5 of 7 | ‹ First  < 3 4 5 6 7 > 
Hello Dolly
  [ # 61 ] 12 November 2019 09:23 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  169
Geregistreerd  2018-01-27

Jeroen - 12 November 2019 07:49 PM

Ik krijg tijdens het spelen van Candy Crusjh zelfs Hello Dolly reclames, dus kennelijk zijn ze wel bezig met reclame maken.

Dat kunnen ook cookies zijn. Als je eerst iets opzoekt krijg je er later vaak reclame van. Zo heb ik laatst gegoogled op spijkerbroeken en zie ik nu op deze site rechts reclame van de C&A Met spijkerbroeken.

Al met al denk ik dat het met deze show wel goed komt met de kaartverkoop! Het is een sterke cast met veel bekende namen, al ben ik ook zo’n persoon die pas kaarten koopt als hij/zij recensies heeft gelezen van anderen en foto’s ziet zodat ik er een beeld van krijg, vooral met een show als Hello Dolly die ik zelf niet zo goed ken! Ik denk dat ik niet de enige persoon ben die dat ook denkt.

   Handtekening   

No good deed goes unpunished…

  [ # 62 ] 19 November 2019 02:01 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  172
Geregistreerd  2010-04-13

De producent leest dit topic ook want sinds gisteren bijna elk uur reclame voor Hello Dolly op radio 2 😉

  [ # 63 ] 23 November 2019 07:34 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  7
Geregistreerd  2019-11-04

Ik ben heel benieuwd naar deze voorstelling, maar twijfel toch nog of ik moet gaan… Ik denk dat ik de reacties even afwacht.

  [ # 64 ] 07 January 2020 06:22 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  130
Geregistreerd  2012-04-19

Inmiddels zijn op het YouTubekanaal van MediaLane al twee afleveringen van de making-of verschenen. In de eerste aflevering wordt een uitgebreide blik op de kostuums gegeven. In de tweede aflevering wordt er op de zang en het decor gefocust.

Aflevering 1: https://youtu.be/0jD3OyfG9iM
Aflevering 2: https://youtu.be/jV4UV69zo80

Ik ken de show niet, maar ik word van deze twee making-of afleveringen erg nieuwsgierig!

  [ # 65 ] 08 January 2020 04:20 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  4
Geregistreerd  2019-12-12

DavevanderW - 07 January 2020 06:22 PM

Inmiddels zijn op het YouTubekanaal van MediaLane al twee afleveringen van de making-of verschenen. In de eerste aflevering wordt een uitgebreide blik op de kostuums gegeven. In de tweede aflevering wordt er op de zang en het decor gefocust.

Aflevering 1: https://youtu.be/0jD3OyfG9iM
Aflevering 2: https://youtu.be/jV4UV69zo80

Ik ken de show niet, maar ik word van deze twee making-of afleveringen erg nieuwsgierig!

Ik moet zeggen dat de kostuums en het decor er veelbelovend uit zien. Zeker voor een Nederlandse tourende productie wordt dit een grote show!

  [ # 66 ] 08 January 2020 05:10 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  713
Geregistreerd  2010-02-28

Wow moet zeggen dat het erg echt goed uit ziet al! Kostuums en decor is niet te zuinig. Hopelijk kan ik het in het echt gaan zien. De muziek is prachtig en zo ver klinkt de vertaling ook heel fijn.

  [ # 67 ] 12 January 2020 08:23 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

9 januari 2020
Repetities HELLO, DOLLY! van start gegaan
De cast van HELLO, DOLLY!, met onder anderen Simone Kleinsma, Paul de Leeuw, Jörgen Raymann, Freek Bartels en Marjolijn Touw, is vandaag gestart met repeteren.

HELLO, DOLLY! is vanaf 21 februari te zien in de grootste Nederlandse theaters. De première vindt op 8 maart plaats in het Luxor Theater in Rotterdam.
De regie van de geheel nieuwe Nederlandse productie wordt verzorgd door de internationaal succesvolle Amerikaanse regisseur Glenn Casale (o.a. Beauty and the Beast). De vertaling van het script wordt gemaakt door Jan Rot (o.a. Jersey Boys) en de choreografie wordt verzorgd door Daan Wijnands, winnaar van de meeste Musical Awards (vijf) voor een Nederlandse theatermaker ooit.

  [ # 68 ] 22 February 2020 11:41 AM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  10
Geregistreerd  2016-10-20

Is er al iemand naar de eerste try out geweest?

  [ # 69 ] 24 February 2020 12:43 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1714
Geregistreerd  2009-07-23

Zaterdag naar de 2e tryout geweest en ik ben mega enthousiast, wat is dit leuk, mooi en goed, iedereen zit daar op z’n plek. Kostuums en decor zijn echt geweldig.

Kaartverkoop gaat enorm hard en dat is terecht. met medialane hebben we er een goede theaterproducent bij.

  [ # 70 ] 24 February 2020 07:06 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Goed om te horen! Ik ben er nog niet echt van overtuigd dat het qua verhaal iets voor me is, maar wat er tot nu toe is laten zien qua visuele aspecten vind ik al wel heel mooi. En de cast is natuurlijk meer dan prima.

Ongebruikelijk wel dat er geen apart persmoment rondom de repetities is geweest. Maar goed, de productie blijkt het dus ook niet nodig te hebben.

  [ # 71 ] 28 February 2020 09:58 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Gisteren naar de eerste try-out van Hello Dolly in het Nieuwe Luxortheater.
Wat een leuke show!
Goede cast met Simone Kleinsma en Paul de Leeuw, en nog veel meer overtuigende mensen waarvan een speciale vermelding voor Nandi van Beurden als Ireen Allooy; wat is zij leuk!
Gezellige sfeer, herkenbare muziek en heel veel glitter & glamour en veren.
Ik was ook zo blij verrast door de prachtige decors!
Zulke mooie grote panelen die telkens anders lijken door de schitterende projecties!
Ooit was ik geen fan van projecties, maar de techniek staat niet stil en ze zijn hierin werkelijk schitterend geïmplementeerd! Het doet het verhaal echt eer aan.
Ik waande me de eerste akte weer helemaal terug in een heerlijk zonnig New York Central Park!

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 72 ] 28 February 2020 01:28 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  519
Geregistreerd  2013-12-14

Maar helaas wel weer de nodige onrust in de zaal. Mensen die meezingen, werkelijk om alles schaterlachen, dingen voor- of nazeggen en alle scenes voorzien van commentaar.  Hoe moeilijk kan het zijn om 2 uur je snavel te houden. Zucht…..

[ Gewijzigd: 28 February 2020 03:33 PM by MarkZ ]
  [ # 73 ] 03 March 2020 11:21 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Sinds kort staan er nieuwe speeldata op de site: 4-15 nov in Enschede, 18-29 nov in Groningen en 23 dec-3 jan in Rotterdam.

  [ # 74 ] 07 March 2020 03:18 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

De show van vanavond is afgelast, Simone heeft stemklachten. Morgenochtend wordt besloten of de première doorgaat. Bron: deze post.

  [ # 75 ] 07 March 2020 08:30 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Wat naar, hopelijk is Simone snel hersteld.

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

‹ First  < 3 4 5 6 7 > 
5 of 7