7 of 7 | ‹ First  < 5 6 7
Hello Dolly
  [ # 91 ] 01 July 2020 11:30 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Quin - 26 June 2020 11:12 AM
Magic - 20 June 2020 03:23 AM

De digitale versie van het programmaboek staat op de website van de voorstelling.

Als ik dit programmaboek zie, vind ik het nog meer zonde dat deze voorstelling is moeten stoppen. Niet alleen vanwege de pracht en praal, maar mijn God, wat spreekt uit dit magazine een grote liefde voor theater. Alles lijkt met een haast kinderlijk enthousiasme geschreven en in beeld gebracht: persoonlijke quotes van elk castlid (i.p.v. de biografieën die al online staan), verhalen hoe het is om op tour te zijn, met een castbus te reizen, hoe kostuums gemaakt worden.

Dit is een boek waar ik graag voor betaald zou hebben. Zó jammer dat Medialane niet met deze grootse voorstelling mag uitpakken.

Helaas heb ik het programmaboek ook niet (deze worden pas gepresenteerd bij de première), maar ik heb gelukkig wel de voorstelling mogen zien en het was een feestje!
Met veel liefde gemaakt inderdaad; prachtig van opzet, sfeer en decor, heerlijke cast inderdaad en even heerlijk helemaal terug maar de ‘oubollige’ tijd ;-)

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 92 ] 02 July 2020 11:22 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  926
Geregistreerd  2009-02-23

Het programmaboekje was er al voor de première hoor! Heb er honderden voorbij zien komen die eerste voorstellingen op mn werk 😊

‹ First  < 5 6 7
7 of 7