Tapastheater Amsterdam
change_status
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1415
Geregistreerd  2004-09-12

Zondag 24 februari 2019 werd Tapastheater officieel geopend. Musicalworld ging op verkenning en sprak geestelijk moeder Tessa Harmsen en theatermakers Rikkert van Huisstede, Hanneke Last en Benjamin van der Velden.

De video is te zien onder Artikelen
en op Musicalworld.TV’s eigen plek.

  [ # 1 ] 26 February 2019 08:26 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Tapas Theater is voor mij een regelmatige bestemming. Leuk vanwege de variatie en soms de verrassing. En misschien dat ik op deze manier moderne dans ook een keertje ga begrijpen…
Tip voor de komende week: Michelle van de Ven, die terugkeert. http://www.musicalworld.nl/artikel/michelle_van_de_ven_op_superkleine_schaal/ En er is ook nog een minimusical de komende periode, wat natuurlijk helemaal in ons straatje ligt. Marijjn Brouwer komt, ook nog eens binnenkort zoals ook in de reportage wordt gemeld. Genoeg aanleiding om eens een keer te gaan klijken dus.

  [ # 2 ] 13 October 2019 07:45 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Ik zag vandaag toevallig voorbij komen dat Lone van Roosendaal van 17 t/m 27 oktober solo in het TapasTheater staat. Ik woon helaas niet dichtbij, maar dit lijkt me wel heel tof!

  [ # 3 ] 13 October 2019 07:50 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  519
Geregistreerd  2013-12-14

TapasTheater is sowieso tof.  En er is regelmatig een voorstelling van een artiest die aan musical gerelateerd kan worden. Zo zag ik er bijvoorbeeld Michelle vd Ven en Marijn Brouwers, heeft Renee van Wegberg Alanis Morisette gedaan en komt naast Lone ook Wieneke Remmers binnenkort aan bod. Maar ook de cabaret- en dansvoorstellingen zijn doorgaans heel erg de moeite waard.  Echt een aanrader.

  [ # 4 ] 13 October 2019 07:53 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Binnenkort ook Wieneke Remmers en Suzan Seegers.

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 5 ] 05 June 2020 02:05 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1415
Geregistreerd  2004-09-12

Musicalworld.TV was gisteren aanwezig bij de heropening van het Tapastheater.
Bekijk de video op Musicalworld.TV.