2 of 2 |  < 1 2
Welke musicals zou jij graag (terug) zien in Nederland?
  [ # 16 ] 19 August 2019 05:36 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  642
Geregistreerd  2005-05-23

__niX - 17 July 2019 11:13 AM

The Phantom en Aida.
Maar dan alleen als het echt de volwaardige, grote voorstelling is. Met volledig liveorkest, decor, geen stuntcasting, playback band oid,.
Anders zou ik liever naar bijv. Londen afreizen voor zulke shows.

Ik hoop ook dat The Phantom heen snel terug komt naar Nl.
En ik hoop dat ze Rene van Kooten en Celinde Schoenmaker dan zouden casten in de hoofdrollen 😊  :
https://www.youtube.com/watch?v=http://www.youtube.com/watch?v=PowWYg4qOFM

  [ # 17 ] 19 August 2019 05:59 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1874
Geregistreerd  2006-09-11

René van Kooten (bijna) altijd fijn, een Phantom is hij echter niet voor mij. Heeft met zijn type stemgeluid te maken. Valjean (een rol die vaak ook door Phantoms wordt gespeeld of vice versa) vond ik ook niet bij zijn stem passen. Voor mij hoort daar toch een een iets meer klassiek geschoolde stem bij.

   Handtekening   

Het is niet de criticus die telt. De eer komt toe aan de man die daadwerkelijk in de arena staat , die als het tegenzit en hij faalt, in elke geval grote moed heeft getoond. T. Roosevelt

  [ # 18 ] 19 August 2019 09:17 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

Ik zat vandaag uit het niets met een regel uit Inspiratie in mijn hoofd. Er zaten toch mooie dingen in Joe. Mag weer een keer professioneel terug gebracht worden.

Kijk eens hoe jong ze allemaal nog waren 😉
https://www.youtube.com/watch?v=xTOuS16-8L8

  [ # 19 ] 20 August 2019 06:55 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  172
Geregistreerd  2010-04-13

Toevallig kwam gisteren Inspiratie van Mathilde Santing voorbij bij de shuffle op mijn Iphone.  Zou inderdaad leuk zijn om nog een keer te zien.

Ga ik wel voor een betere plaats. 22 jaar geleden voor het goedkoopste kaartje gegaan op de allerlaatste rij van het hoogste balkon van Carre waardoor we de helft van de projecties van de vliegtuigen niet gezien hebben.

  [ # 20 ] 20 August 2019 09:32 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

jeroen100 - 20 August 2019 06:55 AM

Toevallig kwam gisteren Inspiratie van Mathilde Santing voorbij bij de shuffle op mijn Iphone.  Zou inderdaad leuk zijn om nog een keer te zien.

Ga ik wel voor een betere plaats. 22 jaar geleden voor het goedkoopste kaartje gegaan op de allerlaatste rij van het hoogste balkon van Carre waardoor we de helft van de projecties van de vliegtuigen niet gezien hebben.

Nou het hoeft van mij niet meer zo groots opgezet. De kleine versie van M-lab ging al veel meer terug naar de kern.

  [ # 21 ] 01 October 2023 02:55 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  344
Geregistreerd  2004-01-17

De laatste post in dit topic dateert van medio 2019. Inmiddels zijn sommige shows geweest, andere shows nog niet. Dus laten we het topic weer in leven blazen!
(Ten tijde van dit schrijven zijn de musicals Moulin Rouge, 40-45 De Musical, Sister Act en Elisabeth al aangekondigd voor seizoen ‘24/‘25. De musicals Frozen en Jesus Christ Superstar staan op de planning voor begin en medio 2024.)

1. Welke shows die nog niet eerder in Nederland waren zou je graag in Nederland zien?

2. Welke shows zou je graag weer eens terug zien?

Hier mijn huidige lijstje:

1. Welke shows die nog niet eerder in Nederland waren zou je graag in Nederland zien?
Dear Evan Hansen
Singin’ in the Rain
Rebecca

(MJ de musical en Disney’s The Hunchback of Notre Dame lijken me aannemelijk dat die een keer komen, maar staan niet per sé op mijn wensenlijst.)

2. Welke shows zou je graag weer eens terug zien?
The Phantom of the Opera
3 Musketiers
Oliver
42nd Street
Joe-de musical (kleine setting zoals M-Lab destijds)
Chicago
Miss Saigon
Tarzan

Kinky Boots & Hello Dolly (door de Covid-pandemie zijn deze shows vroegtijdig gestopt waardoor ik ze helaas niet heb kunnen zien.)

  [ # 22 ] 01 October 2023 08:31 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Er is al eens een Nederlandse productie van Singin’ in the Rain geweest, geproduceerd door Melody Musical Productions (tegenwoordig Mark Vijn Theaterproducties). Fred Butter speelde de hoofdrol. Er is ook een cd van gemaakt.

 < 1 2
2 of 2