9 of 11 | ‹ First  < 7 8 9 10 11 > 
The Book of Mormon, nieuwe Broadway in Carré show! (Engelstalig)
  [ # 121 ] 13 October 2019 07:47 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  823
Geregistreerd  2011-03-21

Dat heb ik inderdaad gezien!
En tuurlijk willen ze meeliften op het succes. Door de show en dat ze er staan ben ik toch nieuwsgierig. En dan vooral waarom ze nou Mormon geworden zijn etc. Ik heb zelfs de site bekeken!
Niet speciaal waarom ze daar staan, gewoon een ‘simpele’ manier om te connecten.

  [ # 122 ] 14 October 2019 04:49 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1042
Geregistreerd  2011-12-22

Waren dat echte mormonen? Hahah en ik maar denken dat het acteurs waren.. 😂😂

   Handtekening   

Hoop niet, droom niet, geen verwachting, geen verdriet…

  [ # 123 ] 14 October 2019 05:33 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  823
Geregistreerd  2011-03-21

Ik denk dat de acteurs wel iets beters te doen hebben na de show….. 😂
Die hoeven ook geen zieltjes te winnen voor een religie waar ze waarschijnlijk in privé sferen niks mee doen.

  [ # 124 ] 14 October 2019 06:36 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1042
Geregistreerd  2011-12-22

lisatjuh1995 - 14 October 2019 05:33 AM

Ik denk dat de acteurs wel iets beters te doen hebben na de show….. 😂
Die hoeven ook geen zieltjes te winnen voor een religie waar ze waarschijnlijk in privé sferen niks mee doen.

Ja ach.. Ik dacht gewoon dat het er nog bij hoorde..

   Handtekening   

Hoop niet, droom niet, geen verwachting, geen verdriet…

  [ # 125 ] 14 October 2019 08:08 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2012
Geregistreerd  2010-11-17

Is een soort ludiek protest, zie hier een leuk artikel erover in de Volkskrant.

https://www.volkskrant.nl/cultuur-media/hoe-reageer-je-als-mormoon-uit-zoetermeer-op-een-musical-waarin-de-draak-wordt-gestoken-met-je-geloof~b2bcff2a/?referer=https://www.google.com/

   Handtekening   

Look in that mirror. I see a strong, confidant young lady. Oh and look, you’re here too!

  [ # 126 ] 14 October 2019 08:40 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  661
Geregistreerd  2005-05-05

Gisteren nog een keer de show gezien en het was weer een prachtige voorstelling.

Waar ik wel over wil klagen is het programmaboek met het inlegblad.
Waarschijnlijk vindt het gros van de bezoekers het niet interessant wie er spelen maar ik vind dat wel belangrijk uit interesse en uit respect voor de acteurs.

Het programmaboek is 95% gevuld met foto’s van de originele cast van Broadway met op de laatste paar bladzijden een paar foto’s en repetitie foto’s van de huidige cast.
Het is een lange toernee dus waarom zo’n minachting voor de huidige cast?

Het inlegblad met cast gegevens wordt niet genoemd dat Alex James-Hatton ook understudy is voor Elder Price terwijl hij toch (Niet verteld waarom) de première heeft gespeeld.
Die avond heb ik dus Kevin Clay niet gezien. Gistermiddag werd de rol van Elder Price gespeeld door Stephen Rolley en deze naam komt niet eens in het inlegblad voor!!

Is het nu zo moeilijk om even een A4tje bij een programma in te sluiten met CV van de spelers die opgaan.

Ik zou er althans blij meezijn en waarschijnlijk de spelers die hard werken op het toneel ook.

   Handtekening   

MarcelHensema*TimTeunissen*JobGreuter*Kooten,Spaaij,Bosch*Roosendaal, Boer*Michelle van de Ven*Luuk Ransijn*Marijn Brouwers*Marjolijn Touw*Renee van Wegberg*Rundfunk*Cinderella*The Visit

  [ # 127 ] 14 October 2019 08:55 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

Dat is toch niet heel ongebruikelijk? Ik heb een aantal broadway en west end shows gezien, bij de langlopende shows, dat de souvenir brochure een verzameling is van allerlei casts door de jaren heen, waarbij de huidige cast er niet per se in staat.
Denk Phantom, Les Mis, Blood Brothers etc.

  [ # 128 ] 14 October 2019 09:17 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  519
Geregistreerd  2013-12-14

jasper050 - 14 October 2019 08:40 AM

Gisteren nog een keer de show gezien en het was weer een prachtige voorstelling.

Waar ik wel over wil klagen is het programmaboek met het inlegblad.
Waarschijnlijk vindt het gros van de bezoekers het niet interessant wie er spelen maar ik vind dat wel belangrijk uit interesse en uit respect voor de acteurs.

Het programmaboek is 95% gevuld met foto’s van de originele cast van Broadway met op de laatste paar bladzijden een paar foto’s en repetitie foto’s van de huidige cast.
Het is een lange toernee dus waarom zo’n minachting voor de huidige cast?

Het inlegblad met cast gegevens wordt niet genoemd dat Alex James-Hatton ook understudy is voor Elder Price terwijl hij toch (Niet verteld waarom) de première heeft gespeeld.
Die avond heb ik dus Kevin Clay niet gezien. Gistermiddag werd de rol van Elder Price gespeeld door Stephen Rolley en deze naam komt niet eens in het inlegblad voor!!

Is het nu zo moeilijk om even een A4tje bij een programma in te sluiten met CV van de spelers die opgaan.

Ik zou er althans blij meezijn en waarschijnlijk de spelers die hard werken op het toneel ook.

 

Je hebt wel een punt. Ik heb inmiddels de Les Mis souvenir brochure van de UK tour en dat is een fantastisch vrij dik boek van de tourcast. Dus het kan wel. Bovendien zou je met een inlegvel actueel kunnen blijven. Hoewel dat lastig was gisteren omdat zoals ik het begrijp Rolley last minute vanuit West End werd ingevlogen en dus helemaal geen deel uit maakt van de tourcast. Een gekopieerd A4tje met deze informatie zat er helaas niet in.

  [ # 129 ] 14 October 2019 09:25 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  661
Geregistreerd  2005-05-05

Ik zag op Twitter dat Stephen was toegevoegd aan de EU tour en gisteren zijn debut maakte.
Hij zat dus in het ensemble van Londen volgen de officiële BOM website.

Heeft Kevin Clay überhaupt gespeeld in Amsterdam?

   Handtekening   

MarcelHensema*TimTeunissen*JobGreuter*Kooten,Spaaij,Bosch*Roosendaal, Boer*Michelle van de Ven*Luuk Ransijn*Marijn Brouwers*Marjolijn Touw*Renee van Wegberg*Rundfunk*Cinderella*The Visit

  [ # 130 ] 14 October 2019 09:52 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  833
Geregistreerd  2008-06-06

jasper050 - 14 October 2019 09:25 AM

Ik zag op Twitter dat Stephen was toegevoegd aan de EU tour en gisteren zijn debut maakte.
Hij zat dus in het ensemble van Londen volgen de officiële BOM website.

Heeft Kevin Clay überhaupt gespeeld in Amsterdam?

Ik heb Kevin Clay gezien, maar dat was wel bij de ‘‘previews’’ 29 september.

  [ # 131 ] 14 October 2019 10:03 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Ik heb Kevin Clay ook gezien, op 6 oktober.

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 132 ] 14 October 2019 10:08 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  148
Geregistreerd  2008-11-06

jasper050 - 14 October 2019 09:25 AM

Heeft Kevin Clay überhaupt gespeeld in Amsterdam?

Vorige week dinsdag, woensdag en donderdag heeft hij ook gespeeld. Op zijn Instagram kwam langs dat hij dit weekend naar een bruiloft was, dus wellicht speelt hij van de week weer.
Eerlijk gezegd zag ik Alex James-Hatton liever, fijnere stem, naar mijn mening.

  [ # 133 ] 14 October 2019 11:00 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Ik ben benieuwd. Mooie plaats op rij 7 in de stalles kunnen boeken voor het laatste weekend. Single seats die normaal € 99 kosten worden verkocht voor € 35 (plus reserveringskosten) . Ik vind het een koopje.

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 134 ] 14 October 2019 12:59 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1561
Geregistreerd  2011-07-31

Ik heb Stephen Rolley als Elder Price gistermiddag gezien.
Heb geen vergelijkingsmateriaal maar vond hem erg goed.

  [ # 135 ] 18 October 2019 10:24 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  215
Geregistreerd  2009-05-01

Nog meer mensen pech met de loting? Heb inmiddels voor 5 shows meegeloot voor 2 kaartjes, tot op heden nog zonder resultaat. Hopelijk gaat het uiteindelijk lukken, we hebben nog een aantal lotingen in het verschiet 😊

‹ First  < 7 8 9 10 11 > 
9 of 11