3 of 4 |  < 1 2 3 4 > 
Mamma Mia - Vlaanderen (Deep Bridge)
  [ # 31 ] 29 February 2020 05:44 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  169
Geregistreerd  2018-01-27

Ben ik de enige die de beelden een beetje over vind komen als een groep 8 musical? Kan het ook verkeerd hebben hoor, ik heb de show nog niet gezien maar hij spreekt mij door de beelden die ik heb gezien ook niet echt aan.

Heeft iemand deze versie wel al gezien en zo ja, wat vond je ervan? Ik ben benieuwd.

   Handtekening   

No good deed goes unpunished…

  [ # 32 ] 29 February 2020 10:58 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  3
Geregistreerd  2020-02-29

Je ziet aan deze casting en de beelden dat de musicalcultuur hier in Vlaanderen nog heel pril is. Aan de ene kant “bekende Vlamingen” die in een musicalrol geduwd worden om volk te trekken. Aan de andere kant dezelfde namen die in élke productie terugkomen. Producties die zo plat en volks gemaakt worden… Dan heeft Nederland toch een véél rijkere musicalcultuur.

  [ # 33 ] 02 March 2020 03:49 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  104
Geregistreerd  2017-02-19

Ik vind het er ook niet al te best uit zien. De Joop van den Ende versie uit 2006 zag er wel een stuk beter uit.
Het is jammer dat deze show steeds vaker in een afgeslankte versie gebracht wordt en in dit geval met matige zangers.
Naar mijn mening is het een mooie voorstelling, die knap geschreven is. Maar pas als het totaalpakket geleverd wordt (zoals in de eerste Nederlandse versie), kan het echt een prachtige show worden.

  [ # 34 ] 13 March 2020 05:14 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  39
Geregistreerd  2016-04-17

Mamma mama gaat na de sluiting niet meer hervat worden, en begint vanaf 14 augustus opnieuw te lopen tot 6 september.

  [ # 35 ] 13 March 2020 05:25 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

‘MAMMA MIA!’ start vanaf 14 augustus terug in de Antwerpse Stadsschouwburg

Na overleg met alle betrokkenen heeft Deep Bridge beslist om de volledige speelperiode van ‘MAMMA MIA!’ te verplaatsen naar nieuwe data: van donderdag 14 augustus tot en met zondag 6 september kan je in de Antwerpse Stadsschouwburg opnieuw terecht voor deze Vlaamse versie van de hitmusical. “De hele speelperiode wordt als het ware gekopieerd. Plaatsen die je had voor een donderdagvoorstelling, blijven op donderdag geldig. Enkel voor de shows van de voorbije dagen, moet een nieuwe datum worden gekozen. Ticketkopers worden persoonlijk verwittigd door Tele Ticket Service.

Michiel De Meyer (Sky) kunnen we niet bevestigen, maar verder is de hoofdcast compleet.

Gezien de maatregelen sowieso gelden tot en met 3 april, en de bezorgdheid voor wat dan volgt, werd in goed overleg met cast, crew en de directie van Stadsschouwburg, beslist om de volledige run tot en met 12 april te verplaatsen. In eerste instantie gaan we alle ticketkopers omboeken en zodra dat gebeurd is, zal de restcapaciteit in verkoop gaan voor zij die nog geen tickets hadden, maar daar hebben we vermoedelijk eind volgende week meer zicht op.  ‘MAMMA MIA’ zorgde voor het zomerse gevoel in maart. Laat nu de échte zomer gecombineerd met deze voorstellingen, en na deze voor iedereen heftige periode, voor extra fun zorgen”, klinkt het bij producent Deep Bridge. “Een bijzondere dank gaat uit naar de cast en crew, het team van Stadsschouwburg Antwerpen en Tele Ticket Service, die deze omboeking op zo’n korte tijd mogelijk hebben gemaakt. Zo’n grote productie op 48u enkele maanden verhuizen is geen sinecure.”

Meer info vind je hier deepbridge.be/update

  [ # 36 ] 13 March 2020 08:46 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Ik lees in reacties dat het ook nog onzeker is of Tinne Oltmans ook beschikbaar is in de nieuwe speelperiode, maar officieel heb ik dat nog niet voorbij zien komen.

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 37 ] 14 March 2020 02:09 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  39
Geregistreerd  2016-04-17

June - 13 March 2020 08:46 PM

Ik lees in reacties dat het ook nog onzeker is of Tinne Oltmans ook beschikbaar is in de nieuwe speelperiode, maar officieel heb ik dat nog niet voorbij zien komen.

Tinne heeft op haar insta laten weten dat er onduidelijkheid is of ze al dan niet kan spelen.  Ik heb alleszins al een vraag zien passeren of de hoofdcast zoals hij nu is, dan ook nog gaat meedraaien, of we daar ook nog aanpassingen gaan hebben. Maar daar is voorlopig nog niet op geantwoord.

  [ # 38 ] 15 March 2020 07:38 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Tinne wordt inderdaad niet genoemd. Nu lijkt zij mij ook niet de factor om te beslissen of je wel of niet naar deze voorstelling gaat, eerlijk gezegd.

  [ # 39 ] 15 March 2020 08:21 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Voor mij absoluut niet, maar gezien haar populariteit voor heel veel mensen wel.

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 40 ] 15 March 2020 01:56 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  39
Geregistreerd  2016-04-17

Jeroen - 15 March 2020 07:38 AM

Tinne wordt inderdaad niet genoemd. Nu lijkt zij mij ook niet de factor om te beslissen of je wel of niet naar deze voorstelling gaat, eerlijk gezegd.

Tinne speelde de hoofdrol in deze voorstelling, dus het lijkt me ook logisch dat mensen specifiek voor haar gaan kijken. Als ik naar een productie ga kijken, bekijk ik eerst en vooral ook de cast, staat die me niet aan, dan koop ik geen kaartje, lijkt me nogal logisch.

  [ # 41 ] 15 March 2020 03:23 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Sorry, ik vind dat niet perse logisch. De cast kan de voorstelling maken of breken, net zoals een cast met hun vertolking een stuk kan laten vliegen of niet. Ik kan me echt voorstellen dat je voor bepaalde mensen naar het theater gaat (dat doe ik ook), maar ook zonder deze mensen is er zo veel moois in het theater te zien. Nee, je kunt niet alles zien, dat is onmogelijk, maar als iemand een stuk per definitie overslaat omdat men de cast niet aansprekend vindt (of, in het ergste geval, omdat men niemand kent van teevee), sorry, maar laat ze dan inderdaad maar thuisblijven met Netflix en een zak chips. Het is jammer dat het juist deze mensen zijn die de grote producties draaiende moeten houden, want ik heb een enorme hekel aan stuntcastings (en ja, daar schaar ik een Tinne Oltmans ook onder).

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 42 ] 21 March 2020 12:15 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  39
Geregistreerd  2016-04-17

Ook Michiel De Meyer is onzeker voor de volgende run. Zowel bij Sophie als bij Sky staat er coming soon.

  [ # 43 ] 30 May 2021 01:46 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Hitmusical ‘MAMMA MIA!’ gaat door met extra voorstellingen!

Na de eerder vandaag aangekondigde versoepelingen bevestigt producent Deep Bridge de herneming van de succesvolle hitmusical ‘MAMMA MIA!’. Vanaf 30 juli kan het publiek opnieuw terecht in Stadsschouwburg Antwerpen. Vanaf 10 september speelt de musical in het Ethias Theater Hasselt. Wegens de grote vraag en ruime belangstelling zijn er ondertussen extra speeldata in Antwerpen toegevoegd aan de agenda.

“In het voorjaar hadden we al een overeenkomst met iedereen die bij ‘MAMMA MIA!’ betrokken is om alle voorstellingen integraal door te schuiven naar 30 juli. Vandaag hebben de beslissingen van het Overlegcomité duidelijk gemaakt dat die voorstellingen ook effectief kunnen plaatsvinden. In oktober vorig jaar hebben in de Stadsschouwburg, volgens de toen geldende protocollen, een aantal voorstellingen plaatsgevonden. Die voorstellingen zijn uiterst veilig en sereen verlopen, waarbij uiteraard de gezondheid van de bezoekers de allerhoogste prioriteit kreeg. Het spreekt voor zich dat Sportpaleis Group en Deep Bridge ook in augustus met dezelfde maximale zorgzaamheid het aanwezige publiek zullen behandelen”, klinkt het bij de producent.

De Vlaamse ‘MAMMA MIA!’, met o.a. Tinne Oltmans, Ann Van den Broeck, Ilsa La Monaca, Evi Hanssen, Govert Deploige, Johan Terryn en Stany Crets, ging op 7 maart 2020 in de Antwerpse Stadsschouwburg in première, maar moest enkele dagen later worden stopgezet. Ondertussen zijn er al meer dan 50.000 tickets verkocht voor de musical, waarin de muziek van ABBA - wereldwijd goed voor meer dan 370 miljoen verkochte platen - de rode draad vormt. In de zomermaanden krijgt iedereen opnieuw de kans om deze feelgoodmusical te beleven in het theater. Wegens de grote vraag naar tickets zijn er in Antwerpen nieuwe speeldata toegevoegd. Vanaf 10 september kan het publiek ook terecht in het Hasseltse Ethias Theater.

Een grote dank gaat naar alle mensen die achter de schermen de voorbije maanden keihard hebben gewerkt om dit resultaat te bereiken. De positieve aanpak van de verenigde sector heeft duidelijk zijn vruchten afgeworpen. Met de woorden van de Crisiscel Cultuur: “Na de langste winter komt de schoonste zomer”.

Meer info over ‘MAMMA MIA!’ vind je op http://www.deepbridge.be

 

 


OVER DEEP BRIDGE

Deep Bridge werd in het voorjaar van 2017 opgericht. Het huis maakt musical en theater voor een breed publiek en benadert zijn voorstellingen altijd met een gezonde dosis gekheid. Deep Bridge kiest voor een mix van lokale, nieuwe producties en eigen versies van internationale titels.

In het eerste jaar tekende het huis voor de ‘Rocky Horror Show’, ‘Ridders van de Ronde Keukentafel’en ‘Doornroosje’. In het tweede seizoen werden daar heel wat voorstellingen aan toegevoegd: ‘Er was Eens…, het Sprookjesconcert’, ‘Meiskes & Jongens’ met muziek van Raymond van het Groenewoud, ‘Monty Python’s Spamalot’, ‘La Cage Aux Folles’ en ‘Assepoester’. Dit jaar gingen ‘Sneeuwwitje’ en een eigen, volledig Vlaamse versie van ‘MAMMA MIA!’ in première. Volgend jaar staat een nieuwe versie van ‘The Sound of Music’ gepland, en in 2022 een Vlaamse versie van ‘Charlie and the Chocolate Factory’.

 

  [ # 44 ] 10 June 2021 10:34 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Iedereen maakt zich klaar voor ‘MAMMA MIA!’

Alsof het zo moest zijn, verzamelde de cast van de hitmusical ‘MAMMA MIA!’ onder een stralende zon op het terras van de Antwerpse Balls & Glory, de plek waar ze 15 maanden geleden afscheid namen van elkaar. De coronapandemie stopte het verhaal abrupt, na een geslaagde reeks avant-premières, de première en één voorstelling. Ondertussen kijken de topcast en de meer dan 50.000 ticketkopers uit naar 30 juli, want vanaf dan worden de voorstellingen van de Vlaamse ‘MAMMA MIA!’, met o.a. Tinne Oltmans, Ann Van den Broeck, Ilsa La Monaca, Evi Hanssen, Govert Deploige, Johan Terryn en Stany Crets hervat in Stadsschouwburg Antwerpen. Op 10 september verkast het gezelschap naar het Ethias Theater Hasselt. Wegens de grote belangstelling staan er extra speeldata in verkoop. Bij de cast is de honger en goesting bijzonder groot. “Dit is mijn eerste grote musicalrol en na de première schreef ik letterlijk in mijn dagboek: Dit is zo leuk. Ik wil dit zo graag doen en ben zo blij dat ik dit nog maanden mag doen. Om maar aan te geven hoe blij ik ben dat het weer begint”, zegt Evi Hanssen, die in de musical de rol speelt van de mondige Tanya. Ook regisseur en acteur Stany Crets bevestigt het enthousiasme: “Ik denk dat er een grote ontlading gaat plaatsvinden zodra we gaan spelen.”



Met een informele drink en een selfie-moment werd de officiële kick-off gegeven voor de doorstart van ‘MAMMA MIA!’, de succesvolle Vlaamse versie van de hitmusical. Na maanden inactiviteit hebben de cast en crew er heel veel zin in, zo getuigt Johan Terryn die als Sam zijn musicaldebuut maakt. “Toen we stopten, dachten we aanvankelijk dat het maar voor een paar weken zou zijn, maar ondertussen zijn we anderhalf jaar verder. Nooit gedacht dat ik mijn debuut zo lang kon verlengen, maar uiteraard willen we het graag afmaken en zijn we blij dat we als één van de eersten die kans krijgen. Ik ben heel benieuwd naar het zomerseizoen en wat dat gaat geven. Ook voor mezelf, want het is de eerste keer dat ik in de zomermaanden speel. Het wordt nog eventjes werken op de techniek, de mechaniek en de timings, maar zodra we repeteren, ga ik ervan uit dat alles vrij snel terugkomt.”

Emotioneel
Laurenz Hoorelbeke, die ‘Eddie’ speelt in de musical en ook als dance captain betrokken is bij de productie, kijkt uit naar de repetities. “Bij de meesten zit de voorstelling nog in hun spiergeheugen en zodra het effectief spelen dichterbij komt, stijgt de adrenaline. Het publiek in de zalen gaat ons nog veel luider en enthousiaster aanmoedigen, waardoor iedereen nog beter gaat presteren en boven zichzelf gaat uitstijgen. Vanop het podium is onze boodschap: ‘Sta recht, kom uit uw stoel of zing mee, maar geniet vooral van de voorstellingen.”

Ann Van den Broeck, die straks opnieuw Donna speelt, is zich ondertussen al volop aan het voorbereiden. “Eindelijk hebben we weer een concreet doel. Zalig. Zodra we spelen voor publiek en er wordt geapplaudisseerd, word ik gegarandeerd emotioneel. Echt waar. Ik heb dat keihard gemist. Ik zweer je, ik ga tranen in mijn ogen hebben. Je wil mensen een fijne avond bezorgen en daarvoor is dit inderdaad dé ideale musicaltitel. Wij gaan ons goed amuseren en het publiek gaat gewoon mee in dat feestje.”

Debuut
De herstart van ‘MAMMA MIA!’ is meteen ook goed nieuws voor de Limburgse Kato Aerts uit Heusden-Zolder. De laatstejaarsstudente musical aan het Brusselse conservatorium krijgt straks toch nog de kans om mee te spelen in het ensemble, iets waar ze ontzettend hard naar uitkijkt: “Ik zag de voorstelling en ik werd helemaal omvergeblazen. Ik heb er inderdaad lang op moeten wachten, maar ik ben blij dat ik binnen mijn stage alsnog de kans krijg om mee te spelen. We spelen ook in Hasselt. Voor mij worden dat speciale voorstellingen, want dan zitten mijn vrienden en familie in de zaal.”

Tanya
“Ik heb Tanya, mijn personage, gemist”, begint Evi Hanssen het gesprek. “Da’s zo’n flamboyante, maar superfijn om die te spelen. Gisteren begon ik zo al een beetje met haar typisch Antwerpse tongval te praten tegen mijn vriend en die zei: “Allé, ze is terug!” Ja, nu gaat het inderdaad snel beginnen en is het een kwestie van opnieuw conditie kweken en de danspasjes onder controle krijgen, maar de motivatie is ongelofelijk groot. Dit is mijn eerste grote musicalrol en na de première schreef ik letterlijk in mijn dagboek: Dit is zo leuk. Ik wil dit zo graag doen en ben zo blij dat ik dit nog maanden mag doen. Om maar aan te geven hoe blij ik ben dat het weer begint. ‘MAMMA MIA!’ was al een feelgoodmusical. Iedereen ging al uit z’n dak, maar nu gaan de mensen echt zot worden. Dit wordt een grote ontlading!”


Het mooiste
“De voorbije maanden heb ik nog meer beseft dat wat ik doe, het mooiste en leukste is wat er bestaat”, zegt Helle Vanderheyden die Ellie speelt en de hoofdrol van Sophie afwisselt met Tinne Oltmans. “Je merkt dat het bij iedereen kriebelt. Eindelijk kunnen we ons weer bezighouden met ons werk en onze passie. Ik hoop, maar ben er vrij zeker van dat de mensen straks terugkeren naar het theater om onze getroffen sector nog meer te steunen en een hart onder de riem te steken. Het is een super zomerse musical, met een verhaal dat zich afspeelt op een Grieks eiland, midden de zomermaanden. Het verhaal, de ABBA-liedjes. Kortom, het is een musical die je met heel de familie moet komen kijken.”

Ontlading
“Ik denk dat er een grote ontlading gaat plaatsvinden zodra we gaan spelen”, vult regisseur en acteur Stany Crets die de rol speelt van Bill aan. “Mocht het uitstel niet zo negatief zijn door de crisis, dan zou het van een geweldige planning en timing getuigen om nu met ‘MAMMA MIA!’ te komen. Blij dat we hem hebben en dat hij klaarligt om terug vertoond te worden. Wij hebben hem en wij gaan spelen. De mensen zitten erop te wachten en hebben meer dan ooit goesting om dit mee te maken. Het gaat weer gebeuren!”.

Meer info over ‘MAMMA MIA!’ vind je op http://www.deepbridge.be

  [ # 45 ] 03 August 2021 08:49 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

De hitmusical MAMMA MIA! is terug vertrokken: “We mogen weer en dat doet deugd!”

“MAMMA MIA!, here we go again. My my, just how much I’ve missed you”. Nooit eerder werd de titelsong van de gelijknamige hitmusical ‘MAMMA MIA!’ door iedereen zo luidkeels meegezongen als vrijdagavond in de Antwerpse Stadsschouwburg. Ruim anderhalf jaar na de première kunnen de meer dan 50.000 ticketkopers eindelijk gaan kijken naar de Vlaamse versie van de feelgood-musical. MAMMA MIA! is een heerlijk romantische komedie en vertelt het verhaal van een aparte bruiloft op een zonnig Grieks eiland, overgoten met de grootste ABBA-hits. Net als het publiek waren ook de hoofdrolspelers Ann Van den Broeck (Donna), Tinne Oltmans (Sophie), Evi Hanssen (Tanya), Ilse La Monaca (Rosie), Johan Terryn (Sam), Govert Deploige (Harry), Matthew Michel (Sky) en acteur-regisseur Stany Crets (Bill) zichtbaar ontroerd. “We mogen eindelijk weer spelen voor een publiek en dat doet ontzettend deugd. Vandaag was iedereen getuige van een collectieve ontlading van vreugde en blijdschap. Het minutenlange slotapplaus was overweldigend. Ik zag heel wat mensen een traantje wegpinken. En dat gaat nog gebeuren, zeker nu we weer vertrokken zijn voor een mooie reeks”, klonk het na afloop bij Stany Crets. Tot 4 september speelt ‘MAMMA MIA!’ nog in Antwerpen. Vanaf 10 september kan je terecht in Ethias Arena Hasselt. Voor snelle beslissers zijn er voor beide locaties nog een beperkt aantal tickets. Meer info vind je op http://www.deepbridge.be/mammamia 

Uitgerekend op de dag dat er nieuwe versoepelingsmaatregelen ingaan, worden de voorstellingen van ‘MAMMA MIA!’ hervat. “Bij aanvang werken we met tijdsloten, waardoor we drukte en rijen bij de ingang vermijden. Tussen elke ‘bubbel’ wordt er 1 stoel tussen gelaten, waardoor we op ongeveer 70 à 75 % spelen van onze normale capaciteit. Met reeds lang uitverkochte voorstellingen aan de volle capaciteit, is dat een streep door de rekening, maar we zijn het aan ons publiek verschuldigd om zo snel als het kon weer te spelen”, klinkt het bij producent Deep Bridge.

“In ‘MAMMA MIA!’ is er een trouwfeest, het enige waarop er momenteel wordt gedanst”, zegt hoofdrolspeelster Tinne Oltmans, die net als de rest van de cast zonder beperkingen kan spelen. “Iedereen in de cast vormt de ‘creatiebubbel’. Wie daar inzit, wordt 3 keer per week getest. Voor iedereen die betrokken is bij deze productie, of backstage rondloopt, gelden strenge regels. Dat is iets wat wij strikt opvolgen”, zegt Deep Bridge.

De cast nam na afloop van de eerste hernieuwde voorstelling het minutenlange applaus en de staande ovatie dankbaar in ontvangst. “Het ontroert mij dat ik terug kan spelen. Echt waar, ik heb dit ontzettend hard gemist. Als je kijkt naar het publiek, dan zie je dat mensen nu nood hebben aan feest, aan samen ervaringen delen. Ik zag iedereen genieten en voor ons was vanavond een ontzettende ontlading. Ik kijk nu al uit naar het vervolg, want dat worden stuk voor stuk toffe voorstellingen. De goesting en honger zijn groot, dus dit feelgood-virus mag zich overal verspreiden”, zegt een dolgelukkige Evi Hanssen, die samen met Johan Terryn in ‘MAMMA MIA!’ haar musicaldebuut maakte.

“Wie had ooit gedacht dat deze ‘MAMMA MIA!’ zo lang zou lopen? Ok, tussen de derde en vierde voorstelling zaten wel 16 maanden, maar wie daar over zeurt, is een kniesoor”, lacht acteur-regisseur Stany Crets. Aan de glimlach op zijn gezicht zie je zijn tevredenheid. “We mogen weer en dat doet deugd. Door de bekende omstandigheden hebben we lang moeten wachten, maar nu is de timing echt perfect om te komen meegenieten van deze voorstelling. Ik ben geen weerkundige, maar met veel zekerheid durf ik wel stellen dat dit de enige plek is waar de zon een hele zomer lang zal schijnen.”

Ook Ann Van den Broeck, die een zeer gesmaakte hoofdrol speelt, was bijzonder emotioneel: “Op het einde heb ik toch even een traantje weggepinkt. Mensen een fijne avond bezorgen, dat vind ik nog steeds het mooiste wat er is en volgens mij zijn we daar meer dan in geslaagd.”

Het debuut van nieuwkomer Matthew Michel, die met Laurenz Hoorelbeke afwisselend Michiel De Meyer vervangt als Sky, ging niet onopgemerkt voorbij. “De voorbije weken waren bijzonder pittig met stevige repetities. ‘MAMMA MIA!’ is een musical met een hoog tempo, waarin er veel gebeurt en waardoor alles vooruitgaat. Dat vraagt heel wat concentratie, maar de sfeer is hier zo fijn dat alles meteen in z’n plooi valt. Het is een voorrecht als je als acteur in zo’n schitterende productie kan meespelen. De mensen moeten echt komen kijken, want het is de moeite!”

De hitmusical ‘MAMMA MIA!’ speelt nog tot 4 september in Stadsschouwburg Antwerpen en vanaf 10 september in Ethias Theater Hasselt. Voor Antwerpen zijn slechts beperkt tickets beschikbaar. Meer info vind je op http://www.deepbridge.be

 < 1 2 3 4 > 
3 of 4