2 of 13 |  < 1 2 3 4 >  Last ›
Aida in Concert 2019
  [ # 16 ] 14 January 2019 09:27 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  886
Geregistreerd  2012-07-24

Madelonne - 14 January 2019 09:05 AM

Ik weet niet wanneer Aida evt zou zijn, maar de dag van het MAG (23/1) is Willemijn iig vrij bij Bat Out of Hell…

Oh de datum van het MAG. Ik dacht dat in al die verdwenen artikelen de datum van Aida al werd genoemd.
We wachten (in spanning) af.

   Handtekening   

En ook al vlieg ik solo, ik vlieg tenminste vrij!

  [ # 17 ] 14 January 2019 11:06 AM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  78
Geregistreerd  2015-07-19

Google naar de volgende trefwoorden en je ziet het artikel (klik op in cache ....)

AIDA - ROSMALEN - WILLEMIJN

  [ # 18 ] 14 January 2019 01:26 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1561
Geregistreerd  2011-07-31

Lijkt weer te zijn weggehaald?

  [ # 19 ] 14 January 2019 01:27 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  661
Geregistreerd  2005-05-05

Dit stond er:

!!Het Autotron in Rosmalen wordt komende zomer een openluchttheater. Producent Albert Verlinde uit Cromvoirt gaat de Disneymusical Aïda opvoeren op het evenemententerrein bij het Autotron. Hij bedacht het samen met zijn vroegere zakelijk partner Jeroen Dona, die werkt nu daar. Musicalster Willemijn Verkaik uit Son wordt één van de hoofdrolspelers. “Ik wil met musical grenzen opzoeken”, zegt Verlinde over zijn nieuwste idee.!!

Ik weet niet goed wat dhr. Verlinde met grenzen opzoeken bedoelt in deze setting?

Of bedoelt hij wat de grens aan zijn verdienmodel is. Ik neem aan dat een voorstelling bij het Loo of Soestdijk een veel grotere organisatie is dan op een grasveld bij het Autotron waar alle voorzieningen toch al zijn.

   Handtekening   

MarcelHensema*TimTeunissen*JobGreuter*Kooten,Spaaij,Bosch*Roosendaal, Boer*Michelle van de Ven*Luuk Ransijn*Marijn Brouwers*Marjolijn Touw*Renee van Wegberg*Rundfunk*Cinderella*The Visit

  [ # 20 ] 14 January 2019 01:50 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  30
Geregistreerd  2018-01-06

Ondanks dat ik weinig interesse heb in een openlucht versie, vraag ik me dan toch af waar musicaljournaal dat bericht dan in eerste instantie vandaan heeft gehaald. Wel word op de website van stage entertainment, gemeld dat ze bezig zijn met een opvolger voor Elizabeth in Concert, en Albert heeft natuurlijk al eens eerder bericht, dat hij denkt aan een mogelijke terugkeer van Aida. Voor zover als je dit kunt beschouwen als volledige reprise.

  [ # 21 ] 14 January 2019 04:36 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

jasper050 - 14 January 2019 01:27 PM

Producent Albert Verlinde uit Cromvoirt gaat de Disneymusical Aïda opvoeren op het evenemententerrein bij het Autotron. (...)

Als ik dit zo lees, ga ik bijna denken dat ze het niet als concertante versie willen opvoeren, maar als volwaardige, aangekleede productie (hoewel dan waarschijnlijk non-replica). Een beetje zoals in Tecklenburg of zo gebeurt. Het terrein ken ik niet dus daar kan ik niets over zeggen.

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 22 ] 14 January 2019 08:12 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Als concert lijkt Aida me nogal kort aangezien het geen doorgecomponeerde musical is. Met een uurtje ben je dan toch wel klaar denk ik.

  [ # 23 ] 14 January 2019 08:43 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  30
Geregistreerd  2018-01-06

Maar dat Reunie concert in het DeLaMar, ik ben daar niet bij geweest jammergenoeg, hoe zat dat dan in elkaar? Deden ze daar dan gewoon alleen de nummers zonder dialogen, decors kostuums etc?

  [ # 24 ] 14 January 2019 09:15 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

In het DeLaMar deden ze alleen de nummers inderdaad, zonder kostuums. Wel vertelde de cast tussen de nummers door over voor hen bijzondere momenten tijdens de repetitieperiode en grappige anekdotes. Dat was bij Elisabeth in Concert natuurlijk anders. Daar was het echt met kostuums en zonder geklets tussendoor

  [ # 25 ] 15 January 2019 04:12 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1024
Geregistreerd  2013-05-26

De kaartverkoop start donderdag om 12.00 uur bij Eventim.

  [ # 26 ] 15 January 2019 04:21 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  23
Geregistreerd  2016-02-03

Willemijn heeft haar rol bevestigd bij tijd voor max. Ze zal Amneris gaan spelen. Verdere cast informatie is niet vrij gegeven.

  [ # 27 ] 15 January 2019 04:31 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Nice! Ik heb geen idee of het terrein mooi is, maar Rosmalen is voor de verandering eens dichtbij huis. De prijzen zijn echter niet mis: https://www.stage-entertainment.nl/shows/concert/aida-in-concert/prijzen/ Is dit vergelijkbaar met vorig jaar?

De tour van Bridges of Madison County is net een paar dagen voor deze reeks concerten afgelopen, dus ik verwacht wel dat René van Kooten meedoet.

  [ # 28 ] 15 January 2019 04:52 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  30
Geregistreerd  2018-01-06

De runningtime van de musical staat op stage entertainment, 1 uur en 45 minuten. Er zijn dus gewoon 80 minuten er vanaf gehaald! Nou joepie. Niets voor iemand als ik die dus nog nooit de voorstelling gezien heeft !

  [ # 29 ] 15 January 2019 04:59 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Ik vind de muziek van Aida prachtig, maar merk dat ik niet dezelfde reactie heb als twee jaar geleden toen Elisabeth werd aangekondigd. Ik had ook verwacht dat het sowieso weer een reünie zou worden op een locatie die klopt bij het stuk maar daar is nu dus geen sprake van. Toen vorig jaar Wim niet meedeed in Elisabeth verloor het concept bij mij ook al een beetje zijn waarde en ben toen ook niet een tweede keer gegaan.

Hadden meer mensen die verwachting van combinatie tussen reünie en logische locatie?

  [ # 30 ] 15 January 2019 05:17 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Een volledige reünie van castleden is voor mij minder van belang, simpelweg omdat ik destijds te jong was om naar Elisabeth & Aïda te gaan. Ik snap wel de magie daarvan als je die producties toen hebt gezien. Wie weet zijn het naast Willemijn alleen maar oud-castleden die meedoen.

De locatie is hier wel een beetje een vreemde ja, Autotron klinkt niet bepaald romantisch of koninklijk. Laat staan Egyptisch 😉 Het is nu van tevoren een beetje moeilijk inschatten hoe de sfeer van het concert qua vormgeving zal zijn.

 < 1 2 3 4 >  Last ›
2 of 13