2 of 7 |  < 1 2 3 4 >  Last ›
Company in 2020 naar Nederland!
  [ # 16 ] 10 February 2019 09:42 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Mark - 10 February 2019 06:30 PM

Dit https://www.youtube.com/watch?v=eBBPKedba5o vind ik bijvoorbeeld een prachtige uitvoering zowel qua zang als beleving van “Being alive” ...ik denk dat William in de beleving nog wel een eind zou komen maar vocaal redt hij dit niveau gewoon (bij lange na) niet.

Ja, daar heb je ook wel gelijk in eigenlijk, haha. William heeft met name niet mijn persoonlijke voorkeur omdat ik zijn stemkleur niet mooi vind, maar ik had eerlijk gezegd nog niet zo stilgestaan bij de andere vereisten qua zang 😊 Raul Esparza’s versie is inderdaad heel mooi, had ‘m al een tijdje niet meer gehoord.

Maarten Heijmans vind ik overigens een hele interessante naam hiervoor! Ik geloof dat hij momenteel vast bij ITA zit, maar wie weet volgend jaar niet meer.

  [ # 17 ] 14 March 2019 03:15 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  83
Geregistreerd  2013-12-27

Company - George Visser Productions
Cast: Brigitte Heitzer, Paul Groot, Guido Spek, Anniek Pheifer, Jeremy Baker, Anne-Marie Jung

Hij staat gepland voor voorjaar 2020, wat dan in de knel gaat lopen met ‘Goodbye, Norma Jeane’ voor Brigiite Heitzer. We wachten af!

[ Gewijzigd: 14 March 2019 03:26 PM by Eliza20 ]
  [ # 18 ] 14 March 2019 03:24 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

The Company?

Sorry maar waar haal je deze info vandaan? Iemand moet zich gaan schamen :p

  [ # 19 ] 14 March 2019 03:41 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  533
Geregistreerd  2012-03-17

Deze info is te vinden in de online seizoensbrochure van George Visser Productions & TriColour Productions, onder nummer 11. Daar staat alleen Anniek Pheifer niet bij…. Zou wel leuk zijn als zij ook meedoet!

  [ # 20 ] 14 March 2019 03:45 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Als je op Company en George Visser googlet kom je met een beetje klikken hierop: https://issuu.com/ireneluna/docs/gvp_brochure_a5_digitaal-72dpi/12. Anniek Pheifer wordt hier overigens niet vermeld, maar de overige acteurs plus Esther Maas en Diederik Ebbinge dan weer wel.

Overigens leidt ik uit die pagina af dat de producent gewoon PIT Producties is, met George Visser als impresariaat.

Edit: oh joe, tegelijkertijd met de post hierboven zie ik :lol:

  [ # 21 ] 14 March 2019 05:26 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Maar even, dit is het aanbod van deze producent maar om daadwerkelijk te worden geproduceerd moet ‘ie vaak genoeg geboekt worden. Ik ben overigens niet erg enthousiast over deze namen want zijn dit niet weer toneelspelers die even musical doen?

En over Esther Maas: ik denk dat ik ook maar musicalproducent word.

[ Gewijzigd: 06 April 2019 07:47 PM by June ]
   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 22 ] 14 March 2019 06:27 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  349
Geregistreerd  2005-05-11

June - 14 March 2019 05:26 PM

Maar even, dit is het aanbod van deze producent maar om daadwerkelijk te worden geproduceerd moet ‘ie vaak genoeg geboekt worden. Ik ben overigens niet erg enthousiast over deze namen want zijn dit niet weer toneelspelers die even musical doen?

En over Esther Maas: ik denk dat ik ook maar musicalproducent wordt.

Jammer van de opmerking betreffende toneelacteurs die een musical doen. Ik juich het niet in hokjes denken erg toe. Overigens was bijvoorbeeld Anniek Phfeifer erg goed in de Driestuivers opera en deed ze het erg goed in de Annie MG hommage in Carre.

Helaas toch dat waarschijnlijk de talentloze Esther Maas de rol van Joanne gaat spelen.

  [ # 23 ] 14 March 2019 11:46 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  352
Geregistreerd  2011-10-02

Dit weekend Anniek Phfeifer in “Noem het maar liefde"gezien, waar ze vrij veel in zong. Ik vroeg me af wanneer ze eens een musical ging doen, het was namelijk meer dan goed. Ik ben wel enthousiast bij het lezen van de namen.

  [ # 24 ] 15 March 2019 12:00 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  777
Geregistreerd  2010-11-03

Welke rol zal brigitte op zich nemen dan?

  [ # 25 ] 15 March 2019 12:13 AM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  90
Geregistreerd  2015-10-04

sophieveldhuizenfan - 15 March 2019 12:00 AM

Welke rol zal brigitte op zich nemen dan?

Nu blijkt dat ze de “oude” versie van Company gaan doen, gok ik dat Brigitte de rol van Amy gaat spelen.

  [ # 26 ] 15 March 2019 06:55 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1561
Geregistreerd  2011-07-31

Das wel jammer en een gemiste kans denk ik. Heb de voorstelling op West End gezien en vond het vanuit het gezichtspunt van Bobbie goed werken en had Brigitte zeker wel als Bobbie gezien…

  [ # 27 ] 15 March 2019 07:57 AM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  90
Geregistreerd  2015-10-04

Anme - 15 March 2019 06:55 AM

Das wel jammer en een gemiste kans denk ik. Heb de voorstelling op West End gezien en vond het vanuit het gezichtspunt van Bobbie goed werken en had Brigitte zeker wel als Bobbie gezien…

Ben het helemaal met je eens. Heb de voorstelling twee keer in Londen mogen aanschouwen en Rosalie Craig deed me soms al een beetje denken aan Brigitte. Daarnaast vrees ik nu dat de producente de rol van Joanne op zich gaat nemen, ik hou mijn hart vast. Gelukkig kunnen we nog terug denken aan la LuPone die echt excelleerde in deze rol.

  [ # 28 ] 15 March 2019 08:10 AM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Ik ken deze musical eigenlijk helemaal niet. Heb de titel wel eens gehoord, maar daar houdt het mee op. Sondheim dus. Kan iemand mij kort het verhaal uitleggen?

  [ # 29 ] 15 March 2019 08:33 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  215
Geregistreerd  2009-05-01

“Het verhaal draait om Bobby (Robert), een vrijgezel die niet in staat is zich aan iemand te binden. De vijf getrouwde vriendenstellen om hem heen en zijn drie vriendinnen completeren de cast.

Wat Company als musical uniek maakt, is dat er geen vaste verhaallijn wordt gevolgd. We zien diverse scènes die op een of andere manier gelinkt zijn aan Bobby’s 35ste verjaardag.

Company is een bitterzoete musical comedy met tekst en muziek van Stephen Sondheim. De originele productie was genomineerd voor veertien Tony Awards en won er uiteindelijk zes.

Robert lijkt alles te hebben: charme, looks, humor en een groot hart. Op zijn 35ste verjaardag is hij echter nog steeds single. In Company neemt hij bevriende stellen en zijn eigen verhoudingen met zijn drie vriendinnen onder de loep. Zo ziet hij zowel de wonderen als de valkuilen die relaties met zich mee brengen.

Hoewel Robert beseft dat relaties in werkelijkheid niet zo mooi zijn als in sprookjes, realiseert hij zich ook dat het leven misschien wel beter is wanneer je iemand hebt om het mee te delen.

Wat beslist Robert uiteindelijk? Blijft hij single en bevestigt hij zo zijn bindingsangst?
Of geeft hij zich gewonnen en waagt hij de sprong in het diepe?”

  [ # 30 ] 15 March 2019 09:39 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  215
Geregistreerd  2009-05-01

Om een indruk te geven van de types. De rolverdeling bij het Koninklijk Ballet van Vlaanderen uit 1999/2000 met toch voor mij wel veel bekende namen was als volgt:

Jan Schepens (Robert)
Gerdy Swennen (Sarah)
Marc Krone (Harry)
Hilde van Wesepoel (Susan)
Raymond Kurvers (Peter)
Marloes van den Heuvel (Jenny)
David Verbeeck (David)
Myriam Bronzwaar (Amy)
Hans van Gelder (Paul)
Anne Mie Gils (Joanna)
Dirk van Vaerenbergh (Larry)
Joyce Stevens (Marta)
Kristien Coenen (Kathy)
Annemieke van der Veer (April)
Maike Boerdam (Vocal minority)
Kirsten Cools (Vocal minority)
Jasper Verheugd (Vocal minority)

 < 1 2 3 4 >  Last ›
2 of 7
‹‹ Hello Dolly      Het Ei van Oom Trotter ››