3 of 7 |  < 1 2 3 4 5 >  Last ›
Musical Awards 2019
  [ # 31 ] 07 January 2019 12:47 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  591
Geregistreerd  2010-10-25

Gaby* - 07 January 2019 12:41 PM

De genomineerden voor de AD publieksprijs zijn bekend. Gezien mijn stem voor My Fair Lady behoor ik sowieso al niet tot ‘de gemiddelde bezoeker’ qua smaak, maar bijzonder is het rijtje wel te noemen gezien de bezoekersaantallen… ik vraag me echt af hoe een voorstelling die avond aan avond uitverkocht is (Evita of Was Getekend, Annie M.G. bijvoorbeeld) geen nominatie heeft ontvangen als ik dit lijstje zie….

Misschien dat de gemiddelde bezoeker hier wat ouder is? Ik was bijvoorbeeld met mijn oma bij Evita en er werd wel gevraagd om te stemmen voor de publieksprijs, maar ik geloof niet dat mijn oma thuis nog de moeite heeft genomen om uit te zoeken hoe dit moest. Als ze het niet al lang vergeten was.

Overigens vind ik het bijzonder dat de drie genomineerden al bekend zijn gemaakt. Op de website van de Musical Awards staat namelijk dat ze pas op 14 januari bekend zouden worden gemaakt.

  [ # 32 ] 07 January 2019 12:48 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  12
Geregistreerd  2018-10-31

Mijn kaarten zijn binnen, gekocht via ad.nl/musical-awards-gala

  [ # 33 ] 07 January 2019 12:51 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1042
Geregistreerd  2011-12-22

En weeeer Soldaat bij de laatste 3.. Waarom geen Annie.. Of idd Evita.. En dat Mamma Mia bij de laatste 3 zit snap ik ook niet helemaal…

   Handtekening   

Hoop niet, droom niet, geen verwachting, geen verdriet…

  [ # 34 ] 07 January 2019 01:06 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Stage Entertainment doet in vergelijking met andere producenten bij de grote producties haast aan guerrilla-marketing wanneer het om de publieksprijs gaat, dus zo gek is het denk ik niet. Met de publieksprijs voor Petticoat (die in hetzelfde seizoen als het baanbrekende SvO in première ging) was er destijds toch ook iets raars aan de hand? Iets met beltegoed uitdelen aan medewerkers…

Overigens zag ik laatst dat de cast van Charley een repetitie had voor een optredens tijdens het gala. Weet iemand van welke andere producties er een optreden komt? Ik hoop zelf op eindelijk eens een goed verzorgde, originele opening.

  [ # 35 ] 07 January 2019 01:14 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

musicalfan007 - 07 January 2019 12:28 PM

Kaarten zijn te koop via de link ad.nl/stars

Ben je verbonden aan het AD oid? Alle posts die je vandaag hebt geplaatst bevatten een link naar de AD-website…

  [ # 36 ] 07 January 2019 10:42 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Wat een slechte Top 3 weer… de geijkte grote namen die het meeste publiek hebben gehad 😖

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 37 ] 08 January 2019 04:26 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

Inderdaad, weer die eeuwig dezelfde namen pfff.

  [ # 38 ] 08 January 2019 07:50 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  169
Geregistreerd  2018-01-27

Zouden ze maar hetzelfde doen als bij de televizier ring: als je de prijs al hebt gewonnen in een eerder jaar doe je niet meer mee voor de publieksprijs, denk dat eerlijker is en de kleinere musicals ook een kans hebben

   Handtekening   

No good deed goes unpunished…

  [ # 39 ] 09 January 2019 02:40 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Tijdens het MAG komt van de volgende producties een optreden:

The Lion King
Soldaat van Oranje (ja, echt)
Mamma Mia
Charley
Op Hoop van Zegen
Evita
The Addams Family
‘t Schaep met de 5 Pooten

[ Gewijzigd: 09 January 2019 02:43 PM by Laush ]
  [ # 40 ] 12 January 2019 12:50 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1099
Geregistreerd  2010-04-28

Niet the Book ?

  [ # 41 ] 13 January 2019 10:52 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Er komt blijkbaar een opening die op The Greatest Showman is geïnspireerd:

Befaamde choreograaf verzorgt openingsdans Musical Awards

De beroemde Australische choreograaf Ashley Wallen verzorgt de openingsdans van de Musical Awards die op 23 januari plaatsvindt. Wallen is komende week in Nederland om de ouverture met de dansers te repeteren, maakt de organisatie zaterdag bekend.

Wallen werkte samen met grote sterren als de Sugababes, Kylie Minogue en Mariah Carey. Ook deed hij de choreografie van de film The Greatest Showman met Hugh Jackman. In de openingsact van de Musical Awards zal ook een groot stuk van The Greatest Showman zitten.

The Addams Family heeft de meeste nominaties voor de Musical Awards binnengesleept. De voorstelling is voor elf prijzen genomineerd, gevolgd door Selma Ann Louis en Het Pauperparadijs met ieder zes nominaties.

The Addams Family maakt onder meer kans in de categorieën beste grote musical, beste vrouwelijke hoofdrol (Pia Douwes), beste mannelijke hoofdrol (Johnny Kraaijkamp) en beste vrouwelijke en mannelijke bijrol.

De uitreiking vindt plaats in het RAI Theater in Amsterdam en wordt uitgezonden via NPO1.

Via: https://www.nu.nl/cultuur-overig/5679446/befaamde-choreograaf-verzorgt-openingsdans-musical-awards.html

  [ # 42 ] 13 January 2019 11:43 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Laush - 13 January 2019 10:52 PM

Er komt blijkbaar een opening die op The Greatest Showman is geïnspireerd:

In de openingsact van de Musical Awards zal ook een groot stuk van The Greatest Showman zitten.

Zou dat kunnen betekenen dat The Greatest Showman een van de volgende jaren als theatermusical in Nederland wordt uitgebracht?

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 43 ] 14 January 2019 03:30 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  53
Geregistreerd  2014-11-09

Ik had gehoopt op Evita bij de beste musical. Helaas. Ook jammer dat Soldaat en Lion King alweer een optreden geven, wordt een beetje eentonig zo.

  [ # 44 ] 16 January 2019 01:36 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  12
Geregistreerd  2018-10-31

Hey iedereen,

voor wie geïnteresseerd is, heb zojuist een mail ontvangen met hierin een link naar een winactie voor Music Awards Gala:

https://webwinkel.ad.nl/winactie-musical-awards-gala

Voor zover ik heb kunnen zien is het simpelweg meedoen en zit er niks aan vast ofzo.

Succes !

  [ # 45 ] 16 January 2019 01:40 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  12
Geregistreerd  2018-10-31

Hey iedereen,

voor wie geïnteresseerd is, heb zojuist een mail ontvangen met hierin een link naar een winactie voor Music Awards Gala:

https://webwinkel.ad.nl/winactie-musical-awards-gala

Voor zover ik heb kunnen zien is het simpelweg meedoen en zit er niks aan vast ofzo.

Succes !

 < 1 2 3 4 5 >  Last ›
3 of 7