9 of 16 | ‹ First  < 7 8 9 10 11 >  Last ›
Tina - Beatrix Theater Utrecht
  [ # 121 ] 07 February 2020 04:21 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  19
Geregistreerd  2018-09-23

Ik heb net een filmpje van Nurlaila op YouTube gezien, maar dat doet ze toch wel goed toch? :o

  [ # 122 ] 07 February 2020 06:11 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  467
Geregistreerd  2008-04-14

CarrieWhite ze danst uit de maat ?

  [ # 123 ] 07 February 2020 10:52 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Is inmiddels al bekend wie de vertaling heeft gedaan?

  [ # 124 ] 08 February 2020 12:01 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  713
Geregistreerd  2010-02-28

CarrieWhite - 07 February 2020 04:21 PM

Ik heb net een filmpje van Nurlaila op YouTube gezien, maar dat doet ze toch wel goed toch? :o

Ze vergat volgens mij even een pasje ofzo en moest even bijschakelen maar verder kan ik ook niet anders zeggen dan dat ze het daar in de finale prima doet!

  [ # 125 ] 08 February 2020 01:09 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

MarkZ - 07 February 2020 11:46 AM

even stilstaan bij het tokkie publiek

En prima dat een show als Tina dit inbouwt om de sfeer naar een hoogtepunt te brengen, maar houd alsjeblieft je SNAVEL voor die tijd. Als er iemand van STAGE mocht meelezen, het is tegenwoordig helaas niet meer voldoende te zeggen dat er niet gefilmd mag worden en de telefoons uit moeten. Voeg svp toe dat het publiek geacht wordt tijdens de voorstelling stil te zijn en dat er aan het eind ruim de tijd is voor meebrullen, dansen, gek doen etc etc. Er zijn ook genoeg bezoekers die geen 80 Euro neerleggen om naar een stel idioten om hen heen te luisteren. En doen jullie het niet voor hen, doe het dan voor de acteurs die er ongetwijfeld ook door afgeleid worden. Dank u!

BIZAR hoe sommige mensen zich in het theater gedragen!! Achter mij 2 opgedirkte dames die werkelijk elke minuut iets moesten bespreken over de show en hadden als klap op de vuurpijn een zak met snoepjes die vreselijk kraakten…. Op een gegeven moment zei ik ssstttt en kreeg uiteraard ruzie, want wie was ik dan wel…. ik heb ze geheel genegeerd en zag dat er ander plekje vrij was en daar ben ik 2e akte gaan zitten.
Ook gingen ze eerste akte om mij heen meezingen….
Zouden er in het Beatrix Theater ook niet gewoon gedragsregels opgehangen kunnen worden zoals in Londen?!
NIET MEEZINGEN, PRATEN EN GEEN KRAAKPAPIERTJES TIJDENS VOORSTELLING!!

Dan de show zelf: geweldige show en heerlijke energie! Ik hou van Nurlaila als Tina en ze deed het geweldig. Je mening baseren op één klein filmpje op YouTube van haar eerste show vind ik echt onbeleefd en te schandalig voor woorden. Ze is helemaal niet te oud, want ze speelt Tina van 40 jaar en ze is diezelfde leeftijd, dus waarom deze discussie?!?!

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 126 ] 08 February 2020 01:22 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  467
Geregistreerd  2008-04-14

MoNieky - 08 February 2020 01:09 PM
MarkZ - 07 February 2020 11:46 AM

Je mening baseren op één klein filmpje op YouTube van haar eerste show vind ik echt onbeleefd en te schandalig voor woorden. Ze is helemaal niet te oud, want ze speelt Tina van 40 jaar en ze is diezelfde leeftijd, dus waarom deze discussie?!?!

Iedereen heeft recht op zijn of haar mening.
Zelf verkondig je je mening continue dus de pot verwijt de ketel…..

Ik heb de show 3x in Londen gezien en vind Nurlaila in alle opzichten beter passen in de rol van moeder. Haar dans is zwaar onder de maat en houterig. En het energie level te laag.
Nogmaals Nurlaila vind ik een geweldige zangeres en actrice maar niet geschikt voor Tina. MIJN MENING.

Over de leeftijd van Tina is voor ieder wat te zeggen. Ze kunnen ook Ruth Jacott vragen. Die speelt dan Tina tijdens haar afscheidsconcert en dan kunnen we net doen of de finale het afscheidsconcert is.

Ik zie liever een eind twintig begin dertiger die een jong meisje speelt en een 40 jarige. Dan een ouder iemand die een jong meisje moet spelen.
Ook mijn mening.

Ik zie graag Tina maar dan zonder Nurlaila. Nurlaila zie ik graag in zangrollen,

 

  [ # 127 ] 08 February 2020 04:20 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Hierboven gaat iets mis met quoten geloof ik. Ik ben het er wel mee eens dat 1 filmpje (van een slotapplaus?) echt niet voldoende is om een prestatie gedurende een hele show te beoordelen, maar een voorkeur voor een bepaalde acteur (of juist niet) mag natuurlijk.

Afijn, wat ik hier lees over bezoekersgedrag is wel echt schandalig. Ik kan van een kort fluistergesprekje al uit een voorstelling of film worden gehaald, laat staan dit soort onzin. Zou het een beetje aan die vaste theaters van Stage kleven, of het type voorstelling?

martijn-j - 07 February 2020 10:52 PM

Is inmiddels al bekend wie de vertaling heeft gedaan?

Het is echt nergens terug te vinden op de site van SE, maar wat grondiger googelen levert op dat Tom Kleijn de vertaling heeft gedaan.

  [ # 128 ] 08 February 2020 06:26 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1714
Geregistreerd  2009-07-23

musicalgoeroe - 07 February 2020 06:11 PM

CarrieWhite ze danst uit de maat ?

Ja joh… hoe durft ze op haar eerste tryout… en bovendien valt dat behoorlijk mee.

  [ # 129 ] 08 February 2020 07:04 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

musicalgoeroe - 08 February 2020 01:22 PM

Iedereen heeft recht op zijn of haar mening.

Helemaal eens hoor, maar ik bedoel dat je pas een mening mag vormen als je de hele show live heb gezien. En niet na het zien van een youtube filmpje van paar minuten, gemaakt tijdens haar eerste show en ná een hele show te hebben gespeeld!

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 130 ] 09 February 2020 12:31 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

Gaia zal de première morgen niet spelen, aldus zijzelf op haar Insta en Facebook. Ze kampt met de nasleep van een heftige middenoorontsteking en mag op doktersadvies voorlopig nog even niet het podium op.

  [ # 131 ] 09 February 2020 11:14 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1127
Geregistreerd  2010-08-16

Dus @Afterforever en Monieky, dus op de je eerste tryout en na het spelen van de hele show, mag je uit de maat dansen? Lijkt me niet. Ook die eerste tryout kostte dikke 80 euro per ticket. Is geen repetitie. Heb Nurlaila nog niet gezien, vind haar normaal gesproken fantastisch, dus ga zeker kijken. Maar het filmpje was inderdaad vrij matig. Zeker als je Nyassa hebt gezien. Dus ook ik schrok even. Ook hoorde ik van iemand die erbij was, dat ze ook vocaal flink mis zat een aantal keer.

  [ # 132 ] 09 February 2020 01:11 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1714
Geregistreerd  2009-07-23

Nou MoNieky was er bij en die zei dat het goed was en dus geloof ik haar, ze gaat al een tijdje naar musicals dus zal er echt wel kijk op hebben niet waar? Verder stop ik deze discussie, heb geen zin in een Nurlaila bash.

  [ # 133 ] 09 February 2020 01:51 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  335
Geregistreerd  2010-11-01

Amen. Wat een discussie ...

Ben benieuwd naar deze show! Sneu voor Gaia, vond haar bij de MAG er uitschieten in het ensemble!

  [ # 134 ] 10 February 2020 12:17 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1415
Geregistreerd  2004-09-12

Gisteren was de première van Tina. In afwachting van Koens recensie kun je eerst kijken naar Musicalworlds videoreportage van de middag met gesprekken met o.a. Nyassa Alberta, Nurlaila Karim en Juneoer Mers.

De video is te zien onder Artikelen
en op Musicalworld.TV’s eigen plek.

  [ # 135 ] 10 February 2020 10:55 AM
Administrator
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  129
Geregistreerd  2011-01-17

De ⭐⭐⭐-recensie staat inmiddels ook online.

   Handtekening   

Geniet van elk moment, want er is zoveel te beleven!

‹ First  < 7 8 9 10 11 >  Last ›
9 of 16
‹‹ De Nacht van Flipje      Hello Dolly ››