2 of 2 |  < 1 2
Missen we Chantal in het Theater?
  [ # 16 ] 26 August 2018 06:53 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  886
Geregistreerd  2012-07-24

Ik heb Chantal over het algemeen steeds hetzelfde trucje zien doen in het theater.
Een zeer knap trucje bij tijd en wijle, maar daardoor raakte mij het niet altijd. Daarnaast is ze niet de allerbeste zangeres, dus was het totaalplaatje het altijd net niet.

Met een grote uitzondering. Ik heb haar in Hij gelooft in mij als Rachel Hazes gezien en daarin vond ik haar echt fantastisch. Eerste en enige keer dat ik niet Chantal zag spelen, maar Rachel Hazes zag.

[ Gewijzigd: 25 September 2018 05:49 PM by hannetje ]
   Handtekening   

En ook al vlieg ik solo, ik vlieg tenminste vrij!

  [ # 17 ] 26 August 2018 08:39 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

Ik miste Chantal vanavond als presentatrice bij de Sing-a-long, telt dat? Ze presenteert stukken beter dan Romy.

  [ # 18 ] 26 August 2018 09:43 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1874
Geregistreerd  2006-09-11

hannetje - 26 August 2018 06:53 PM

Ik heb Chantal over het algemeen steeds hetzelfde trucje zien doen in het theater.
Ik heb haar in Zij gelooft in mij als Rachel Hazes gezien en daarin vond ik haar echt fantastisch. Eerste en enige keer dat ik niet Chantal zag spelen, maar Rachel Hazes zag.

Eens. Ik vond HGIM als show niet helemaal geslaagd maar Chantal was fantastisch als Rachel (en Martijn als André) . Als presentatrice vind ik haar (meestal) goed. In SNF was ze goed, waarbij ze wel het geluk had dat Joost zo matig was, waardoor zij kon stralen. Petticoat was goed maar op haar geschreven. Wicked spel goed maar zang octaaf naar beneden geschroefd voor haar naar mijn gevoel. In Tarzan vond ik haar erg “Chantal speelt Jane” en ik vond die voorstellling überhaupt een gruwel, dus wellicht is mijn herinnering gekleurd daardoor. Wat hadden we nog meer ? Kortom voor mij: vrouw met kwaliteiten maar niet per se de beste allround musicalactrice. Ik denk wel dat zij met een paar jaar erbij wel nog hele mooie vrouwenrollen zou kunnen spelen voor vrouwen op leeftijd. Ze heeft stijl en klasse en gevoel voor timing en bewegen. Voor mij zeker niet de minste in musicalland dus, maar er zijn er die beter kunnen zingen. Ze mag voor mij wel stoppen met die afschuwelijke goedkope spelprogramma’s en talentenjachten. Heeft ze m.i. veel te veel voor in d’r mars.

   Handtekening   

Het is niet de criticus die telt. De eer komt toe aan de man die daadwerkelijk in de arena staat , die als het tegenzit en hij faalt, in elke geval grote moed heeft getoond. T. Roosevelt

  [ # 19 ] 07 September 2018 08:17 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

Qua komische timing heb ik altijd genoten van Chantal, tot op een zeker moment. Toen begon het me te vervelen en viel ze voor mijn gevoel steeds in herhaling. Daarnaast was ze niet bepaald de beste zangeres. Dat ze soms minder hoog zong dan hoe bepaalde rollen oorspronkelijk waren geschreven was alom bekend. Toen ik hoorde dat ze Rachel Hazes zou gaan spelen heb ik hardop gelachen, daar ben ik heel eerlijk in. Ik zag het totaal niet voor me. Toen ik har die rol echter zag spelen heb ik mijn mening direct bijgesteld, want ze deed het erg goed en uiteindelijk vind ik dat nog haar beste rol. Haar echt missen in het theater is een groot woord, maar ik zou het best leuk vinden haar daar weer eens te zien. Al vond ik de laatste jaren dat ze theater deed dat ze weinig speelde. Vaak understudies en alternates.

Gisteren postte ze overigens een foto op Instagram waarin ze aankondigde weer iets met Simone te gaan doen qua samenwerking. Ik ben benieuwd of dat wellicht theater gerelateerd is

  [ # 20 ] 07 September 2018 09:52 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

MarronSisters - 07 September 2018 08:17 AM

Gisteren postte ze overigens een foto op Instagram waarin ze aankondigde weer iets met Simone te gaan doen qua samenwerking. Ik ben benieuwd of dat wellicht theater gerelateerd is

Het eerste waar ik aan dacht was dat 9 to 5 wellicht volgend seizoen alsnog komt met Simone en Chantal in de hoofdrollen. Als ik me niet vergis is Simone al eens genoemd in relatie tot die productie.

  [ # 21 ] 07 September 2018 10:41 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Of misschien de Brigitte Bardot musical waar een aantal jaren geleden nog sprake van was ? Al weet ik niet of ze daar nog mee bezig zijn.

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 22 ] 25 September 2018 10:33 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

Ze gaat in ieder geval met Simone in Kees & Co spelen meldde ze net op Instagram. Dus nog steeds geen theaterplannen

 < 1 2
2 of 2