8 of 13 | ‹ First  < 6 7 8 9 10 >  Last ›
Aida in Concert 2019
  [ # 106 ] 15 March 2019 09:46 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Ik ga dan inderdaad denken dat Romy eigenlijk Aida zou zingen maar dat ze zich heeft teruggetrokken en ze nu haastig op zoek moeten naar een “waardige” vervanger. Ik kan niet in agenda’s kijken maar verder lijkt het me niet heel moeilijk. :lol:

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 107 ] 15 March 2019 09:49 AM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  78
Geregistreerd  2015-07-19

Ik wil eigenlijk ook mijn kaarten retourneren.
Het is ongepast en onbegrijpelijk ...... drie maanden voor de show en nog geen hoofdrolspeelster/soliste bekend. Beschamend !

  [ # 108 ] 15 March 2019 09:56 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

Als het idd waar is dat er shows geannuleerd zouden worden zoals ergens hierboven werd gemeld, dan hoop ik dat de mijne daarbij zit zodat ik gewoon mijn geld terugkrijg. De lol om te gaan is er voor mij allang vanaf omdat ik steeds meer het idee begin te krijgen dat de voorbereiding hiervan een stuk minder professioneel is dan bij Elisabeth in Concert. Het lijkt er steeds meer op dat ze zelf nog naarstig op zoek zijn/moeten naar een Aida….

  [ # 109 ] 15 March 2019 09:56 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

*dubbele post, sorry*

  [ # 110 ] 15 March 2019 10:01 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  335
Geregistreerd  2010-11-01

Gister zongen Freek en Nurlaila samen ter promotie van Aida in Concert

  [ # 111 ] 15 March 2019 10:43 AM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  62
Geregistreerd  2011-08-09

Wat een lachertje dit… Volgens mij wordt dit echt een grote flop. Keek net even naar de kaartverkoop en nog steeds is bij alle shows ongeveer de helft nog leeg. Ik ben mog steeds blij dat ik mijn kaarten heb doorverkocht

  [ # 112 ] 15 March 2019 11:02 AM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Nurlaila gaat in iedergeval geen Aida spelen. Want Freek noemde het ‘eenmalig’
Raar dat ze nog steeds niet bekend maken wie het dan wel gaat spelen..

  [ # 113 ] 15 March 2019 11:04 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

@Anne-Saar Kan ook te maken hebben met de algehele populariteit (dus niet alleen onder musicalfans) van Aida als titel?

Ik snap eigenlijk niet wat nu het grote probleem omtrent dit concertante is. Ok, sommigen hadden liever een reünie gezien. Maar goed, mag hopen dat musicalfans ook gewoon van de musical zelf houden en niet alleen met een hele specifieke bezetting. Daarnaast zijn er nu gewoon goede artiesten uitgekozen, misschien niet naar iedereens absolute voorkeur maar zeker niet in de categorie BN’er-doet-kunstje.

De locatie spreekt misschien niet zo tot de verbeelding, maar het (ervaren) team van Elisabeth zit ook hierachter, dus waarom zou het nu dan wel slecht/lelijk/saai zijn?

Het aankondigen van de volledige cast duur inderdaad al even. Dat is een beetje irritant, maar als het inderdaad vanwege omstandigheden langer duurt om de samenstelling rond te krijgen is dat toch gewoon overmacht? En anders zie ik nog steeds geen groot probleem, tenzij je evt andere plannen wil maken rond die tijd.

  [ # 114 ] 15 March 2019 11:17 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  303
Geregistreerd  2010-05-21

Laush - 15 March 2019 11:04 AM

@Anne-Saar Kan ook te maken hebben met de algehele populariteit (dus niet alleen onder musicalfans) van Aida als titel?

Ik snap eigenlijk niet wat nu het grote probleem omtrent dit concertante is. Ok, sommigen hadden liever een reünie gezien. Maar goed, mag hopen dat musicalfans ook gewoon van de musical zelf houden en niet alleen met een hele specifieke bezetting. Daarnaast zijn er nu gewoon goede artiesten uitgekozen, misschien niet naar iedereens absolute voorkeur maar zeker niet in de categorie BN’er-doet-kunstje.

De locatie spreekt misschien niet zo tot de verbeelding, maar het (ervaren) team van Elisabeth zit ook hierachter, dus waarom zou het nu dan wel slecht/lelijk/saai zijn?

Het aankondigen van de volledige cast duur inderdaad al even. Dat is een beetje irritant, maar als het inderdaad vanwege omstandigheden langer duurt om de samenstelling rond te krijgen is dat toch gewoon overmacht? En anders zie ik nog steeds geen groot probleem, tenzij je evt andere plannen wil maken rond die tijd.

Mee eens met deze post! Ik vind het persoonlijk gewoon heel leuk om de nummers van Aida weer eens live te horen, en ben al blij met de namen die genoemd zijn dus vrees eigenlijk niet zo voor de kwaliteit..

  [ # 115 ] 15 March 2019 01:28 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Ik ben het daar ook helemaal mee eens. Ik herken me ook niet in de negativiteit hier. Ik ben nog wel heel benieuwd wie Aida wordt, maar heb geen grote vrees voor een naam ofzo.

  [ # 116 ] 15 March 2019 03:41 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  833
Geregistreerd  2008-06-06

ik heb hem vroeger nooit gezien, dus ik ben ook gewoon erg benieuwd!

  [ # 117 ] 15 March 2019 06:35 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

Ik zit vooral met de hoge prijs voor een samenvatting. Daarnaast, ik heb geen eigen vervoer dus of extra kosten voor een hotel, of pas om half 2 ‘s nachts thuis. Zo lief is Aida me ook weer niet.
Originele cast was leuk geweest, maar is voor mij geen vereiste. Zolang wachten met de belangrijkste rol is gewoon geen goed teken. Ik zet mijn geld op dat ze iemand hadden voor Aida, die nu niet meer beschikbaar is. Je plant geen voorstelling met de hoop dat je ooit een keer een hoofdrolspeelster vind, ook niet als het gaat om ‘maar’ een concertante.

  [ # 118 ] 19 March 2019 04:31 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1714
Geregistreerd  2009-07-23

Nigel Brown en Tjindjara Metschendorp zijn toegevoegd aan de cast, zij nemen Mereb en Nehebka voor hun rekening

  [ # 119 ] 21 March 2019 08:10 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  172
Geregistreerd  2010-04-13

Tweet van Renee van Wegberg van zojuist:

Hi! Vandaag gerepeteerd voor een bijzonder aankomend project deze zomer. Morgen mag ik het bekend maken bij @tijdvoormax en geef ik een preview. Zo veel zin in!! Tune in, morgen op NPO 1, 17:10 uur. #tijdvoormax #preview

Zou ze Aida spelen?

  [ # 120 ] 21 March 2019 08:25 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  216
Geregistreerd  2017-11-26

Ik hoorde recentelijk van een oud medewerker van Stage dat April Darby Aida zou spelen, geen vreemde keuze lijkt mij. Misschien heeft ze afgezegd en vandaar dat ze nog zo lang zoeken? Ik zag de post van Renée van Wegberg ook, maar dat lijkt me een nogal aparte castingkeuze omdat Aida normaliter gespeeld wordt door een niet balnk persoon (Carola, Leona, Chiarra). Maar ben benieuwd, ze doen wel vaker gekke dingen bij stage he 😊

‹ First  < 6 7 8 9 10 >  Last ›
8 of 13