage van de perspresentatie. Ik ga er niet naar toe ; uitzonderingen daargelaten trekken dit soort “best of ” avonden met niet meer zo . Maar wat ik over de interviews wil zeggen: dat Pia en Willemijn “huge” zijn - en daarmee bedoel ik niet alleen in ons bescheiden nederland sterren, maar echt international wat voorstellen- zie en hoor je ook in hun manier van geinterviewed worden, vragen beantwoorden. Heel prettig om naar te kijken/luisteren omdat het (inderdaad Pia) authentiek overkomt en ze echt wat zeggen. Mevrouw Kleinsma heeft die gave bijvoorbeeld ook. Bijzondere vrouwen die ik beiden heel graag nog eens in iets aan het werk zou zien live, maar niet per se in dit liedjesprogramma.

   Handtekening   

Het is niet de criticus die telt. De eer komt toe aan de man die daadwerkelijk in de arena staat , die als het tegenzit en hij faalt, in elke geval grote moed heeft getoond. T. Roosevelt

  [ # 45 ] 16 February 2019 12:33 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1074
Geregistreerd  2011-07-31

Luxor Theater heeft een belrondje gedaan om te melden dat Celinde is vervangen door Tessa en dat kaarten daarom konden worden terug gegeven.

 < 1 2 3 4 5 >  Last ›
3 of 10